het is bovendien heul geen boom boom boom maar eerder iets zoe van: CRACK CRACK CRACK (of clap clap clap oid)quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:13 schreef De_Ananas het volgende:
ARE YOU READY? ARE YOU READY?
AND THIS IS THE WAY WE CRASH THE PARTY
BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM
IK HEB EEN BLAASJE OP MIJN VINGER WANT IK HEB MIJ GEBRAND AAN EEN PEUK EERGISTERENquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:
JAGERS!!!!!
Pagina 406 op teletekst van de NOS.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
hoi baggeraars.
Dat is trouwens ook niet meer helemaal waarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:38 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, het is trouwens een wonder...nu 1136 weer normaal typt en Juicy nog steeds een ban heeft zijn alle topics opeens weer in normaal schrift
Ja, omdat jullie CAPS vast zit sinds gisternachtquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook niet meer helemaal waar
Saai spelquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef RickoKun het volgende:
ik download nu mafia!!!!
De_Anasquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
Bedankt voor jullie aandacht voor mij trouwens
DAS UBERSTYLOquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef RickoKun het volgende:
ik download nu mafia!!!!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
het is bovendien heul geen boom boom boom maar eerder iets zoe van: CRACK CRACK CRACK (of clap clap clap oid)
JOSKE EINDELIJK CHICKS GEHUSSELDquote:
Helaas was ze meerderjarigquote:
Stoerquote:
Zit ik, jij niet!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:16 schreef De_Ananas het volgende:
JOSKE MSN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat was ik niet hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pagina 406 op teletekst van de NOS.
quote:
he bah.quote:
13 IS OOK BIJNA 19quote:
Nee ook nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
he bah.oude wijven.
zag ze er wel uit als 12? Of dat ook niet?
WAS ZE WEL LEKKER ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee ook nietMaarja je moet wat he!
DIKKE MEMMENquote:
LEKKERquote:
BIJ 17 GAAN ZE NOG NIET HANGENquote:
Welk verhaal?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
Niemand die op mijn verhaalt wil reageren?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stoer
Eerst bij een maat gedronken en toen op ons velokes erheen
Eerst ff stampen bij Refuse en ff wat zuipen en vreten (broodje hamburger)
Daarna stampen bij de mainstage ff en op naar de Darkness4life. Kreeg het daar opeens verrekte werm dus maar ff m'n shirtje uitgedaan
*fap fap*
Daarna weer gaan eten en pissen enzo (ze hadden de plees in een tent gezet, moet je je eens voorstellen hoe erg dat meurt bij 30 gradenZe waren ook allemaal overstroomt enzo
!!!!
Daarna was een maat 2x gaan bungeejumpen voor 90 euro terwijl ie hoogtevrees heeft
Weer gaan stampen bij de mainstage en weer gegeten! Ondertussen steeds zitten tanken natuurlijk
En toen weer gegeten en op weg gegaan naar Tommyknocker in de Hardcore4lifeDaar een paar uur mênnus los gegaan in m'n blote bast (Domination
) en daarna de laatste anderhalf uur op de mainstage vertoeft en de afsluiting van Paul Elstak meegemaakt enzulks.
Toen weer terug naar huis op de fiets en een klein vrouwke sprak me aan met *meneer* , ze was wel iets voor Joske![]()
En toen ik na 20 minuten thuis was heb ik nog ff de SC ondergespammed!
Pics van dat meisje??quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stoer
Eerst bij een maat gedronken en toen op ons velokes erheen
Eerst ff stampen bij Refuse en ff wat zuipen en vreten (broodje hamburger)
Daarna stampen bij de mainstage ff en op naar de Darkness4life. Kreeg het daar opeens verrekte werm dus maar ff m'n shirtje uitgedaan
*fap fap*
Daarna weer gaan eten en pissen enzo (ze hadden de plees in een tent gezet, moet je je eens voorstellen hoe erg dat meurt bij 30 gradenZe waren ook allemaal overstroomt enzo
!!!!
Daarna was een maat 2x gaan bungeejumpen voor 90 euro terwijl ie hoogtevrees heeft
Weer gaan stampen bij de mainstage en weer gegeten! Ondertussen steeds zitten tanken natuurlijk
En toen weer gegeten en op weg gegaan naar Tommyknocker in de Hardcore4lifeDaar een paar uur mênnus los gegaan in m'n blote bast (Domination
) en daarna de laatste anderhalf uur op de mainstage vertoeft en de afsluiting van Paul Elstak meegemaakt enzulks.
Toen weer terug naar huis op de fiets en een klein vrouwke sprak me aan met *meneer* , ze was wel iets voor Joske![]()
En toen ik na 20 minuten thuis was heb ik nog ff de SC ondergespammed!
WELK VERHAALquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
Niemand die op mijn verhaalt wil reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |