SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Hier heb ik de cd-single toen nog van gekocht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:10 schreef FictionalFenna het volgende:
Laatst hoorde ik deze op de radio. Al bijna 10 jaar oud, maar nog steeds goed =)
Met de huidige techniek is dat zekers een tot de mogenlijkheden behorende optiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:40 schreef J-heronimus het volgende:
Dus jij verwacht dat als er een plaat wordt gemaakt in Amerika, dat die plaat dezelfde dag te zien is aan de andere kant van de wereld op een muziek zender?
Technisch misschien wel, maar er gaat natuurlijk veel meer vooraf voordat een nummer op tv komtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Met de huidige techniek is dat zekers een tot de mogenlijkheden behorende optie.
Er zijn genoeg nummers die op hetzelfde moment wereldwijd populair zijn hoor? Of in ieder geval geen halfjaar maar een paar weken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:40 schreef J-heronimus het volgende:
Dus jij verwacht dat als er een plaat wordt gemaakt in Amerika, dat die plaat dezelfde dag te zien is aan de andere kant van de wereld op een muziek zender?
Geef dan eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:57 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Er zijn genoeg nummers die op hetzelfde moment wereldwijd populair zijn hoor? Of in ieder geval geen halfjaar maar een paar weken.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:15 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hier heb ik de cd-single toen nog van gekocht.![]()
Pleur dan lekker op uit dit topic mongooltjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hiphop en R&B is wel de allergrootste vuilnis op muziekgebied
Ja, en rock voor eenzame depressieve nerds.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:41 schreef Sapstengel het volgende:
Hiphop is voor mensen met een aangetaste zaadproductie.
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:42 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja, en rock voor eenzame depressieve nerds.
Zo, jij denkt even stoer te zijn als 12 jarige. Ow en neequote:Op zondag 17 augustus 2008 03:41 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Pleur dan lekker op uit dit topic mongooltjeEr is Lowlands op TV, vind je vast mooi
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hiphop en R&B is wel de allergrootste vuilnis op muziekgebied
Black Sheep - The Choice Is Yoursquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
Verkapte geef-linkjes-naar-goede-hiphop post.
Nou, vooruit.
Yes-R hip-hop noemenquote:
Met jou kan ik nog een keer over muziek pratenquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:55 schreef Nikmans het volgende:
De echte lekkere rauwe oldschool begin jaren 90 eind jaren 80 hiphop is goed te doen
Maar die gladde-neger-troep van tegenwoordig is zum kotsen
Hier een voorbeeldje hoe het hoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |