Ik had zoeen raid-5, maar die ging de hele tijd stuq (rebuilden enzo)...en nu ben ik er inmiddels achter dat hoogstwaarschijnlijk 1 sata poort van mn mobo brak isquote:
Een pro-ana site raiden? Umm, hoe leg je dat uit.. Net als met die rel van die Marc, op www.meidenhoekje.nl.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef slindenau het volgende:
Oh, ik heb trouwens geen WoW...hoe moet ik dan een raid voorbereiden?
wie de fuck ben jijquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:15 schreef goudensticker het volgende:
afcajos is een raid
Heb jij ook diamantjes in je oor?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:12 schreef BigKahuna het volgende:
Vanavond weer eens even als een echte mooiboy chickies hosselen, jwz11
Pauperquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:21 schreef Schatgraver het volgende:
Geen geld om uit te gaan vanavond![]()
Wat moet ik nu
Ik heb zelfs geen 5 euro meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Pauper!
Koop voor 5 euro wat polenbier bij de aldi en ga je bezatten
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen 5 euro meer_!
Maar ik hoor net dat een vriend van me een feest bij hem thuis geeft dus dan ga ik daar maar heen.
Hij heeft wel een geil zusje en haar vriendinnen zouden ook komen dus![]()
Dat stond er wel al in en dan maak jij de volgende.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef slindenau het volgende:
Ja heel dat pro-ana stond er toennet nog niet in, in die faal OP van je
Je gaat er vantevoren al van uit dat je geen chick mee naar huis neemtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:47 schreef afcajos het volgende:
Hmm mijn planning voor vanavond![]()
- Zo met paar vrienden thuis ajax - real murcia kijken (verkapt-kijk-mij-sport1-hebben)
- Rond half 12 naar de kroeg zuipen
- om 4 uur dronken naar huis
- nog even fokken
Wat een kutleven heb ik
Ik ga naar de lokale kroeg waar waarschijnlijk wat polen zitten. En alle lokale jonge sletjes hebben een verjaardag waar ik niet voor ben uitgenodigtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:49 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je gaat er vantevoren al van uit dat je geen chick mee naar huis neemt. Slecht
.
Hhahahahaah nu weet iedereen dat hij Roy Pieters heetquote:RoyPieters schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:06:
Graag zonder mijn achternaam
Dus nieuwe Nick Roy
Bedankt
Nee, niemand wil mijn NSB OP'squote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:32 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat stond er wel al in en dan maak jij de volgende.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef slindenau het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1307794
[..]
Hhahahahaah nu weet iedereen dat hij Roy Pieters heet![]()
![]()
![]()
En ook gewoon zomaar denken dat de nick "Roy" nog beschikbaar is
Jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:02 schreef Schatgraver het volgende:
Ik ga nu naar dat feest toe![]()
Succes met hosselen vanavond nog Jos
Neuken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
hoi
Komt door zijn excentrische positionaliteit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:15 schreef afcajos het volgende:
Heb jij een dissociatieve identiteitsstoornis BP?
Iemand die zich op Tweakers met "VoornaamAchternaam" heeft aangemeld, en er nu achter is gekomen dat hij niet meer anoniem is, en zijn naam wil veranderen naar "Voornaam", maar dit kan niet omdat die naam al bezet is.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Iemand die zich op Tweakers met "VoornaamAchternaam" heeft aangemeld, en er nu achter is gekomen dat hij niet meer anoniem is, en zijn naam wil veranderen naar "Voornaam", maar dit kan niet omdat die naam al bezet is.
En 10 modjes die eindeloos in discussie gaan over dit pietluttige feit, ipv gewoon te wachten tot hij met een alternatieve nick komt.
Tweakers![]()
Dat komt gewoon door dat liedje van LOTR, hoe de fuck heet het ook weer.. Requiem for a Dream.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:30 schreef GasTurbine het volgende:
Wow
Gewoon ff kijken, helemaal afkijken
Ik heb gewoon geen zin om tieten te zien, en dat zegt véél. Fucking indrukwekkend filmje
Wat een kankerfilmpje, had net gewoon kippenvel![]()
Aan de andere kant: IK GA ZO FRIKANDELSONS ETEN
Bij mij wel? En ik heb em toch gequotequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Die link die je poste deed het niet trouwens
Die brandsons mensons aan dat hek, dats fucking gruwelsons.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:32 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door dat liedje van LOTR, hoe de fuck heet het ook weer.. Requiem for a Dream.
Wel vet gemaakt overigens.
Zo nu en dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:15 schreef afcajos het volgende:
Heb jij een dissociatieve identiteitsstoornis BP?
Excusez-moi pour avoir une viequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Je dacht, laat ik na 5 maanden maar weer eens in de SC posten zodat mijn UI niet uit de OP wordt gehaald?
Not impressed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:30 schreef GasTurbine het volgende:
Wow
Gewoon ff kijken, helemaal afkijken
Ik heb gewoon geen zin om tieten te zien, en dat zegt véél. Fucking indrukwekkend filmje
Wat een kankerfilmpje, had net gewoon kippenvel![]()
Aan de andere kant: IK GA ZO FRIKANDELSONS ETEN
Ik had het niet tegen jouquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Excusez-moi pour avoir une vie
In welke vorm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |