quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
RICKOKUN IS WEER TERUG
BESTE NIEUWS ALLER TIJDEN
BEDTIJD IS AL GEWEEST VOOR JEquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Hymen_Copter het volgende:
jij hebt hopelijk geen buren zeker, anders ben je een kankerlijer
Hij wil gewoon #1 worden bij de dagcijfersquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Hymen_Copter het volgende:
jij hebt hopelijk geen buren zeker, anders ben je een kankerlijer
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
TWAS TROUWENS MÊNNUS VET
BEDANKT VOOR VRAGEN IEDEREEN
ik geloof het ook nogquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:25 schreef RickoKun het volgende:
GA JE DOUCHEN ENZO DAN WAS JE JE VOETEN EN DAN FAPPEN EN SOMS DAN VIND IK HET CHILL OM OVER MIJZELF HEEN KLAAR TE KOMEN!!!!!!!!!!!
YOU BETTER BELIEVE!!~~!quote:
AFCAquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:05 schreef Neophyte010 het volgende:
JBOD
En waarom, my negro, denk jij dat het nuttig is dat op het grote Fok! te zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is ook wel heusch hoorAls ik écht geil ben spuit ik zoe op mijzelf
Omdat ik heul geen geheimen heb voor mijn mede braddahs en sma's op FOK! ,geweethetzellufquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En waarom, my negro, denk jij dat het nuttig is dat op het grote Fok! te zetten?
I an i see yo point man. Respect bredrenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat ik heul geen geheimen heb voor mijn mede braddahs en sma's op FOK! ,geweethetzelluf
JE MAMA CAPSHOERquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef RickoKun het volgende:
SJA GEEN MINDERJAARIGE VROUWKES VOOR MIJ VANAVOND
IK HEB AL 2 X GEFAPT SINDS HALF 9![]()
![]()
Jaja, adrenalinequote:Op zondag 17 augustus 2008 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
KHEB ZIN OM TE SLAPEN MAAR BEN BANG DAT DAT NIET LUKT WANT IK STA NOG STIJF VAN DE ADRENALINE EN M'N OREN SUIZEN
IK DOE NIET AAN PILLEN.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jaja, adrenalineDat spul heet Xtc.
IK WEL< PILLEN OM TE CHILLEN!!quote:
Speed mag ook. Of mdma puur. Je bent gewoon een junkiequote:
IK ZUIP ALLEEN ALCOHOL, VERDER NIKS.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Speed mag ook. Of mdma puur. Je bent gewoon een junkie
Dat is nog dommer. Eens in de maand/1.5 maanden X is minder schadelijk als "Alcohol zuipen"quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IK ZUIP ALLEEN ALCOHOL, VERDER NIKS.
Tja.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:18 schreef Triptamine het volgende:
mdma
Die naam blijft maar terug komenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh nee, De_Ananas is een soort van Juicyhil geworden
quote:
Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij wil gewoon #1 worden bij de dagcijfers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:36 schreef slindenau het volgende:
Er gaan straks een paar mensen een bannetje krijgen.
Nooit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:38 schreef RickoKun het volgende:
WANNEER GAAN WE EEN HARING-MEET HOUDEN!?!?!?!?!
GC, Noob.quote:
quote:
Je moeder.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:38 schreef supertard het volgende:
homoooos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |