Zo word het hier uitgesproken door de organisatiequote:
Jep, echt een stad. Al meer dan 600 jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:32 schreef Strani het volgende:
Hoewel ik me de klacht goed kan voorstellen is er maar één zaak die echt mijn aandacht trekt in je post: Is Oss echt een stad?
Zo ja, waarom en wie heeft Oss die stadsrechten gegeven? Kan men nog in hoger beroep?
Niet alleen. Maar het is er ook wel. Boeiend ook, al die digitale troep is niet eens muziek te noemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die denken dat http://www.gigadance.nl/2008.html hardcore is![]()
Apart. Maar goed, op de Veluwe is er een dorp van volgens mij nog geen honderd inwoners met stadsrechten (Staverden) en een stukje verderop is Apeldoorn nog gewoon een dorp.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jep, echt een stad. Al meer dan 600 jaar.
Nee, dat is er niet. En als je geen verstand van zaken hebt, door digitale producties geen muziek te noemen, dan heb je absoluut geen verstand van muziek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar het is er ook wel. Boeiend ook, al die digitale troep is niet eens muziek te noemen.
Er is wel een Hardcoretent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef TimMer1981 het volgende:
Jammer pik, er wordt geen hardcore gedraaid. Alleen maar zachte stijlen.
[ afbeelding ]
Vindt jij dit overkomen als een flyer voor een hardcorefeest?
En hoe oud ben je dan wel dat je niet zo goed meer tegen al die herrie en al dat jonge gepeupelte kan?
Het is er niet, faler.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar het is er ook wel. Boeiend ook, al die digitale troep is niet eens muziek te noemen.
Het is er wel trut. Want maten van mij die wel gaan en wel van Hardcore houden gaan juist voor die tent. Dat het niet op Partyflock(quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is er niet, faler.
Sluit je je toch lekker op in je donkere kamer met je metalherrie, iedereen blij
Ok Rainman, vertel dan maar even welke DJ's er in die 'hardcoretent' draaien.quote:
Ook op de flyer staat het niet, zielepiet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is er wel trut. Want maten van mij die wel gaan en wel van Hardcore houden gaan juist voor die tent. Dat het niet op Partyflock() staat is iets anders.
Hardstyle is geen hardcorequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is er wel trut. Want maten van mij die wel gaan en wel van Hardcore houden gaan juist voor die tent. Dat het niet op Partyflock() staat is iets anders.
Ik heb geen idee joh, want dat boeit me niet. Maar zoals ik al zei: Maten van me gaan juist omdat er nu wel een hardcore stage is. Oh, en digitale muziek noem ik geen muziek. Voor muziek heb je namelijk talent nodig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ok Rainman, vertel dan maar even welke DJ's er in die 'hardcoretent' draaien.
Je hoeft me ook niet te geloven hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ook op de flyer staat het niet, zielepiet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:32 schreef Strani het volgende:
Hoewel ik me de klacht goed kan voorstellen is er maar één zaak die echt mijn aandacht trekt in je post: Is Oss echt een stad?
Zo ja, waarom en wie heeft Oss die stadsrechten gegeven? Kan men nog in hoger beroep?
haha, stom wijf. Want iedereen die niet van hardcore/hardstyle enzovoorts houd houdt van Metalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sluit je je toch lekker op in je donkere kamer met je metalherrie, iedereen blij
En bevalt het een beetje, de homoscene van Oss? Want alleen homo's gaan naar hardstylefeestjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh, want dat boeit me niet. Maar zoals ik al zei: Maten van me gaan juist omdat er nu wel een hardcore stage is.
Zeg dat maar tegen William Orbit, U2, Aphex Twin, Brian Eno, Moby, Junkie XL, Chicane en nog veel meer groepen die allemaal digitaal produceren. Sterker nog: er is geen serieuze band op aarde meer die niet met computers werkt.quote:Oh, en digitale muziek noem ik geen muziek. Voor muziek heb je namelijk talent nodig.
Katie Melua hooligans in zicht!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
haha, stom wijf. Want iedereen die niet van hardcore/hardstyle enzovoorts houd houdt van Metal
Met computers werken is wat anders als de computer al het werk laten doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En bevalt het een beetje, de homoscene van Oss? Want alleen homo's gaan naar hardstylefeestjes.
Hardcore heeft absoluut niets te maken met hardstyle.
[..]
Zeg dat maar tegen William Orbit, U2, Aphex Twin, Brian Eno, Moby, Junkie XL, Chicane en nog veel meer groepen die allemaal digitaal produceren. Sterker nog: er is geen serieuze band op aarde meer die niet met computers werkt.
De enige die stom is hier ben jij, met je heetgebakkerde antwoordjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
haha, stom wijf. Want iedereen die niet van hardcore/hardstyle enzovoorts houd houdt van Metal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |