Ja joh, wat jij wil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, je vertoont kopieergedrag. Naab.
Ik kom tussen 2 en 4 weer, zometeen ga ik weg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef DeHangui het volgende:
Goedenmiddag! Nachtbagger ploeg al present?
N00b, echte mannen eten 5 kilo in 10 minutenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:32 schreef slindenau het volgende:
Mooi, 3 kipsate graag.
quote:
Hou toch eens op met gepwnd worden, rotjong.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
N00b, echte mannen eten 5 kilo in 10 minuten![]()
Tevens komt er dadelijk weer een museumtopic aan, ik ben weer gepwnd
Kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hou toch eens op met gepwnd worden, rotjong.
Ik geloof er niks vanquote:''Hi beautiful ladies, where are you from?''
''We from Brazil and we are here in Amsterdam cause its so nice!!''
Gesprek ging dus nog ff zo verder over het hoe en wat enzo en toen vroeg ik:
''Are you going out tonight here in Amsterdam?''
''Yeah we would like to but we dont know any cool place, maybe you want to be our guide tonight?''
''Ofcourse I want that! here is my phonenumber''
" I really want to show you around, but here, its normal to suck a guys dick before he shows you the city" Zou mijn repliek zijnquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:52 schreef elfzesendertig het volgende:
"Mijn baas kwam naar mij toen en zei: ''de teller klopt niet hé jongen'' en gaf me een de-teller-klopt-niet-hé-jongen-klop op de schouder."
Fackin' slechte grap, maari k moest lachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:53 schreef Triptamine het volgende:
Ik had gister een kutavond trouwens. Kwam bij het cursuscentrum hier aan. Hing er een bord: Cursus Rietdekken(die ik dus heb) gaat niet door. Riet is ziek
quote:
Aarsanaal.quote:
Niet maikuuulquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
okee dus we hebben dan die neger, maikuul, Lauren, Duffy, zee egel en Cilmi als nieuwe SC helden?nou, ga ik daar vast mee aan de slag tussen TV kijken door.
Je vergeetz nog einz!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
okee dus we hebben dan die neger, maikuul, Lauren, Duffy, zee egel en Cilmi als nieuwe SC helden?nou, ga ik daar vast mee aan de slag tussen TV kijken door.
Waarom Maikuuul? En wie is Cilmiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
wat dan?quote:
Alles is beter alsquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom Maikuuul? En wie is Cilmi![]()
Ik vind die nu is wel goed, op die platneus na. Daar kan Lauren Duffy voor in de plaats
K. Ankerlulquote:
BIj Ajax hebben je wel genoten van het goede spel de afgelopen jaren bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Joh, ga voetbal kijken, neem een club kaartje voor Ajax ofzo. Dat Anti-voetbal van PSV moet je ook de keel uitkomen ofniet?
Die 16 jarige zewangeres... weet niet meer wie die heeft aangevraagd. 1136 volgens mij en er moesten dus meer lekkere wijven in.quote:
Ik heb Cilmi iig niet aangevraagdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
okee, geen maikuul.
en de lurkers haal ik maar weg want PusKut zie ik niet meer en die Johnny Bravo ook niet.
[..]
Die 16 jarige zewangeres... weet niet meer wie die heeft aangevraagd. 1136 volgens mij en er moesten dus meer lekkere wijven in.
Die gaat niet weg, komt alleen een regel bij zoals Sackboy opperde en dan gaan de lurkers weg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Wat is er mis met de huidige op? Alleen platneus en Kankerkachel mogen weg imo
Ik geniet idd van goals ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
BIj Ajax hebben je wel genoten van het goede spel de afgelopen jaren bedoel je?
PusKut was gebanned volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
okee, geen maikuul.
en de lurkers haal ik maar weg want PusKut zie ik niet meer en die Johnny Bravo ook niet.
En waarde moddereter, wie is dat vrouwelijk stuk schoon in uw avatar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gaat niet weg, komt alleen een regel bij zoals Sackboy opperde en dan gaan de lurkers weg.
Tegengoals bedoel je?quote:
De niet-democratisch gekozen regel dat na 00:47 er een serieus onderwerp moet komen moet ook in de OP vind ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gaat niet weg, komt alleen een regel bij zoals Sackboy opperde en dan gaan de lurkers weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |