quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stoer
Eerst bij een maat gedronken en toen op ons velokes erheen
Eerst ff stampen bij Refuse en ff wat zuipen en vreten (broodje hamburger)
Daarna stampen bij de mainstage ff en op naar de Darkness4life. Kreeg het daar opeens verrekte werm dus maar ff m'n shirtje uitgedaan
*fap fap*
Daarna weer gaan eten en pissen enzo (ze hadden de plees in een tent gezet, moet je je eens voorstellen hoe erg dat meurt bij 30 gradenZe waren ook allemaal overstroomt enzo
!!!!
Daarna was een maat 2x gaan bungeejumpen voor 90 euro terwijl ie hoogtevrees heeft
Weer gaan stampen bij de mainstage en weer gegeten! Ondertussen steeds zitten tanken natuurlijk
En toen weer gegeten en op weg gegaan naar Tommyknocker in de Hardcore4lifeDaar een paar uur mênnus los gegaan in m'n blote bast (Domination
) en daarna de laatste anderhalf uur op de mainstage vertoeft en de afsluiting van Paul Elstak meegemaakt enzulks.
Toen weer terug naar huis op de fiets en een klein vrouwke sprak me aan met *meneer* , ze was wel iets voor Joske![]()
En toen ik na 20 minuten thuis was heb ik nog ff de SC ondergespammed!
Pics van dat meisje??quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stoer
Eerst bij een maat gedronken en toen op ons velokes erheen
Eerst ff stampen bij Refuse en ff wat zuipen en vreten (broodje hamburger)
Daarna stampen bij de mainstage ff en op naar de Darkness4life. Kreeg het daar opeens verrekte werm dus maar ff m'n shirtje uitgedaan
*fap fap*
Daarna weer gaan eten en pissen enzo (ze hadden de plees in een tent gezet, moet je je eens voorstellen hoe erg dat meurt bij 30 gradenZe waren ook allemaal overstroomt enzo
!!!!
Daarna was een maat 2x gaan bungeejumpen voor 90 euro terwijl ie hoogtevrees heeft
Weer gaan stampen bij de mainstage en weer gegeten! Ondertussen steeds zitten tanken natuurlijk
En toen weer gegeten en op weg gegaan naar Tommyknocker in de Hardcore4lifeDaar een paar uur mênnus los gegaan in m'n blote bast (Domination
) en daarna de laatste anderhalf uur op de mainstage vertoeft en de afsluiting van Paul Elstak meegemaakt enzulks.
Toen weer terug naar huis op de fiets en een klein vrouwke sprak me aan met *meneer* , ze was wel iets voor Joske![]()
En toen ik na 20 minuten thuis was heb ik nog ff de SC ondergespammed!
WELK VERHAALquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
Niemand die op mijn verhaalt wil reageren?
DIKKE STYLO FEESTquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:42 schreef gers het volgende:
[..]
DIKKE STYLO FEEST
LINKJE TOEVALLIG VAN DE MUZIEK
ZIET ER ECHT WEL STYLO UITquote:
KOMEN DAAR OOK MINDERJARIGE SLETJESquote:
Je bedoelt het grootste safaripark van de Benelux?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:52 schreef slindenau het volgende:
Decibel, dat was toch in dat boerengat Hilvarenbeek?
quote:
GEEN 13 JARIG SLETJEquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:55 schreef afcajos het volgende:
Mijn eerste versnapering op de vroege ochtend zal waarschijnlijk een biertje zijn
Ik zie geen nakend kutvleeschquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:20 schreef Lyzio het volgende:
Waarom post ik niet in dit nakende kuttevleesch topique?
quote:
Juist jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n spelletjes deed ik vroeger. Dan moest je zo een lijntje trekken tussen allerlei puntjes door.
Oh wacht, dit is natuurlijk een strikvraag, je moet em in B duwen zeker he....quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n spelletjes deed ik vroeger. Dan moest je zo een lijntje trekken tussen allerlei puntjes door.
Eigenlijk is het geheim antwoord C, maar die zit achterom.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh wacht, dit is natuurlijk een strikvraag, je moet em in B duwen zeker he....!
PK HOE IS HET MET DAT ENE SLETJEquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
hoi
Sterf, De_Ananas en Rickokun na-aperquote:
NIEMAND BEGRIJPT MEquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sterf, De_Ananas en Rickokun na-aper
EN ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLULquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:51 schreef Dennehy het volgende:
KANKERLUL, ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT BEN JE VOOR FC DEN BOSCH, KANKERLUL.
ALS JE UIT ZIMBABWE KOMT, BEN JE VOOR MUGABE!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:53 schreef gers het volgende:
[..]
EN ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLUL
leuke UI trouwens![]()
Nicequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geheim antwoord C, maar die zit achterom.
ik lach me doodquote:
quote:
DIE IS OUDquote:
SPUIT 11!!!!!!quote:
Bok jij maar op met je kop.quote:
Dan ben jij toch de Josti?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef Lyzio het volgende:
Waarom kunnen die josti's op youtube wél een fles bier open krijgen met een CD en ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |