abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60686071
In ons altijd zo pitoreske Oss is vandaag een Dancefeest. Nu zou ik dat niet erg vinden, ware het niet dat ik aan de andere kant van de stad nog precies die "muziek" kan horen. En dan niet effe, nee: Het is vanaf 12 uur vanmiddag bezig en duurt tot 12 uur vanavond. Flikker op met je nepmuziek uit mijn stad, en ga iemand anders lastigvallen met je kutherrie.

Klacht: Dens/haartkoor/trens parties
Samenvatting: je moeder
Subklacht: hardcore is geen muziek, Dj's zijn ook geen muzikanten
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60686096
haardkoorpaartie Geniaal.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:16:40 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_60686102
boem boem boem.
pi_60686218
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Edwinuss het volgende:
haardkoorpaartie Geniaal.
Zo word het hier uitgesproken door de organisatie

Ik hoor ook zelfs met muziek aan die kankerbas nog he Sterf hakkertjes
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:32:03 #5
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60686355
Hoewel ik me de klacht goed kan voorstellen is er maar één zaak die echt mijn aandacht trekt in je post: Is Oss echt een stad?

Zo ja, waarom en wie heeft Oss die stadsrechten gegeven? Kan men nog in hoger beroep?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60686381
Mensen die denken dat http://www.gigadance.nl/2008.html hardcore is
pi_60686395
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:32 schreef Strani het volgende:
Hoewel ik me de klacht goed kan voorstellen is er maar één zaak die echt mijn aandacht trekt in je post: Is Oss echt een stad?

Zo ja, waarom en wie heeft Oss die stadsrechten gegeven? Kan men nog in hoger beroep?
Jep, echt een stad. Al meer dan 600 jaar.
pi_60686424
Jammer pik, er wordt geen hardcore gedraaid. Alleen maar zachte stijlen.

Vindt jij dit overkomen als een flyer voor een hardcorefeest?

En hoe oud ben je dan wel dat je niet zo goed meer tegen al die herrie en al dat jonge gepeupelte kan?
pi_60686459
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die denken dat http://www.gigadance.nl/2008.html hardcore is
Niet alleen. Maar het is er ook wel. Boeiend ook, al die digitale troep is niet eens muziek te noemen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:37:30 #10
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60686482
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Jep, echt een stad. Al meer dan 600 jaar.
Apart. Maar goed, op de Veluwe is er een dorp van volgens mij nog geen honderd inwoners met stadsrechten (Staverden) en een stukje verderop is Apeldoorn nog gewoon een dorp.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60686485
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Niet alleen. Maar het is er ook wel. Boeiend ook, al die digitale troep is niet eens muziek te noemen.
Nee, dat is er niet. En als je geen verstand van zaken hebt, door digitale producties geen muziek te noemen, dan heb je absoluut geen verstand van muziek.
pi_60686491
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef TimMer1981 het volgende:
Jammer pik, er wordt geen hardcore gedraaid. Alleen maar zachte stijlen.

[ afbeelding ]

Vindt jij dit overkomen als een flyer voor een hardcorefeest?

En hoe oud ben je dan wel dat je niet zo goed meer tegen al die herrie en al dat jonge gepeupelte kan?
Er is wel een Hardcoretent.
pi_60686492
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Het is er niet, faler.

Sluit je je toch lekker op in je donkere kamer met je metalherrie, iedereen blij
pi_60686507
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Het is er niet, faler.

Sluit je je toch lekker op in je donkere kamer met je metalherrie, iedereen blij
Het is er wel trut. Want maten van mij die wel gaan en wel van Hardcore houden gaan juist voor die tent. Dat het niet op Partyflock( ) staat is iets anders.
pi_60686519
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Er is wel een Hardcoretent.
Ok Rainman, vertel dan maar even welke DJ's er in die 'hardcoretent' draaien.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Het is er wel trut. Want maten van mij die wel gaan en wel van Hardcore houden gaan juist voor die tent. Dat het niet op Partyflock( ) staat is iets anders.
Ook op de flyer staat het niet, zielepiet.
pi_60686550
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hardstyle is geen hardcore
pi_60686552
dus daar komt die pokke herrrie vandaan, ik dacht al Het klonk alsof het hier tegenover vandaan kwam, en daar wonen 2 oudjes
pi_60686554
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ok Rainman, vertel dan maar even welke DJ's er in die 'hardcoretent' draaien.
Ik heb geen idee joh, want dat boeit me niet. Maar zoals ik al zei: Maten van me gaan juist omdat er nu wel een hardcore stage is. Oh, en digitale muziek noem ik geen muziek. Voor muziek heb je namelijk talent nodig.
pi_60686565
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ook op de flyer staat het niet, zielepiet.
Je hoeft me ook niet te geloven hoor
pi_60686567
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:32 schreef Strani het volgende:

inderdaad intrekken die handel
pi_60686573
Oss
Ik hoor ook hier nog de geffense plas
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_60686623
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef L0t.. het volgende:

[..]

haha, stom wijf. Want iedereen die niet van hardcore/hardstyle enzovoorts houd houdt van Metal
pi_60686645
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik heb geen idee joh, want dat boeit me niet. Maar zoals ik al zei: Maten van me gaan juist omdat er nu wel een hardcore stage is.
En bevalt het een beetje, de homoscene van Oss? Want alleen homo's gaan naar hardstylefeestjes.

Hardcore heeft absoluut niets te maken met hardstyle.
quote:
Oh, en digitale muziek noem ik geen muziek. Voor muziek heb je namelijk talent nodig.
Zeg dat maar tegen William Orbit, U2, Aphex Twin, Brian Eno, Moby, Junkie XL, Chicane en nog veel meer groepen die allemaal digitaal produceren. Sterker nog: er is geen serieuze band op aarde meer die niet met computers werkt.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:45 schreef Triptamine het volgende:

[..]

haha, stom wijf. Want iedereen die niet van hardcore/hardstyle enzovoorts houd houdt van Metal
Katie Melua hooligans in zicht!
pi_60686664
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

En bevalt het een beetje, de homoscene van Oss? Want alleen homo's gaan naar hardstylefeestjes.

Hardcore heeft absoluut niets te maken met hardstyle.
[..]

Zeg dat maar tegen William Orbit, U2, Aphex Twin, Brian Eno, Moby, Junkie XL, Chicane en nog veel meer groepen die allemaal digitaal produceren. Sterker nog: er is geen serieuze band op aarde meer die niet met computers werkt.
Met computers werken is wat anders als de computer al het werk laten doen Iedere idioot kan met reason en de nodige refills wat in elkaar plempen. De juiste bmp uitzoeken, beetje knippen en plakken en weer een track klaar. Dat is inderdaad geen muziek maken maar puzzelen voor gevorderden
pi_60686683
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:45 schreef Triptamine het volgende:

[..]

De enige die stom is hier ben jij, met je heetgebakkerde antwoordjes
pi_60686719
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Que?
pi_60686720
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Met computers werken is wat anders als de computer al het werk laten doen Iedere idioot kan met reason en de nodige refills wat in elkaar plempen. De juiste bmp uitzoeken, beetje knippen en plakken en weer een track klaar. Dat is inderdaad geen muziek maken maar puzzelen voor gevorderden
FYI: het is BPM (beats per minute), niet BMP.

Dat DJ Jean (:')) zo produceert zegt nog niet dat iedere producer zo produceert. Zelf ben ik liefhebber van praktisch iedere muziekstijl, op Nederlandstalig, skihut en R&B (de hedendaagse vorm ja, niet John Lee Hooker en companen) na, dus ik weet echt wel waar ik het over heb.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Que?
¿Y cómo quiere usted el gayscene de sistema operativo? Porque sólo alegre va a partidos de hardstyle.
pi_60686740
Een heel hard zingend koor
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60686775
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:49 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

FYI: het is BPM (beats per minute), niet BMP.

Dat DJ Jean (:')) zo produceert zegt nog niet dat iedere producer zo produceert. Zelf ben ik liefhebber van praktisch iedere muziekstijl, op Nederlandstalig, skihut en R&B (de hedendaagse vorm ja, niet John Lee Hooker en companen) na, dus ik weet echt wel waar ik het over heb.
Ik maak al jaren muziek dus ik neem aan dat ik er ook wel het nodige van weet na 3 jaar conservatorium Maar ik heb er een schurfterige tyfushekel aan als ik weer een dance/trance of wat dan ook nummer hoor waar weer eens een sampeltje gejat is van dit, een sampeltje van dat en dat vervolgens aan elkaar gezet en weer een hit. En nog mensen die het kopen ook.

Maar goed dat heb ik ook met hiphop dat ik niet begrijp waarom mensen weglopen met nummers waarin teksten zitten die zo vrouw-onvriendelijk zijn als wat. En dan de reden waarom ze het kopen, ja de beat is lekker.

Doe mij maar goede muziek waar over nagedacht is, echte instrumenten inzitten (of zo ingespeeld met een synth dat het echt lijkt) en een tekst waar je je in kan verplaatsen. Ipv i fuck you in the eye, i fuck you in the ear bla bla.
pi_60686814
hardcore en hardstyle zijn sowieso de minst creatieve vormen van muziek die ik ken, onder dit kopje plak ik ook jumpstyle en alle varianten, het is muziek speciaal gecreërd om moeilijk opvoedbare pubertjes nog moeilijk opvoedbaarder te maken.

dance, trance en noem maar op vind ik ook verschrikkelijk.

Het enige wat ik serieus kan waarderen in de 'electro-scene' is minimal. Niet dat dat o zo ingewikkelt is, maar ik hou er van als nummers niet persé alleen uit een vierkwartsmaat bestaan en de vaak extreem rare samples kan ik wel waarderen.

Maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar indie, en dan bedoel ik hier absoluut niet dingen als 'the kooks' en dergelijken mee, want dat valt bij mij onder pop. Eerder The Shins, Elbow, noem maar op.
It's you my love, you who are the stranger
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:57:59 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60686872
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Nee, dat is er niet. En als je geen verstand van zaken hebt, door digitale producties geen muziek te noemen, dan heb je absoluut geen verstand van muziek.
Alsof het aantal keren dat je per minuut op de verwarming slaat verschil maakt.
pi_60686898
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:54 schreef Inverted_World het volgende:

Het enige wat ik serieus kan waarderen in de 'electro-scene' is minimal. Niet dat dat o zo ingewikkelt is, maar ik hou er van als nummers niet persé alleen uit een vierkwartsmaat bestaan en de vaak extreem rare samples kan ik wel waarderen.
Minimal Beetje jammer alleen dat tegenwoordig elke meeloper daar mee loopt te heulen, met bijbehorende 'minimal-shawl'
pi_60686915
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:52 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Ik maak al jaren muziek dus ik neem aan dat ik er ook wel het nodige van weet na 3 jaar conservatorium
Dat denk ik juist niet: het conservatorium beperkt je visie tot de huidige visie op muziek. Kijk de film One Perfect Day eens en je weet waar ik het over heb. Sowieso een aanrader voor alle narrowminded figuren hier.

Beethoven, Jimi Hendrix, The Beatles, The Rolling Stones, Mark Knopfler, Eric Clapton, The Who, Pink Floyd: allemaal geen conservatorium gedaan. Ik kan sowieso bar weinig goede artiesten opnoemen die het conservatorium hebben gedaan. Muziek is geen wetenschap, muziek is passie en passie kan je niet aangeleerd worden; dat hebt je of dat heb je niet.
quote:
Breakcore, darkcore, triphop, IDM; meer zeg ik niet.

Wat een narrowminded volk hier joh, niet normaal.

De tijd dat 'house' voor rebelse mensen was is over. In elke muziekstroming zitten wel een paar simpele producers en lopen er een paar simpele mensen achter aan, doe je niks aan.

Ik kan ook wel zeggen dat alle gitaarmuziek voor losertjes is omdat Di-rect uit een stelletje zielige nichten bestaat wat niet meer dan drie akkoorden speelt. Hou toch op, schei toch uit...
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef Nobu het volgende:

[..]

Alsof het aantal keren dat je per minuut op de verwarming slaat verschil maakt.
Bij jou heeft het kennelijk wel aardig wat uitgemaakt hoevaak je vader je met je hoofd op de verwarming heeft geslagen; je hebt er namelijk een aardige hersenbeschadiging aan over gehouden.

[ Bericht 7% gewijzigd door TimMer1981 op 09-08-2008 18:07:59 ]
pi_60686968
Steek de openhaardkoor in d efik! Dat zal ze leren111
pi_60687056
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Minimal Beetje jammer alleen dat tegenwoordig elke meeloper daar mee loopt te heulen, met bijbehorende 'minimal-shawl'
Hoe de fok ziet een 'minimal-shawl er uit? .
pi_60687089
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Die zie je niet, zo minimaal is ie
pi_60687109
quote:

[..]

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, wat the fuck is het uberhaupt

Vanavond Klo0n in de kelder in amersfoort ! Geweldig minimal feest!

Line-up:

Benny Rode-bietjes
Sven Vaatwasser
John Tatjana
KAnmeniksveROTTE

Visuals: Too Many VJ’s

pi_60687127
quote:

[..]

De shawl is niets anders dan een onderdeel van het minimal imago. Dit is een prachtig voorbeeld van het minimal imago:

pi_60687143
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

De shawl is niets anders dan een onderdeel van het minimal imago. Dit is een prachtig voorbeeld van het minimal imago:

[ afbeelding ]
De minimal feesten waar ik heen ga, daar zie ik niet echt dat soort types lopen, misschien is dat meer wat voor de populaire feesten als awakenings.
pi_60687164
OH NOES IK DACHT DAT DIT GING OVER ECHTE HARDCORE METAL DUS < EINZ ZEI DRIE BOOBIES FUR MEI
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60687187
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:13 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

De minimal feesten waar ik heen ga, daar zie ik niet echt dat soort types lopen, misschien is dat meer wat voor de populaire feesten als awakenings.
De bezoekers van underground minimal feesten lopen er inderdaad meer bij als krakers. Maar dan wel metroseksuele krakers.
pi_60687705
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:15 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

De bezoekers van underground minimal feesten lopen er inderdaad meer bij als krakers. Maar dan wel metroseksuele krakers.
Mwah, ach gewoon heel verschillend, alleen geen mooiboys en breezah's

Donnie Darko sig, vet
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:00:46 #43
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_60688063
Die reacties hier ook weer dat trance- en hardcorenummers zuiver jatwerk zijn
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_60688225
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:00 schreef Bonzai. het volgende:
Die reacties hier ook weer dat trance- en hardcorenummers zuiver jatwerk zijn
Leuke avatar+username: Bonzai Records

Ontopic: Smaken verschillen nou eenmaal. Rock/pop/top40/Nederlandstalig vind ik nou weer bagger.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:31:45 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60688733
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:52 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Ik maak al jaren muziek dus ik neem aan dat ik er ook wel het nodige van weet na 3 jaar conservatorium Maar ik heb er een schurfterige tyfushekel aan als ik weer een dance/trance of wat dan ook nummer hoor waar weer eens een sampeltje gejat is van dit, een sampeltje van dat en dat vervolgens aan elkaar gezet en weer een hit. En nog mensen die het kopen ook.

Maar goed dat heb ik ook met hiphop dat ik niet begrijp waarom mensen weglopen met nummers waarin teksten zitten die zo vrouw-onvriendelijk zijn als wat. En dan de reden waarom ze het kopen, ja de beat is lekker.

Doe mij maar goede muziek waar over nagedacht is, echte instrumenten inzitten (of zo ingespeeld met een synth dat het echt lijkt) en een tekst waar je je in kan verplaatsen. Ipv i fuck you in the eye, i fuck you in the ear bla bla.
Genoeg hardcoreproducers die zelf alles inspelen ipv voor elk nummer hetzelfde sampletje te recyclen. En zo nu en dan een nummer waar een vocal van een of ander top40 nummer is gebruikt doet het altijd goed. Iedereen meebleren .

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:35:20 #46
157922 fathank
pi_60688806
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:15 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Gasten op minimalfeesten lopen erbij alsof hun uiterlijk geen ruk kan schelen, alleen een beetje jammer dat alles net te zorgvuldig is uitgekozen om er zo uit te zien. Of van die lui die het nodig vinden om 20 kleuren te combineren .
pi_60688832
quote:

[..]

[ afbeelding ]
GUIDO
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  Moderator zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:45:16 #48
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_60689025
Terechte klacht
F.K.A. SuperwormJim
pi_60689087
Ik zou het niet eens zo erg vinden. Maar nu is het een halve stad verderop en ik hoor het soms alsof mijn buren hun stereo vol open hebben staan Dat mensen hier een kaartje voor kopen, je gaat gewoon buiten het terrein staan en hoort het nog kankergoed.
pi_60689420
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Maar waar is de shawl? .
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:58:47 #51
157922 fathank
pi_60701815
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:47 schreef Triptamine het volgende:
Ik zou het niet eens zo erg vinden. Maar nu is het een halve stad verderop en ik hoor het soms alsof mijn buren hun stereo vol open hebben staan Dat mensen hier een kaartje voor kopen, je gaat gewoon buiten het terrein staan en hoort het nog kankergoed.
Buiten is de sfeer ook net zo goed als binnen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:07:56 #52
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_60701987
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Triptamine het volgende:
In ons altijd zo pitoreske Oss is vandaag een Dancefeest. Nu zou ik dat niet erg vinden, ware het niet dat ik aan de andere kant van de stad nog precies die "muziek" kan horen. En dan niet effe, nee: Het is vanaf 12 uur vanmiddag bezig en duurt tot 12 uur vanavond. Flikker op met je nepmuziek uit mijn stad, en ga iemand anders lastigvallen met je kutherrie.

Niet zeuren.. ik leef naast GigaDance.. bijna niet te horen.. laat staan aan de andere kant van Oss..

Onterechte klacht dus!
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:21:30 #53
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_60706708
TS is een kankermongool.
It's about being boss, not being the boss...
pi_60707911
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:40 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Mwah, ach gewoon heel verschillend, alleen geen mooiboys en breezah's

Donnie Darko sig, vet
Eén van de beste films allertijden.
Directors cut al gezien? Die is nog beter!
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef DeHangui het volgende:

[..]

GUIDO
Wie? Als dat een kennis van je is moet je je echt diep gaan schamen...
pi_60708603
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:56 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Eén van de beste films allertijden.
Directors cut al gezien? Die is nog beter!

Ik heb ze beiden liggen op dvd, ja. Als ik ze beiden een cijfer zou geven op IMDB krijgt Donnie Darko, het origineel een 9 en de directors cut een 7.. Ik vind de directors cut echt niet goed. Het onthuld teveel, het is minder mysterieus in een manier.

Edit:

Er is tevens een nieuwe film in de maak. S. Darko, gaat over het zusje van Donnie, de acteurs zijn het echt ook broer en zus trouwens. Maar het is dus een sequel. Echt super kut, zonde..
pi_60708849
terechte klacht, ik luister immers alleen maar metal \m/
pi_60709155
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_60709215
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:43 schreef klnvntrbyt het volgende:
linkje speciaal voor de TS:

Dat kun je geen muziek noemen. Wat een fucking bagger, laat al die muziek alsjeblieft uit de wereld verdwijnen zeg!
pi_60709276
Het is een nummer van meer dan 12 jaar oud en het blijft een echte knaller op parties!
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_60709394
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Triptamine het volgende:

Ik woon dicht bij de Geffense plas, ik heb de hele dag die muziek aan moeten horen en dats dus heel wat harder dan wat jij aan de andere kant van de stad hoort.. heel irritant was dat dus gisteren

edit: alhoewel sommige beats wel leuk waren
Striving to be more than average.
pi_60709437
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Genoeg hardcoreproducers die zelf alles inspelen ipv voor elk nummer hetzelfde sampletje te recyclen. En zo nu en dan een nummer waar een vocal van een of ander top40 nummer is gebruikt doet het altijd goed. Iedereen meebleren .

Geweldig nummer!

Net zoals:

Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:20:08 #62
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_60738350
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:54 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik woon dicht bij de Geffense plas, ik heb de hele dag die muziek aan moeten horen en dats dus heel wat harder dan wat jij aan de andere kant van de stad hoort.. heel irritant was dat dus gisteren

edit: alhoewel sommige beats wel leuk waren
Zie je wel.. Zo erg is het allemaal niet En waar woon jij dan wel niet als jij aan de 'andere kant' van Oss woont ?
pi_60743452
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Maar een creatieve en unieke compositie maken kan niet iedereen, daar heb je gevoel voor muziek voor nodig. De computer is hier de uitvoerende partij, dus producer-->computer kan je vergelijken met het vroegere componist-->orkest. Daarnaast is het niet triviaal om al die electronische geluiden daardwerkelijk goed te laten klinken met elkaar, dus een juist stereobeeld, bepaalde geluiden niet te duidelijk/irritant aanwezig of rare interferentie met elkaar veroorzaken, etc.

Je doet het voorkomen alsof het een kwestie is van een paar knoppen indrukken en een nieuwe originele hit is klaar. Niet bepaald.

Er zijn inderdaad wel formaties die 1 keer een track met een bepaalde structuur in elkaar zetten, en vervolgens 12 'hits' uitbrengen door de melodielijn een beetje te veranderen... maar steeds weer een vernieuwend nummer maken vereist wel degelijk talent.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:54:40 #64
222384 Bonzai.
pi_60767017
Heb niets tegen dit soort muziek, maar wat een kutnummers die hier worden gepost zeg
waarin de stenen rusten,
pi_60767577
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef Bonzai. het volgende:
Heb niets tegen dit soort muziek, maar wat een kutnummers die hier worden gepost zeg
Post dan zelf eens wat (volgens jou) goede nummers.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:40:58 #66
222384 Bonzai.
pi_60768147
Mja, gaat het topic eigenlijk niet over, maar post er toch maar eentje

Nummer dat ouder is dan jij. Kenmerkt zich door een lekker rauwe sound, iets wat je ook vandaag nog altijd terug vindt in de minder commerciële hardcore. In de nummers die jij postte herkende ik teveel invloeden van de jump, een genre waar ik best wel -neigingen van krijg.
waarin de stenen rusten,
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:14:51 #67
157922 fathank
pi_60768814
Voorbeeld van een goeie mainstreamplaat.

pi_60769319
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:40 schreef Bonzai. het volgende:

Nummer dat ouder is dan jij. Kenmerkt zich door een lekker rauwe sound, iets wat je ook vandaag nog altijd terug vindt in de minder commerciële hardcore. In de nummers die jij postte herkende ik teveel invloeden van de jump, een genre waar ik best wel -neigingen van krijg.
Jump , wat voor een soort jump dan?
Hedendaagse jump zoals Jeckyll & Hyde zou ik het niet willen noemen , maarja het echte begin van jumpstyle ken ik natuurlijk niet.
pi_60769852
Een vriendin van de moeder van een vriendin van mij werkt bij de Gemeente en die hadden allemaal klachten gehad over Gigadance, dat ze geen vergunning moesten geven voor zo'n herrie enzo.
Dats dan wel weer triest.
Striving to be more than average.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:18:42 #70
222384 Bonzai.
pi_60770587
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:35 schreef yosander het volgende:

[..]

Jump , wat voor een soort jump dan?
Ach ja, hardstyle heet die zooi van Technoboy om precies te zijn, niet echt jump dus. Erger dan zijn muziek is overigens zijn naam, een ware belediging voor het technogenre.
waarin de stenen rusten,
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:54:56 #71
36461 Joppy
geen colaboy
pi_60811014
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:10 schreef Henno het volgende:

[..]

Maar een creatieve en unieke compositie maken kan niet iedereen, daar heb je gevoel voor muziek voor nodig. De computer is hier de uitvoerende partij, dus producer-->computer kan je vergelijken met het vroegere componist-->orkest. Daarnaast is het niet triviaal om al die electronische geluiden daardwerkelijk goed te laten klinken met elkaar, dus een juist stereobeeld, bepaalde geluiden niet te duidelijk/irritant aanwezig of rare interferentie met elkaar veroorzaken, etc.
.....
Met dezelfde vergelijking kan je de hedendaagse DJ vergelijken met een dirigent. Want wat doet een dirigent nou? Hij laat een orkest een muziekstuk van iemand anders uitvoeren, zelf maakt hij dus geen muziek, hij geeft wel zijn eigen accenten er aan. Een DJ laat muziek horen van iemand anders terwijl hij ook zijn eigen accenten er aan geeft. Vrijwel hetzelfde.
Dus:
componist --> Producer
Dirigent --> DJ

Helaas halen veel mensen producer en dj door elkaar, omdat deze functies nou eenmaal vaak worden gecombineerd. Maar er zijn hele goede producers die matige dj's zijn en andersom.
Let the beat control your body!
pi_60814661
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]
Voor muziek heb je namelijk talent nodig.
en een instrument (en nee een draaitafel is geen instrument)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:45:16 #73
222384 Bonzai.
pi_60826168
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 01:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

en een instrument (en nee een draaitafel is geen instrument)
Een draaitafel misschien niet nee, maar een sequencer+plugins zou ik zeker een (virtueel) instrument noemen. Is iig 100 x ingewikkelder dan een gitaar

[ Bericht 3% gewijzigd door Bonzai. op 14-08-2008 19:17:40 ]
waarin de stenen rusten,
pi_60826570
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Een sequencer+plugins zou ik zeker een (virtueel) instrument noemen. Is iig 100 x ingewikkelder dan een gitaar
Dat mag jij zeker zo noemen maar voor mij is het dat zeker niet.
Leer liever echt gitaar spelen dan met het door jouw genoemde apparaat een gitaar na te doen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:10:14 #75
157922 fathank
pi_60832424
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:59 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Leer liever echt gitaar spelen dan met het door jouw genoemde apparaat een gitaar na te doen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:11:14 #76
157922 fathank
pi_60832443
Check trouwens eens een keer de dvd van Neophyte 13 jaar terreur. Daarin treden ze op een gegeven moment op met een gitaar erbij.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:40:16 #77
36461 Joppy
geen colaboy
pi_60834880
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef fathank het volgende:
Check trouwens eens een keer de dvd van Neophyte 13 jaar terreur. Daarin treden ze op een gegeven moment op met een gitaar erbij.
Dit vind ik overigens een kutargument. "kijk ze staan met een gitaar op het podium, dus het is wel muziek" Daarmee ontkracht je je eigen stelling.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:49:24 #78
36461 Joppy
geen colaboy
pi_60835113
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:59 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat jou voorkeur daar niet ligt, ok, dat kan. Sommigen hebben een voorkeur voor een drumstel, anderen voor een gitaar en weer anderen voor een sequencer.
Voor al die dingen geldt dat elke idioot er geluid uit kan krijgen. Maar om er goede muziek uit te halen is beheersing, muzikaliteit en talent nodig.
Ja, je kan redelijk makkelijk met bepaalde programma's complete tracks in elkaar draaien. Maar dan nog moet je net wel dat ene pakkende melodietje verzinnen en net dat lekkere ritme in elkaar zetten. Dat vergt net nog steeds net zo veel inspiratie en talent als op een gitaar of een piano.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:01:46 #79
157922 fathank
pi_60839210
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef Joppy het volgende:

[..]

Dit vind ik overigens een kutargument. "kijk ze staan met een gitaar op het podium, dus het is wel muziek" Daarmee ontkracht je je eigen stelling.
Hij loopt te mekkeren dat je beter gitaar kunt leren spelen als je muziek wilt maken. Zij spelen gitaar dus dan is het goed (volgens hem..)
pi_60841917
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:49 schreef Joppy het volgende:

[..]

Dat jou voorkeur daar niet ligt, ok, dat kan. Sommigen hebben een voorkeur voor een drumstel, anderen voor een gitaar en weer anderen voor een sequencer.
Voor al die dingen geldt dat elke idioot er geluid uit kan krijgen. Maar om er goede muziek uit te halen is beheersing, muzikaliteit en talent nodig.
Ja, je kan redelijk makkelijk met bepaalde programma's complete tracks in elkaar draaien. Maar dan nog moet je net wel dat ene pakkende melodietje verzinnen en net dat lekkere ritme in elkaar zetten. Dat vergt net nog steeds net zo veel inspiratie en talent als op een gitaar of een piano.
Dat zeg ik dus. Het is niet mijn voorkeur. Ik zal nooit iemand zijn muziekvoorkeur afkraken maar de hedendaagse electronische muziek is niet mijn smaak en draaitafels al helemaal niet. My Choice
pi_60841989
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij loopt te mekkeren dat je beter gitaar kunt leren spelen als je muziek wilt maken. Zij spelen gitaar dus dan is het goed (volgens hem..)
Oke laat ik het dan anders stellen

Ik leer liever echt gitaar spelen dan met het door jouw genoemde apparaat een gitaar na te doen.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:26:14 #82
157922 fathank
pi_60845029
Hoezo bekrompen Hou vooral je oogkleppen op
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:17:34 #83
222384 Bonzai.
pi_60849125
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:50 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

de hedendaagse electronische muziek is niet mijn smaak en draaitafels al helemaal niet. My Choice
Oh, vroeger was het dus allemaal beter
waarin de stenen rusten,
pi_61118063
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:41 schreef Lichtpunt het volgende:
dus daar komt die pokke herrrie vandaan, ik dacht al Het klonk alsof het hier tegenover vandaan kwam, en daar wonen 2 oudjes
Huh? Draagt die muziek uit oss dan helemaal tot in Chicago waar jij woont.
pi_61120540
Pauperz
pi_61121403
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:40 schreef Bonzai. het volgende:

Over rauwe sounds gesproken:

pi_61121824
Oss... Woont die slet van een Diana daar nog.......
pi_61143779
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef Jeff4u2day het volgende:
Oss... Woont die slet van een Diana daar nog.......
die wiet verkocht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')