Je vroeg sowieso niks, ik reageer alleen op een domme post.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vroeg ik jou wat? nee toch?
Hé bedankt, leuk dat je het zegt.quote:
ik spreek alleen uit ervaring beste kerel, sc's wat teveel invrowd is leven niet erg lang namelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:12 schreef BobbyB het volgende:
Ben trouwens bezig met een nieuwe SC helden plaatje, voor erbij.
[..]
Je vroeg sowieso niks, ik reageer alleen op een domme post.
Oh geen probleem, hoor. Complimentjes zijn er om uit te delen jwt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hé bedankt, leuk dat je het zegt.
whehe ja, daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh geen probleem, hoor. Complimentjes zijn er om uit te delen jwt.
Maar ik ben er weer vandoor, verjaardag van mijn broertje enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
whehe ja, daar heb je ook weer gelijk in
eey is goed, later mênquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik ben er weer vandoor, verjaardag van mijn broertje enzo
later (K)quote:
Nou deze gaat al aardig lang mee anders, al 337 delenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik spreek alleen uit ervaring beste kerel, sc's wat teveel invrowd is leven niet erg lang namelijk
Als je maar stopt met jezelf quoten mag je zelfs blijvenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik ben er weer vandoor, verjaardag van mijn broertje enzo
Klik eens op een willekeurige TT?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou deze gaat al aardig lang mee anders, al 337 delen
1-26 en 327-heden is echt, de rest is random ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou deze gaat al aardig lang mee anders, al 337 delen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Klik eens op een willekeurige TT?
Je bent geen mod meer dus dat ik-ben-machtige-mod-toontje hoeft ook weer niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou maar wat openlijker zijn, kliek sc's zijn snel gedaan meestal
Daarvan zijn wij op de hoogte Deo, ik vroeg daarom ook wat er mis was met de vraag die jou gesteld werd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik spreek alleen uit ervaring beste kerel, sc's wat teveel invrowd is leven niet erg lang namelijk
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Klik eens op een willekeurige TT?
Ja, maar wij zijn gewoon wel tofquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sorry, ik ben gewoon gewend aan de tijd dat elke vorm van SC de kiem in werd gesmoord in KLB :")
daarom laat juup ons ook met rustquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn gewoon wel tofplus, zo blijft de rest van KLB een beetje schoon van alle bagger.
Mooi, want ONZ is toch helemaal verkankertquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn gewoon wel tofplus, zo blijft de rest van KLB een beetje schoon van alle bagger.
ONZquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mooi, want ONZ is toch helemaal verkankert
ik wist niet eens dat ie een broertje had.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ONZ![]()
Trouwens, volgens mij weet iedereen die een beetje KLB bezoekt ook dat PK zijn broertje jarig is
Staat vanaf vanacht al in de helft van zijn postsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie een broertje had.
Misschien een Al Bundy (Married with Children) als voorbeelfiguur ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
zijn er nog meer ideeën van door SC helden?
Kankerlul.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
De echte bezoekers komen 's nachts, dan is dit het drukste topic op Fok! volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
Keurig dat deze reeks nog steeds loopt.
ben je al met 1 bezig voor onze *kuch* geliefde Limburger Maikuuul?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
meer lekkere wijven ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
Hoe beeld je dat uit? Ik denk niet dat Yvonne met haar gezicht en als onderschrift kankerlul in de heldenlijst wil staan..quote:
maikuuul die pwnt toch groentes bij de loller1000quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ben je al met 1 bezig voor onze *kuch* geliefde Limburger Maikuuul?
pwndequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef gers het volgende:
[..]
maikuuul die pwnt toch groentes bij de loller1000
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pwndehij werkt er niet meer
ja, hij is niet echt onderwerp geweest van een SC deel, maar hij moet er eigenlijk wel in ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat heeft die met deze SC te maken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, hij is niet echt onderwerp geweest van een SC deel, maar hij moet er eigenlijk wel in ja.
Nou ik lees het vanavond wel.![]()
Baggerze!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, hij is niet echt onderwerp geweest van een SC deel, maar hij moet er eigenlijk wel in ja.
Nou ik lees het vanavond wel.![]()
Baggerze!
Nou zo bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe beeld je dat uit? Ik denk niet dat Yvonne met haar gezicht en als onderschrift kankerlul in de heldenlijst wil staan..
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou zo bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Die staat er al inquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/run_piggy_run_.html
Dit filmpje is nu al legendarisch![]()
![]()
![]()
andere lekkere wijvenquote:
houdoequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:45 schreef BobbyB het volgende:
nu ben ik echt weg.
Duffy, echt naakt dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:48 schreef gers het volgende:
[..]
andere lekkere wijven
die cilmi ofzo
een nieuwe baggeraarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef elfzesendertig het volgende:
En wie is PersonalJesus nu weer?
duffy.rar?quote:
Kloon van ons aller Juicyhil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef elfzesendertig het volgende:
En wie is PersonalJesus nu weer?
in ieder geval welkomquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:49 schreef PersonalJesus het volgende:
[..]
Ik bagger helemaal niet, dit is mijn kwaliteitsaccount.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef GasTurbine het volgende:
Er zijn al veel te lang geen tienertetten gepost.
Zij had trouwens laatst auditie gedaan voor een horrorfilm, maar die regisseur was van nature een p0rnregisseurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Dat zusje van Lindsay mag er trouwens ook zijn. Ze is 15![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij moet JuicyHill wel zijn met je Perez Hilton feitjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef PersonalJesus het volgende:
[..]
Zij had trouwens laatst auditie gedaan voor een horrorfilm, maar die regisseur was van nature een p0rnregisseurZe wist het niet eens
We moeten wel kritisch zijn voor de helden he, niet teveel want het niveau moet hoog liggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik vind dat het jailbait katje ook bij de SC helden moet
En ik post het legendarische filmpje nog maar eens:
http://www.dumpert.nl/med(...)/run_piggy_run_.html
Ja, al dat werkschuwe tuig in de vakantie...lang uitslapen, laat naar bed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De echte bezoekers komen 's nachts, dan is dit het drukste topic op Fok! volgens mij
Wat zit je toch te paraderen met het feit dat je werkt, druif. Ik was er vanmorgen ook alweer om half 6 uit en ben misschien net een uur thuis. Boo fucking hoo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, al dat werkschuwe tuig in de vakantie...lang uitslapen, laat naar bed.
Maar gelukkig kan ik vanaf komende week weer lekker meebaggeren 's nachts...de ochtenddienst zit er weer op.
Ik ga wel weer even de NSB'er uithangenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij moet JuicyHill wel zijn met je Perez Hilton feitjes
Bannetje voor kloontje van Juicyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan ook nog denken dat het Alziende Oog een kloon niet zou zien. Week erbij.
Pwnd, jij bent er 's nachts dan ook niet. Net als ik, DAT ZEG IK TOCH SUKKEL. En typ normaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
[i]Wat zit je toch te paraderen met het feit dat je werkt, druif. Ik was er vanmorgen ook alweer om half 6 uit en ben misschien net een uur thuis.[/i
Ik was er 's nachts wel want ik kon niet slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pwnd, jij bent er 's nachts dan ook niet. Net als ik, DAT ZEG IK TOCH SUKKEL. En typ normaal.
Wat ben je toch een vieze NSBer eigenlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik ga wel weer even de NSB'er uithangen
Edit: shit, iemand was me voor
[..]
Bannetje voor kloontje van Juicy.
Geen bold voor een hele week
Correctie: ik lees nu dat je zei 'iemand was me voor.'quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vieze NSBer eigenlijk![]()
Ja he. Ik heb dan ook Duits bloedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vieze NSBer eigenlijk![]()
Ja, maar de intentie was er welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Correctie: ik lees nu dat je zei 'iemand was me voor.'
Alsof ik op jou letquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:20 schreef slindenau het volgende:
Begin jij nu ook al met jezelf te praten PK...neppert, dat deed ik een paar topics terug al
quote:
Ja joh, wat jij wil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, je vertoont kopieergedrag. Naab.
Ik kom tussen 2 en 4 weer, zometeen ga ik weg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef DeHangui het volgende:
Goedenmiddag! Nachtbagger ploeg al present?
N00b, echte mannen eten 5 kilo in 10 minutenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:32 schreef slindenau het volgende:
Mooi, 3 kipsate graag.
quote:
Hou toch eens op met gepwnd worden, rotjong.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
N00b, echte mannen eten 5 kilo in 10 minuten![]()
Tevens komt er dadelijk weer een museumtopic aan, ik ben weer gepwnd
Kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hou toch eens op met gepwnd worden, rotjong.
Ik geloof er niks vanquote:''Hi beautiful ladies, where are you from?''
''We from Brazil and we are here in Amsterdam cause its so nice!!''
Gesprek ging dus nog ff zo verder over het hoe en wat enzo en toen vroeg ik:
''Are you going out tonight here in Amsterdam?''
''Yeah we would like to but we dont know any cool place, maybe you want to be our guide tonight?''
''Ofcourse I want that! here is my phonenumber''
" I really want to show you around, but here, its normal to suck a guys dick before he shows you the city" Zou mijn repliek zijnquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:52 schreef elfzesendertig het volgende:
"Mijn baas kwam naar mij toen en zei: ''de teller klopt niet hé jongen'' en gaf me een de-teller-klopt-niet-hé-jongen-klop op de schouder."
Fackin' slechte grap, maari k moest lachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:53 schreef Triptamine het volgende:
Ik had gister een kutavond trouwens. Kwam bij het cursuscentrum hier aan. Hing er een bord: Cursus Rietdekken(die ik dus heb) gaat niet door. Riet is ziek
quote:
Aarsanaal.quote:
Niet maikuuulquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
okee dus we hebben dan die neger, maikuul, Lauren, Duffy, zee egel en Cilmi als nieuwe SC helden?nou, ga ik daar vast mee aan de slag tussen TV kijken door.
Je vergeetz nog einz!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
okee dus we hebben dan die neger, maikuul, Lauren, Duffy, zee egel en Cilmi als nieuwe SC helden?nou, ga ik daar vast mee aan de slag tussen TV kijken door.
Waarom Maikuuul? En wie is Cilmiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
wat dan?quote:
Alles is beter alsquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom Maikuuul? En wie is Cilmi![]()
Ik vind die nu is wel goed, op die platneus na. Daar kan Lauren Duffy voor in de plaats
K. Ankerlulquote:
BIj Ajax hebben je wel genoten van het goede spel de afgelopen jaren bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Joh, ga voetbal kijken, neem een club kaartje voor Ajax ofzo. Dat Anti-voetbal van PSV moet je ook de keel uitkomen ofniet?
Die 16 jarige zewangeres... weet niet meer wie die heeft aangevraagd. 1136 volgens mij en er moesten dus meer lekkere wijven in.quote:
Ik heb Cilmi iig niet aangevraagdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
okee, geen maikuul.
en de lurkers haal ik maar weg want PusKut zie ik niet meer en die Johnny Bravo ook niet.
[..]
Die 16 jarige zewangeres... weet niet meer wie die heeft aangevraagd. 1136 volgens mij en er moesten dus meer lekkere wijven in.
Die gaat niet weg, komt alleen een regel bij zoals Sackboy opperde en dan gaan de lurkers weg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Wat is er mis met de huidige op? Alleen platneus en Kankerkachel mogen weg imo
Ik geniet idd van goals ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
BIj Ajax hebben je wel genoten van het goede spel de afgelopen jaren bedoel je?
PusKut was gebanned volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
okee, geen maikuul.
en de lurkers haal ik maar weg want PusKut zie ik niet meer en die Johnny Bravo ook niet.
En waarde moddereter, wie is dat vrouwelijk stuk schoon in uw avatar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gaat niet weg, komt alleen een regel bij zoals Sackboy opperde en dan gaan de lurkers weg.
Tegengoals bedoel je?quote:
De niet-democratisch gekozen regel dat na 00:47 er een serieus onderwerp moet komen moet ook in de OP vind ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gaat niet weg, komt alleen een regel bij zoals Sackboy opperde en dan gaan de lurkers weg.
Neequote:
Brengt iig spanning. Je kunt zeggen wat je wilt. Maar wedstrijden van Ajax zijn vaak leuk om te zien. Bij PSV was het de afgelopen seizoenen effe snel een goaltje maken en verdedigen. De enige reden dat jullie steeds kampioen zijn geworden speelt nu bij Tottenhamquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
Je kan ook gewoon een begin maken aan de tweede banner met Flying Nigger en de Rotterdamse denker en whoever more, en de rest blank laten. Er komen vast nog wel meer mensen bij na een tijdje.
Miley "Jailbait" Cyrusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Cilmi is wel geil. Dan mag die 15-jarige Disney hoer er ook wel in vind ik
Haley Bennettquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En waarde moddereter, wie is dat vrouwelijk stuk schoon in uw avatar?
Okeequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De niet-democratisch gekozen regel dat na 00:47 er een serieus onderwerp moet komen moet ook in de OP vind ik
En bij PSV was het niet spannend bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Brengt iig spanning. Je kunt zeggen wat je wilt. Maar wedstrijden van Ajax zijn vaak leuk om te zien. Bij PSV was het de afgelopen seizoenen effe snel een goaltje maken en verdedigen. De enige reden dat jullie steeds kampioen zijn geworden speelt nu bij Tottenham
Alex, Cocu en Vennegoor zijn alledrie nooit zo bepalend geweest voor PSV als Gomes. Dat is, misschien op Sar na de beste keeper die ooit in de Eredivisie gespeeld heeft. Die heeft elk seizoen minstens 10 punten voor jullie gepakt. En ook wat onmogelijke overwinningen in Europa. Ik kan me de 119e minuut van jullie tegen de Spurs nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En bij PSV was het niet spannend bedoel je?
Och, zo fantastisch was het spel van Ajax nou ook weer niet. En dan zie ik liever wat verdedigender voetbal maar wel weer de kampioensschaal in Eindhoven. Maar 3 trainers in 1 seizoen is ook niet goed voor het voetbal.En eerst waren we alleen kampioen door Alex toen weer Cocu of Vennegoor, of of of
Ja, dat doe ik ook! Ik kan de oude niet bewerken omdat de psd nog op de mac op het werk staatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
Je kan ook gewoon een begin maken aan de tweede banner met Flying Nigger en de Rotterdamse denker en whoever more, en de rest blank laten. Er komen vast nog wel meer mensen bij na een tijdje.
Okee, lossen we het democratish opquote:
Die mag best in de opquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haley Bennett![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
okee klaar. en ik ben geen mod
[..]
Okee
Haha een Macquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook! Ik kan de oude niet bewerken omdat de psd nog op de mac op het werk staat![]()
[..]
Pic? En wie is die Rotterdamse denker btw?quote:
Pics erbij ter verduidelijking? Zo kan ik niet kiezen. Ik weet heul niet wie Gabriella isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef BobbyB het volgende:
Okee, lossen we het democratish op
Poll: Wel geen Miley/GabriellaWel Gabriella, Geen Miley Geen Gabriella, Wel Miley Allebei Geen van beide
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
We willen bekende vrouwtjes, niet zomaar ietsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Pics erbij ter verduidelijking? Zo kan ik niet kiezen. Ik weet heul niet wie Gabriella is
Kan er ook niks aan doenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pic? En wie is die Rotterdamse denker btw?
Als je Duffy in de op gooit is het u vergevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doenkan wel met recht zeggen dat het een KUT DING is, zo'n mac.
Okee, dan doen we geen van beide. Je hebt gelijk, die zijn nooit onderwerp geweest van de SC.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We willen bekende vrouwtjes, niet zomaar iets!!!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Die Duffy is wel zo kankerlelijk![]()
Ja sorry kheb dit hele topic gemist, was in Amsterdam. Maar ik zag die post en ik dacht daar moet ik op reagerenquote:
Ach, er is altijd wel een excuus waarom PSV kampioen werd, ja de keeper dan weer geluk etc etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Alex, Cocu en Vennegoor zijn alledrie nooit zo bepalend geweest voor PSV als Gomes. Dat is, misschien op Sar na de beste keeper die ooit in de Eredivisie gespeeld heeft. Die heeft elk seizoen minstens 10 punten voor jullie gepakt. En ook wat onmogelijke overwinningen in Europa. Ik kan me de 119e minuut van jullie tegen de Spurs nog wel herinneren
Die staat toch al in de OP? Tussen Eddie Hitler en Richard Richard in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze grafslet toch?
[ afbeelding ]
Meningen verschillen. En groter dan Ajax worden jullie toch nooitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach, er is altijd wel een excuus waarom PSV kampioen werd, ja de keeper dan weer geluk etc etc.
Ajax is gewoon niet goed genoeg gebleken de afgelopen seizoenen
Quote ter goede orde.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die staat toch al in de OP? Tussen Eddie Hitler en Richard Richard in.
Yikesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze grafslet toch?
[ afbeelding ]
Respect -1 voor 1136quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Die Duffy is wel zo kankerlelijk![]()
Serieus, wat een nepfoto'squote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Respect -1 voor 1136
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
U heeft mij diep beledigd met uw opmerking over Duffy![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Respect -1 voor 1136
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
U heeft mij diep beledigd met uw opmerking over Duffy![]()
*kras kras*
Weet je hoe mooi zij in het echt is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Serieus, wat een nepfoto's
Kijk nog een keer naar de foto hierboven en stel alsjeblieft je mening bij
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je hoe mooi zij in het echt is?ze is gewoon niet fotogeniek. Duffy is mijn held.
Hush my baby baby, don't you cryyyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Weet je, bekijk het maar met jullie OPBeetje Duffy beledigen.
![]()
*rent jankend de tent uit*
Daar schop ik mijn kreeft nog vanaf, laat staan mijn baardagaamquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Weet je, bekijk het maar met jullie OPBeetje Duffy beledigen met z'n allen.
![]()
*rent jankend de tent uit*
Oh dus als jij het niet leuk vindt zijn het meteen kankeronzindingen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ff een centrale vraag:
Waarom moeten al die kankeronzindingen in de OP? Gewoon Lauren, Flying Nigger en de 0:47 regel is genoeg toch?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh dus als jij het niet leuk vindt zijn hem meteen kankeronzindingen?![]()
Gezien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
Er liep vandaag trouwens veel 15/16 jarig Italiaans grut rond, is wel iets voor GT en BK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst in het centrum, daarna chillde ik hem in West, jeweetzelluf.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar was je in ons aller Mokum?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef elfzesendertig het volgende:
En nog even als bevestiging..
Pas op! Eigen risico!The Coneheads ATTACK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Eerst in het centrum, daarna chillde ik hem in West, jeweetzelluf.
Cilmi en Miley zijn er toch ook uit, en kankerkachel is ook nooit echt langs geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
De SC heeft nog nooit over Duffy, Cilmi of die Disney hoer gegaan.
Daarom moeten ze alledrie niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Cilmi en Miley zijn er toch ook uit, en kankerkachel is ook nooit echt langs geweest.
IS THAT TRUE, CAPTAIN OBVIOUSquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Gelukkig kan ik de wiki aanpassen
Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Gelukkig kan ik de wiki aanpassen
Feiten kunnen soms kwetsend zijn. Maar het blijven feiten en die moet je onder ogen zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
Maar ff serieus, geen Duffy dan, stelletje klepzeikerds.maar om mijn heldin meteen kankerlelijk te gaan noemen
[ afbeelding ]
AH JOH!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje is
Nee, want ik ben verliefd geworden toen ik haar in het echt zagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Feiten kunnen soms kwetsend zijn. Maar het blijven feiten en die moet je onder ogen zien.
NEE ECHT?!?! WTFFFFFFF!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje is
Niet gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
Er liep vandaag trouwens veel 15/16 jarig Italiaans grut rond, is wel iets voor GT en BK.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef GasTurbine het volgende:
In deze gevallen vragen we Flying Nigger om advies
[ afbeelding ]
'SUP HOMIES! I THINK DUFFY IS A WHITE TRAILERTRASH FUCKING DICKSUCKING HOOKER! MENG! PEACE OUT! BALLA'S TERRITORY'S!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef GasTurbine het volgende:
En hier is wat verkeerd bij gegaan:
| 336]/url]
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [url=http://forum.fok.nl/topic/1184302/7/50#60644001]http://forum.fok.nl/topic/1184302/7/50#60644001
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.quote:
Kijk eens wat naar boven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je schreef eerst wat anders, naab.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.Tenminste, alle herkenbare gebouwen en zo. Echt vet.
Om mijn epische verbazing te verwoorden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh...wtf, waarom quote je 2x het zelfde![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
-kut op-
Is ze 12?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haley Bennett.![]()
Had nog meer foto's gepost, stukje terug
Heuy zij zat in Music & Lyrics ! Daarin was ze kankerfreaky!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij praat ook nog altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen, misschien gaat ie dan weer normaal typen.
Nee, 20.quote:
Enige slechte? Dit is de beste en geilste foto die ik in dit topic ben tegengekomen van haarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was zo snel de enige slechte foto die ik er van kon vinden. De rest zag er goed uit. Goedgekeurd die Haley!
Daar ken ik haar ook vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heuy zij zat in Music & Lyrics ! Daarin was ze kankerfreaky!![]()
Ja, tegen je. Niet met je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij praat ook nog altijd tegen mij.
Oh dat weet ik niet maar er zitten negers met wapens in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.Tenminste, alle herkenbare gebouwen en zo. Echt vet.
Die 2e in de middelste rijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zwartjoekels bedoel je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet maar er zitten negers met wapens in.
De enige vorm van muziekluistergenot in jou bezit is een mp3 speler van de blokkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Scheisse, mijn MP3 speler ding is leeg. Nu kan ik geen kekke muziekjes meer luisteren![]()
Nee. Zo'n iAudio D2 8GB met prima geluid en fatsoenlijke in-ear koptelefoontjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
De enige vorm van muziekluistergenot in jou bezit is een mp3 speler van de blokker!
[Insert Royal Sadness afbeelding]
afcajos ofzo, of een andere gast. staat in mn fobo denk ik maar ben zijn naam kwijt.quote:
Reetveter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
afcajos ofzo, of een andere gast. staat in mn fobo denk ik maar ben zijn naam kwijt.
Inderdaad van Sennheiserquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:08 schreef slindenau het volgende:
Oh zoeen net-geen-iPod-Touch-maar-wel-even-nerderig ding.
In ears zijn dan wel weer een semi-pluspuntje. Mits Sennheiser.
Dan ben ik niet helemaal met je eens. Ik hoor bij die 128kbps bestandjes van dat ruis en kraakjes en piepjes op de achtergrond. Daar heb ik bij FLAC nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef slindenau het volgende:
Lossless audio op een apparaat < 5000 euro hoor je toch geen verschil met lossy.
quote:
Je hebt ook de -V 0 --vbr-new LAME encoding, dat is nog steeds lossy maar o zo geil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan ben ik niet helemaal met je eens. Ik hoor bij die 128kbps bestandjes van dat ruis en kraakjes en piepjes op de achtergrond. Daar heb ik bij FLAC nog geen last van gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |