Ik had zoeen raid-5, maar die ging de hele tijd stuq (rebuilden enzo)...en nu ben ik er inmiddels achter dat hoogstwaarschijnlijk 1 sata poort van mn mobo brak isquote:
Een pro-ana site raiden? Umm, hoe leg je dat uit.. Net als met die rel van die Marc, op www.meidenhoekje.nl.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef slindenau het volgende:
Oh, ik heb trouwens geen WoW...hoe moet ik dan een raid voorbereiden?
wie de fuck ben jijquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:15 schreef goudensticker het volgende:
afcajos is een raid
Heb jij ook diamantjes in je oor?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:12 schreef BigKahuna het volgende:
Vanavond weer eens even als een echte mooiboy chickies hosselen, jwz11
Pauperquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:21 schreef Schatgraver het volgende:
Geen geld om uit te gaan vanavond![]()
Wat moet ik nu
Ik heb zelfs geen 5 euro meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Pauper!
Koop voor 5 euro wat polenbier bij de aldi en ga je bezatten
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen 5 euro meer_!
Maar ik hoor net dat een vriend van me een feest bij hem thuis geeft dus dan ga ik daar maar heen.
Hij heeft wel een geil zusje en haar vriendinnen zouden ook komen dus![]()
Dat stond er wel al in en dan maak jij de volgende.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef slindenau het volgende:
Ja heel dat pro-ana stond er toennet nog niet in, in die faal OP van je
Je gaat er vantevoren al van uit dat je geen chick mee naar huis neemtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:47 schreef afcajos het volgende:
Hmm mijn planning voor vanavond![]()
- Zo met paar vrienden thuis ajax - real murcia kijken (verkapt-kijk-mij-sport1-hebben)
- Rond half 12 naar de kroeg zuipen
- om 4 uur dronken naar huis
- nog even fokken
Wat een kutleven heb ik
Ik ga naar de lokale kroeg waar waarschijnlijk wat polen zitten. En alle lokale jonge sletjes hebben een verjaardag waar ik niet voor ben uitgenodigtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:49 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je gaat er vantevoren al van uit dat je geen chick mee naar huis neemt. Slecht
.
Hhahahahaah nu weet iedereen dat hij Roy Pieters heetquote:RoyPieters schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:06:
Graag zonder mijn achternaam
Dus nieuwe Nick Roy
Bedankt
Nee, niemand wil mijn NSB OP'squote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:32 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat stond er wel al in en dan maak jij de volgende.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef slindenau het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1307794
[..]
Hhahahahaah nu weet iedereen dat hij Roy Pieters heet![]()
![]()
![]()
En ook gewoon zomaar denken dat de nick "Roy" nog beschikbaar is
Jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:02 schreef Schatgraver het volgende:
Ik ga nu naar dat feest toe![]()
Succes met hosselen vanavond nog Jos
Neuken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
hoi
Komt door zijn excentrische positionaliteit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:15 schreef afcajos het volgende:
Heb jij een dissociatieve identiteitsstoornis BP?
Iemand die zich op Tweakers met "VoornaamAchternaam" heeft aangemeld, en er nu achter is gekomen dat hij niet meer anoniem is, en zijn naam wil veranderen naar "Voornaam", maar dit kan niet omdat die naam al bezet is.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Iemand die zich op Tweakers met "VoornaamAchternaam" heeft aangemeld, en er nu achter is gekomen dat hij niet meer anoniem is, en zijn naam wil veranderen naar "Voornaam", maar dit kan niet omdat die naam al bezet is.
En 10 modjes die eindeloos in discussie gaan over dit pietluttige feit, ipv gewoon te wachten tot hij met een alternatieve nick komt.
Tweakers![]()
Dat komt gewoon door dat liedje van LOTR, hoe de fuck heet het ook weer.. Requiem for a Dream.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:30 schreef GasTurbine het volgende:
Wow
Gewoon ff kijken, helemaal afkijken
Ik heb gewoon geen zin om tieten te zien, en dat zegt véél. Fucking indrukwekkend filmje
Wat een kankerfilmpje, had net gewoon kippenvel![]()
Aan de andere kant: IK GA ZO FRIKANDELSONS ETEN
Bij mij wel? En ik heb em toch gequotequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Die link die je poste deed het niet trouwens
Die brandsons mensons aan dat hek, dats fucking gruwelsons.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:32 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door dat liedje van LOTR, hoe de fuck heet het ook weer.. Requiem for a Dream.
Wel vet gemaakt overigens.
Zo nu en dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:15 schreef afcajos het volgende:
Heb jij een dissociatieve identiteitsstoornis BP?
Excusez-moi pour avoir une viequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Je dacht, laat ik na 5 maanden maar weer eens in de SC posten zodat mijn UI niet uit de OP wordt gehaald?
Not impressed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:30 schreef GasTurbine het volgende:
Wow
Gewoon ff kijken, helemaal afkijken
Ik heb gewoon geen zin om tieten te zien, en dat zegt véél. Fucking indrukwekkend filmje
Wat een kankerfilmpje, had net gewoon kippenvel![]()
Aan de andere kant: IK GA ZO FRIKANDELSONS ETEN
Ik had het niet tegen jouquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Excusez-moi pour avoir une vie
In welke vorm?quote:
MAAR IK WEL TEGEN JOU BAGGER POSTKRIK OPMERKINGquote:
In de vorm van: saai, geen zin om af te kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In welke vorm?
Een teen (kankerfilmpje, had beter wat anders kunnen doen)
of een sappig tienerspleetje (nou, dat was een kutfilmpje. Erg aangrijpend!)
OH HAHAHAHAHAHHAAHAHAhahHAHAHAHAHHAHAHAHAHaHahquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
MAAR IK WEL TEGEN JOU BAGGER POSTKRIK OPMERKING.
Ook echt iets om je druk om te maken.quote:
Je vergeet 6 letters in capital te doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OH HAHAHAHAHAHHAAHAHAhahHAHAHAHAHHAHAHAHAHaHah
Wedden je zit jankend op je stoel te luisteren naar gordon's top hits.quote:
De brandende mensen aan het hek zijn wel ziekelijkson. En daarom heb ik mezelf net in de broek gescheten meng.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
In de vorm van: saai, geen zin om af te kijken.
het is dat je al in de OP staat anders zouden we de lurker bar weer leven in blazen, speciaal voor jouquote:
Bevalt mij goed. Bevalt het jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het is dat je al in de OP staat anders zouden we de lurker bar weer leven in blazen, speciaal voor jouHoe bevalt het modden tot nu toe?
Maan? Dat ding is toch buiten? Nee dankje, liever nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:22 schreef GasTurbine het volgende:
Kijk eens naar de maan. Door de maansverduistering is hij helemaal vaag, en net was de hele maan zo, maar dat ben ik godverdomme vergeten hmf.
heb nog wel een paar foto's.
http://kidsconcentrationcamps.com/quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
I GOT A JOB FOR YA'ALL ON PLANET EARTH!!!!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
RICKOKUN IS WEER TERUG
BESTE NIEUWS ALLER TIJDEN
BEDTIJD IS AL GEWEEST VOOR JEquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Hymen_Copter het volgende:
jij hebt hopelijk geen buren zeker, anders ben je een kankerlijer
Hij wil gewoon #1 worden bij de dagcijfersquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Hymen_Copter het volgende:
jij hebt hopelijk geen buren zeker, anders ben je een kankerlijer
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
TWAS TROUWENS MÊNNUS VET
BEDANKT VOOR VRAGEN IEDEREEN
ik geloof het ook nogquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:25 schreef RickoKun het volgende:
GA JE DOUCHEN ENZO DAN WAS JE JE VOETEN EN DAN FAPPEN EN SOMS DAN VIND IK HET CHILL OM OVER MIJZELF HEEN KLAAR TE KOMEN!!!!!!!!!!!
YOU BETTER BELIEVE!!~~!quote:
AFCAquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:05 schreef Neophyte010 het volgende:
JBOD
En waarom, my negro, denk jij dat het nuttig is dat op het grote Fok! te zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is ook wel heusch hoorAls ik écht geil ben spuit ik zoe op mijzelf
Omdat ik heul geen geheimen heb voor mijn mede braddahs en sma's op FOK! ,geweethetzellufquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En waarom, my negro, denk jij dat het nuttig is dat op het grote Fok! te zetten?
I an i see yo point man. Respect bredrenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat ik heul geen geheimen heb voor mijn mede braddahs en sma's op FOK! ,geweethetzelluf
JE MAMA CAPSHOERquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef RickoKun het volgende:
SJA GEEN MINDERJAARIGE VROUWKES VOOR MIJ VANAVOND
IK HEB AL 2 X GEFAPT SINDS HALF 9![]()
![]()
Jaja, adrenalinequote:Op zondag 17 augustus 2008 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
KHEB ZIN OM TE SLAPEN MAAR BEN BANG DAT DAT NIET LUKT WANT IK STA NOG STIJF VAN DE ADRENALINE EN M'N OREN SUIZEN
IK DOE NIET AAN PILLEN.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jaja, adrenalineDat spul heet Xtc.
IK WEL< PILLEN OM TE CHILLEN!!quote:
Speed mag ook. Of mdma puur. Je bent gewoon een junkiequote:
IK ZUIP ALLEEN ALCOHOL, VERDER NIKS.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Speed mag ook. Of mdma puur. Je bent gewoon een junkie
Dat is nog dommer. Eens in de maand/1.5 maanden X is minder schadelijk als "Alcohol zuipen"quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IK ZUIP ALLEEN ALCOHOL, VERDER NIKS.
Tja.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:18 schreef Triptamine het volgende:
mdma
Die naam blijft maar terug komenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh nee, De_Ananas is een soort van Juicyhil geworden
quote:
Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij wil gewoon #1 worden bij de dagcijfers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:36 schreef slindenau het volgende:
Er gaan straks een paar mensen een bannetje krijgen.
Nooit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:38 schreef RickoKun het volgende:
WANNEER GAAN WE EEN HARING-MEET HOUDEN!?!?!?!?!
GC, Noob.quote:
quote:
Je moeder.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:38 schreef supertard het volgende:
homoooos
het is bovendien heul geen boom boom boom maar eerder iets zoe van: CRACK CRACK CRACK (of clap clap clap oid)quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:13 schreef De_Ananas het volgende:
ARE YOU READY? ARE YOU READY?
AND THIS IS THE WAY WE CRASH THE PARTY
BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM
IK HEB EEN BLAASJE OP MIJN VINGER WANT IK HEB MIJ GEBRAND AAN EEN PEUK EERGISTERENquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:
JAGERS!!!!!
Pagina 406 op teletekst van de NOS.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
hoi baggeraars.
Dat is trouwens ook niet meer helemaal waarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:38 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, het is trouwens een wonder...nu 1136 weer normaal typt en Juicy nog steeds een ban heeft zijn alle topics opeens weer in normaal schrift
Ja, omdat jullie CAPS vast zit sinds gisternachtquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook niet meer helemaal waar
Saai spelquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef RickoKun het volgende:
ik download nu mafia!!!!
De_Anasquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
Bedankt voor jullie aandacht voor mij trouwens
DAS UBERSTYLOquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef RickoKun het volgende:
ik download nu mafia!!!!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
het is bovendien heul geen boom boom boom maar eerder iets zoe van: CRACK CRACK CRACK (of clap clap clap oid)
JOSKE EINDELIJK CHICKS GEHUSSELDquote:
Helaas was ze meerderjarigquote:
Stoerquote:
Zit ik, jij niet!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:16 schreef De_Ananas het volgende:
JOSKE MSN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat was ik niet hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pagina 406 op teletekst van de NOS.
quote:
he bah.quote:
13 IS OOK BIJNA 19quote:
Nee ook nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
he bah.oude wijven.
zag ze er wel uit als 12? Of dat ook niet?
WAS ZE WEL LEKKER ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee ook nietMaarja je moet wat he!
DIKKE MEMMENquote:
LEKKERquote:
BIJ 17 GAAN ZE NOG NIET HANGENquote:
Welk verhaal?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
Niemand die op mijn verhaalt wil reageren?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stoer
Eerst bij een maat gedronken en toen op ons velokes erheen
Eerst ff stampen bij Refuse en ff wat zuipen en vreten (broodje hamburger)
Daarna stampen bij de mainstage ff en op naar de Darkness4life. Kreeg het daar opeens verrekte werm dus maar ff m'n shirtje uitgedaan
*fap fap*
Daarna weer gaan eten en pissen enzo (ze hadden de plees in een tent gezet, moet je je eens voorstellen hoe erg dat meurt bij 30 gradenZe waren ook allemaal overstroomt enzo
!!!!
Daarna was een maat 2x gaan bungeejumpen voor 90 euro terwijl ie hoogtevrees heeft
Weer gaan stampen bij de mainstage en weer gegeten! Ondertussen steeds zitten tanken natuurlijk
En toen weer gegeten en op weg gegaan naar Tommyknocker in de Hardcore4lifeDaar een paar uur mênnus los gegaan in m'n blote bast (Domination
) en daarna de laatste anderhalf uur op de mainstage vertoeft en de afsluiting van Paul Elstak meegemaakt enzulks.
Toen weer terug naar huis op de fiets en een klein vrouwke sprak me aan met *meneer* , ze was wel iets voor Joske![]()
En toen ik na 20 minuten thuis was heb ik nog ff de SC ondergespammed!
Pics van dat meisje??quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stoer
Eerst bij een maat gedronken en toen op ons velokes erheen
Eerst ff stampen bij Refuse en ff wat zuipen en vreten (broodje hamburger)
Daarna stampen bij de mainstage ff en op naar de Darkness4life. Kreeg het daar opeens verrekte werm dus maar ff m'n shirtje uitgedaan
*fap fap*
Daarna weer gaan eten en pissen enzo (ze hadden de plees in een tent gezet, moet je je eens voorstellen hoe erg dat meurt bij 30 gradenZe waren ook allemaal overstroomt enzo
!!!!
Daarna was een maat 2x gaan bungeejumpen voor 90 euro terwijl ie hoogtevrees heeft
Weer gaan stampen bij de mainstage en weer gegeten! Ondertussen steeds zitten tanken natuurlijk
En toen weer gegeten en op weg gegaan naar Tommyknocker in de Hardcore4lifeDaar een paar uur mênnus los gegaan in m'n blote bast (Domination
) en daarna de laatste anderhalf uur op de mainstage vertoeft en de afsluiting van Paul Elstak meegemaakt enzulks.
Toen weer terug naar huis op de fiets en een klein vrouwke sprak me aan met *meneer* , ze was wel iets voor Joske![]()
En toen ik na 20 minuten thuis was heb ik nog ff de SC ondergespammed!
WELK VERHAALquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
Niemand die op mijn verhaalt wil reageren?
DIKKE STYLO FEESTquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:42 schreef gers het volgende:
[..]
DIKKE STYLO FEEST
LINKJE TOEVALLIG VAN DE MUZIEK
ZIET ER ECHT WEL STYLO UITquote:
KOMEN DAAR OOK MINDERJARIGE SLETJESquote:
Je bedoelt het grootste safaripark van de Benelux?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:52 schreef slindenau het volgende:
Decibel, dat was toch in dat boerengat Hilvarenbeek?
quote:
GEEN 13 JARIG SLETJEquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:55 schreef afcajos het volgende:
Mijn eerste versnapering op de vroege ochtend zal waarschijnlijk een biertje zijn
Ik zie geen nakend kutvleeschquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:20 schreef Lyzio het volgende:
Waarom post ik niet in dit nakende kuttevleesch topique?
quote:
Juist jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n spelletjes deed ik vroeger. Dan moest je zo een lijntje trekken tussen allerlei puntjes door.
Oh wacht, dit is natuurlijk een strikvraag, je moet em in B duwen zeker he....quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n spelletjes deed ik vroeger. Dan moest je zo een lijntje trekken tussen allerlei puntjes door.
Eigenlijk is het geheim antwoord C, maar die zit achterom.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh wacht, dit is natuurlijk een strikvraag, je moet em in B duwen zeker he....!
PK HOE IS HET MET DAT ENE SLETJEquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
hoi
Sterf, De_Ananas en Rickokun na-aperquote:
NIEMAND BEGRIJPT MEquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sterf, De_Ananas en Rickokun na-aper
EN ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLULquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:51 schreef Dennehy het volgende:
KANKERLUL, ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT BEN JE VOOR FC DEN BOSCH, KANKERLUL.
ALS JE UIT ZIMBABWE KOMT, BEN JE VOOR MUGABE!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:53 schreef gers het volgende:
[..]
EN ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLUL
leuke UI trouwens![]()
Nicequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geheim antwoord C, maar die zit achterom.
ik lach me doodquote:
quote:
DIE IS OUDquote:
SPUIT 11!!!!!!quote:
Bok jij maar op met je kop.quote:
Dan ben jij toch de Josti?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef Lyzio het volgende:
Waarom kunnen die josti's op youtube wél een fles bier open krijgen met een CD en ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |