In de vorm van: saai, geen zin om af te kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In welke vorm?
Een teen (kankerfilmpje, had beter wat anders kunnen doen)
of een sappig tienerspleetje (nou, dat was een kutfilmpje. Erg aangrijpend!)
OH HAHAHAHAHAHHAAHAHAhahHAHAHAHAHHAHAHAHAHaHahquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
MAAR IK WEL TEGEN JOU BAGGER POSTKRIK OPMERKING.
Ook echt iets om je druk om te maken.quote:
Je vergeet 6 letters in capital te doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OH HAHAHAHAHAHHAAHAHAhahHAHAHAHAHHAHAHAHAHaHah
Wedden je zit jankend op je stoel te luisteren naar gordon's top hits.quote:
De brandende mensen aan het hek zijn wel ziekelijkson. En daarom heb ik mezelf net in de broek gescheten meng.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
In de vorm van: saai, geen zin om af te kijken.
het is dat je al in de OP staat anders zouden we de lurker bar weer leven in blazen, speciaal voor jouquote:
Bevalt mij goed. Bevalt het jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het is dat je al in de OP staat anders zouden we de lurker bar weer leven in blazen, speciaal voor jouHoe bevalt het modden tot nu toe?
Maan? Dat ding is toch buiten? Nee dankje, liever nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:22 schreef GasTurbine het volgende:
Kijk eens naar de maan. Door de maansverduistering is hij helemaal vaag, en net was de hele maan zo, maar dat ben ik godverdomme vergeten hmf.
heb nog wel een paar foto's.
http://kidsconcentrationcamps.com/quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
I GOT A JOB FOR YA'ALL ON PLANET EARTH!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |