Is ze 12?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haley Bennett.![]()
Had nog meer foto's gepost, stukje terug
Heuy zij zat in Music & Lyrics ! Daarin was ze kankerfreaky!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij praat ook nog altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen, misschien gaat ie dan weer normaal typen.
Nee, 20.quote:
Enige slechte? Dit is de beste en geilste foto die ik in dit topic ben tegengekomen van haarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was zo snel de enige slechte foto die ik er van kon vinden. De rest zag er goed uit. Goedgekeurd die Haley!
Daar ken ik haar ook vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heuy zij zat in Music & Lyrics ! Daarin was ze kankerfreaky!![]()
Ja, tegen je. Niet met je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij praat ook nog altijd tegen mij.
Oh dat weet ik niet maar er zitten negers met wapens in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.Tenminste, alle herkenbare gebouwen en zo. Echt vet.
Die 2e in de middelste rijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zwartjoekels bedoel je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet maar er zitten negers met wapens in.
De enige vorm van muziekluistergenot in jou bezit is een mp3 speler van de blokkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Scheisse, mijn MP3 speler ding is leeg. Nu kan ik geen kekke muziekjes meer luisteren![]()
Nee. Zo'n iAudio D2 8GB met prima geluid en fatsoenlijke in-ear koptelefoontjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
De enige vorm van muziekluistergenot in jou bezit is een mp3 speler van de blokker!
[Insert Royal Sadness afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |