Vanochtend stond ik op (wat toevallig!) en ik keek naar buiten, het was kut weer

. Ik was ook nog eens te laat opgestaan (omdat ik een mooie droom had over een tweeling

) waardoor ik mij moest haasten door dit kut weer, het bleef echter wel droog

Op het werk aangekomen kreeg ik te horen dat ik in een ander gebouw moest werken, een saai gebouw

Toen ik aldaar stond was er ook niet veel te beleven, er kwam alleen maar één lekker Engels wijf langs met een flinke buste

. Dit was tevens de eerste lekkere Engelse die ik in mijn leven heb gezien

. De tijd ging langzaam om maar uiteindelijk mocht ik toch weer naar het echte gebouw om te werken!
Ik kreeg van m'n baas te horen dat ik de in én uitgang in de gaten moest houden! Een hele verantwoordelijkheid

. Ik moest bijhouden met een teller hoeveel personen er uit gingen en kaartjes controleren (tegelijk ja!!!).
Altijd als er een lekker wijf loopt klik ik 2x op de teller

En als er een lelijk wijf komt klik ik niet

. Ik zorg echter wel altijd dat het aantal klopt want anders ben ik de zak

.
Het was bijna sluitingstijd en er stond geen rij. Opeens kwamen er echter 2 mênnus lekkere wijven naar de ingang gelopen

. Ik een praatje mee maken aangezien ik niks te doen had.
''Hi beautiful ladies, where are you from?''
''We from Brazil and we are here in Amsterdam cause its so nice!!''
Gesprek ging dus nog ff zo verder over het hoe en wat enzo en toen vroeg ik:
''Are you going out tonight here in Amsterdam?''
''Yeah we would like to but we dont know any cool place, maybe you want to be our guide tonight?''
''Ofcourse I want that! here is my phonenumber''
En ik kreeg ook die van hen, het zat wel snor dus dacht ik

Ze liepen daarna de zaal in en ik keek nog even naar hun waggelende kontjes die me deden denken aan een frikandel die in het vet drijft, zo heerlijk en mooi

(daarmee bedoel ik dus niet dat die kontjes dik waren ja

)
Na een half uur kwamen ze via de uitgang naar buiten en ik zag ze nog. De langste (rond de 1.75) keek achterom naar mij en knipoogde

. Ik hield het niet meer! In mijn hoofd hoorde ik allemaal kermisgeluiden zoals ''Al-Al-Al-Alweeerrrrrr een winnaarrrrrrr!'' en zoals bij de kamelenrace op de kermis zat ik vol op het knopje te rammen

Ik was dus de tel kwijtgeraakt omdat ik mijn hormonen niet de baas was

Nadat het sluitingstijd was ging ik met mijn collega's naar beneden, me ff omkleden en zulks. Mijn baas kwam naar mij toen en zei: ''de teller klopt niet hé jongen'' en gaf me een de-teller-klopt-niet-hé-jongen-klop op de schouder. Het erge was echter dat ik net bezig was met mijn telefoon en hij viel

. Wat nog erger was, er stond een emmer sop naast me die de schoonmaakster had laten staan

. Het aller ergste was, mijn telefoon viel precies in de emmer

. Ik snel kijken of ie het nog deed maar helaas, ook de simkaart deed het niet meer

Nu kan ik dus die Brazil chicks niet contacteren vanavond en verveel ik me de pleuris vanavond

De baas vroeg nog of hij de verzekering moest regelen maar dat hoefde niet van mij, het was een oude telefoon die ik normaal toch niet meer gebruikte
Klacht: Baas pwnd mij waardoor ik Brazil chicks misloop