Que?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En bevalt het een beetje, de homoscene van Oss? Want alleen homo's gaan naar hardstylefeestjes.
FYI: het is BPM (beats per minute), niet BMP.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Met computers werken is wat anders als de computer al het werk laten doenIedere idioot kan met reason en de nodige refills wat in elkaar plempen. De juiste bmp uitzoeken, beetje knippen en plakken en weer een track klaar. Dat is inderdaad geen muziek maken maar puzzelen voor gevorderden
¿Y cómo quiere usted el gayscene de sistema operativo? Porque sólo alegre va a partidos de hardstyle.quote:
Ik maak al jaren muziek dus ik neem aan dat ik er ook wel het nodige van weet na 3 jaar conservatoriumquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:49 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
FYI: het is BPM (beats per minute), niet BMP.
Dat DJ Jean (:')) zo produceert zegt nog niet dat iedere producer zo produceert. Zelf ben ik liefhebber van praktisch iedere muziekstijl, op Nederlandstalig, skihut en R&B (de hedendaagse vorm ja, niet John Lee Hooker en companen) na, dus ik weet echt wel waar ik het over heb.
Alsof het aantal keren dat je per minuut op de verwarming slaat verschil maakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. En als je geen verstand van zaken hebt, door digitale producties geen muziek te noemen, dan heb je absoluut geen verstand van muziek.
Minimalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:54 schreef Inverted_World het volgende:
Het enige wat ik serieus kan waarderen in de 'electro-scene' is minimal. Niet dat dat o zo ingewikkelt is, maar ik hou er van als nummers niet persé alleen uit een vierkwartsmaat bestaan en de vaak extreem rare samples kan ik wel waarderen.![]()
Dat denk ik juist niet: het conservatorium beperkt je visie tot de huidige visie op muziek. Kijk de film One Perfect Day eens en je weet waar ik het over heb. Sowieso een aanrader voor alle narrowminded figuren hier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:52 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik maak al jaren muziek dus ik neem aan dat ik er ook wel het nodige van weet na 3 jaar conservatorium
Breakcore, darkcore, triphop, IDM; meer zeg ik niet.quote:Het enige wat ik serieus kan waarderen in de 'electro-scene' is minimal. Niet dat dat o zo ingewikkelt is, maar ik hou er van als nummers niet persé alleen uit een vierkwartsmaat bestaan en de vaak extreem rare samples kan ik wel waarderen.
Bij jou heeft het kennelijk wel aardig wat uitgemaakt hoevaak je vader je met je hoofd op de verwarming heeft geslagen; je hebt er namelijk een aardige hersenbeschadiging aan over gehouden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof het aantal keren dat je per minuut op de verwarming slaat verschil maakt.
Hoe de fok ziet een 'minimal-shawl er uit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
MinimalBeetje jammer alleen dat tegenwoordig elke meeloper daar mee loopt te heulen, met bijbehorende 'minimal-shawl'
Die zie je niet, zo minimaal is iequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hoe de fok ziet een 'minimal-shawl er uit?.
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, wat the fuck is het uberhauptquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef Tristessa het volgende:
[..]
De shawl is niets anders dan een onderdeel van het minimal imago. Dit is een prachtig voorbeeld van het minimal imago:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef Tristessa het volgende:
[..]
De minimal feesten waar ik heen ga, daar zie ik niet echt dat soort types lopen, misschien is dat meer wat voor de populaire feesten als awakenings.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
De shawl is niets anders dan een onderdeel van het minimal imago. Dit is een prachtig voorbeeld van het minimal imago:
[ afbeelding ]
De bezoekers van underground minimal feesten lopen er inderdaad meer bij als krakers. Maar dan wel metroseksuele krakers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De minimal feesten waar ik heen ga, daar zie ik niet echt dat soort types lopen, misschien is dat meer wat voor de populaire feesten als awakenings.
Mwah, ach gewoon heel verschillend, alleen geen mooiboys en breezah'squote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:15 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
De bezoekers van underground minimal feesten lopen er inderdaad meer bij als krakers. Maar dan wel metroseksuele krakers.
Leuke avatar+username: Bonzai Recordsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:00 schreef Bonzai. het volgende:
Die reacties hier ook weer dat trance- en hardcorenummers zuiver jatwerk zijn![]()
Genoeg hardcoreproducers die zelf alles inspelen ipv voor elk nummer hetzelfde sampletje te recyclen. En zo nu en dan een nummer waar een vocal van een of ander top40 nummer is gebruikt doet het altijd goed. Iedereen meeblerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:52 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik maak al jaren muziek dus ik neem aan dat ik er ook wel het nodige van weet na 3 jaar conservatoriumMaar ik heb er een schurfterige tyfushekel aan als ik weer een dance/trance of wat dan ook nummer hoor waar weer eens een sampeltje gejat is van dit, een sampeltje van dat en dat vervolgens aan elkaar gezet en weer een hit. En nog mensen die het kopen ook.
Maar goed dat heb ik ook met hiphop dat ik niet begrijp waarom mensen weglopen met nummers waarin teksten zitten die zo vrouw-onvriendelijk zijn als wat. En dan de reden waarom ze het kopen, ja de beat is lekker.
Doe mij maar goede muziek waar over nagedacht is, echte instrumenten inzitten (of zo ingespeeld met een synth dat het echt lijkt) en een tekst waar je je in kan verplaatsen. Ipv i fuck you in the eye, i fuck you in the ear bla bla.
Gasten op minimalfeesten lopen erbij alsof hun uiterlijk geen ruk kan schelen, alleen een beetje jammer dat alles net te zorgvuldig is uitgekozen om er zo uit te zien. Of van die lui die het nodig vinden om 20 kleuren te combinerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:15 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
De bezoekers van underground minimal feesten lopen er inderdaad meer bij als krakers. Maar dan wel metroseksuele krakers.
GUIDOquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
De shawl is niets anders dan een onderdeel van het minimal imago. Dit is een prachtig voorbeeld van het minimal imago:
[ afbeelding ]
Maar waar is de shawl?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |