Mijn eerste topic in een reeks geopent, was dik zenuwachtig enzeauquote:
Neeuu, ik wacht tot ik moe ben en in slaap valquote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:35 schreef DeHangui het volgende:
Iedereen al aan de senseo?
Ik mag niet in slaap vallen, ik werkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neeuu, ik wacht tot ik moe ben en in slaap val
Best werk heb jequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:36 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik mag niet in slaap vallen, ik werk
In URL zie ik Cristina Milian staan, maar kan plaatje niet zienquote:
Beveiliging meneertjequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien gratis als je er leuk uitziet.
WIe opens mijn feli topic over 250 posts?quote:aantal posts: 19750 (gemiddeld 36 per dag)
Wat boeit de stand nou weer? Zijn ze lekker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef Paaskonijn het volgende:
De Belgen hebben in het beachvolleybal de eerste set verloren van de Noorse dames met 24-22.
Toch maar sparen voor 20 euro ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef GasTurbine het volgende:
Tot zover onze held flying nigger
enfin;
[..]
[ afbeelding ]
Ik in de plaatselijke huis-aan-huiskrant toen ik won bij de huttenbouweek in de speeltuin 2 blokken verder.
Was vorig topic al zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef DeHangui het volgende:
Ik spot een fout in de op, er staat 325 ipv 335 ..
Staat der nog steeds..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef DeHangui het volgende:
Ik spot een fout in de op, er staat 325 ipv 335 ..
de stream deed het hier nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat boeit de stand nou weer? Zijn ze lekker?
Ik was net van plan het te gaan zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zoals BK zou zeggen:"ik ga slaapjes bouwen."
Geen idee, maar het zal wel iets met slapen te maken hebben.
Ga je wegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zoals BK zou zeggen:"ik ga slaapjes bouwen."
Geen idee, maar het zal wel iets met slapen te maken hebben.
Ja. Dat wist ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was net van plan het te gaan zeggen![]()
trustenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was net van plan het te gaan zeggenMaargoed, ik ga dus ook slaapjes bouwen.
Trusten![]()
Ik val bijna om van de slaap... en morgen word ik meegesleept...quote:
Sexe?quote:
Nee boksing is voor watjusquote:
Wow, mag ik je aanraken je zoenen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee boksing is voor watjus
Ik doe Judo
quote:
De bonvenste ligt al te rotten in z'n kist toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:53 schreef GasTurbine het volgende:
Zoe nme maar op m'n lippen (ik ben de onderste)
fapfapquote:
je ging slapen?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:59 schreef BigKahuna het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kankerlul&meta=
1e link
1e link
1e link
1e link
1e link
Drink ochtend urinequote:
okquote:
quote:
Kloptquote:
Tramp Stamp, mi likequote:
Prima, slaap lekker, sweat dreams, nwly, ntb, hvj enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:06 schreef GasTurbine het volgende:
Ik duik mijn bed overigens in. Morgen weer?
MET FLYING NIGGER IN DE TT!
trustenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:06 schreef GasTurbine het volgende:
Ik duik mijn bed overigens in. Morgen weer?
MET FLYING NIGGER IN DE TT!
slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:10 schreef DeHangui het volgende:
Doew
Ik verveel me, wat gaan we doen
Nee mag niet van me baas, wordt ie boos.quote:
schuldigquote:
Uhhm ik drink heikeken, dus kan je vraag niet beantwoorden (tis nl mijn bier ) )quote:
Op dit tijdstip? Aan de binnenkant van mijn ogenquote:
SEEENNNSSEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:23 schreef OneShotOneKill het volgende:
tijd voor een bakje koffie, niet waar? :p
wakker geblevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:27 schreef Valkire het volgende:
Zijn jullie net wakker of net als ik wakker gebleven ?
Ik ben pas om 6 uur klaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:27 schreef Valkire het volgende:
Zijn jullie net wakker of net als ik wakker gebleven ?
geniet van je bakkie pleurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
SEEENNNSSEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
brb dus
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:33 schreef OneShotOneKill het volgende:
[..]
geniet van je bakkie pleur
OSOK gaat naar z'n kingsize hemelbed toe met de segway.
is niet altijd leuk hoor zo'n groot huis, en dan morgen weer om 7 uur en m'n bed komen.
't leven is hard
WOw! Morgen nacht weer dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:34 schreef Valkire het volgende:
Omdat ik niet wil slapenaankomende week moet ik weer werken dus kan ik nu lekker me gang gaan
Valerie houd je gezelschapquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE je laat me toch niet alleen ?
maar wat doe je dan nu zoal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:34 schreef Valkire het volgende:
Omdat ik niet wil slapenaankomende week moet ik weer werken dus kan ik nu lekker me gang gaan
Ik mag morgen uitslapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:37 schreef Valkire het volgende:
ja ik denk het wel ja, gisteren ook laat gemaaktdus kan ik net zo goed doorgaan. m'n broer is ook nog wakker die zit te AoCen (op mijn acount
)
Ok, maar om 7 uur lig in bed, slaap lekker en tot morgen nachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:36 schreef OneShotOneKill het volgende:
[..]
Valerie houd je gezelschap![]()
Ik ben er over een uurtje weer![]()
1 uur slapen is voor mij genoeg kwestie van trainen![]()
maar dan verwacht ik zometeen wel een bakkie![]()
tjow!
F5 en, discovery kijken, op lepelte kauwenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:39 schreef Valkire het volgende:
nu ben ik aan het fokken, m'n foto's aan het sorteren en tekst erbij zetten. ik luister naar big eyed fish van DMBen jullie dan ?
Kloptquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:40 schreef Valkire het volgende:
DeHanui mag ik raden wat voor werk je doet ? Beveiliger ?
Anders moet je het zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:40 schreef Valkire het volgende:
ik rook niet maar ga je gang, ik heb er geen last van
jullie gezelschap houden en op msnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:39 schreef Valkire het volgende:
nu ben ik aan het fokken, m'n foto's aan het sorteren en tekst erbij zetten. ik luister naar big eyed fish van DMBen jullie dan ?
Valt best mee op het moment, vorige week nog 8 , record is 14. Maar deze week was lekker, 2 vroegen, 2 laten en 2 nachtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:41 schreef Valkire het volgende:
haha okee is goed, moet je veel nachten draaien ?
Jij doet ook aan fotografiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:44 schreef Valkire het volgende:
8 nachten, wauw 3 van deze nachten is voor mij al veel![]()
umm zie post #114
dat doen we niet hè, terugzoeken. Gewoon opnieuw posten, het liefs appart.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:44 schreef Valkire het volgende:
8 nachten, wauw 3 van deze nachten is voor mij al veel![]()
umm zie post #114
check TTquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat doen we niet hè, terugzoeken. Gewoon opnieuw posten, het liefs appart.
tis nog steeds bagger
Ja ik ben ook niet zo geweldig daar in. Foto leek op TFT aardig duidelijk, maar had idd lichter gemogen. Is een herdershond uit... KRETAAquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:50 schreef Valkire het volgende:
Ja ik kan de foto zien, mooie hond ! maar wel een beetje een donkere foto, en volgens mij staat z'n pootje er niet helemaal op
Een herdershond toch ?
Hoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:53 schreef Valkire het volgende:een hele mooie hond, gebruik je ook griekse woordjes? hoe heet hij/zij ?
Still waiting for the post dusquote:
quote:
Mooooooooooooooooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:01 schreef Valkire het volgende:
Ahum, ben op dit moment wat nu eigenlijk alweer voorbij is The stone aan het luisteren van DMB nog steeds met m'n foto's bezig en aan het fokken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:03 schreef Valkire het volgende:
mooi hoor en keurig tussen de lijntjes ook nog
Ik kliktequote:
panic a snake, snake a snake! ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik klikte
Zal nu even lichte-administatieve-werkzaam heden verichten, brb in 1 minute
Huh, mi confused AGAINquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
panic a snake, snake a snake! ofzo
geniale site
\\quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:16 schreef Paaskonijn het volgende:
oh tyfus mijn toetsenbord pakte een letter niet..
www.badgerbadgerbadger.com
Lekker slapen!!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:32 schreef Paaskonijn het volgende:
LIEVE MENSEN EN SC'ERS IK GA TE BED!!
Dit meen je nietquote:
Jeeeee Goeeiieeesmorgenssssss deze morgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:42 schreef OneShotOneKill het volgende:
mag wel iets aardiger hoor, ik ben net wakker
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Slaap lekker !quote:
Mijn aflossing is erquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:44 schreef Valkire het volgende:
Een hele goede morgen OSK lekker geslapen ? bakje koffie ?
Merci, vanaf 22:00 uur weer precentquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:46 schreef Valkire het volgende:
tot vanacht dan maar weer, slaap lekker uitje
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:44 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jeeeee Goeeiieeesmorgenssssss deze morgen![]()
Good 2 have u back, koffie?
Kijk! Dat is nog eens genieten wakker worden, ja doe maar een bakkie lieve fokkersquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:44 schreef Valkire het volgende:
Een hele goede morgen OSK lekker geslapen ? bakje koffie ?
slow chattersquote:
Ja, moet nog half uurtje rijden voor ik op bed kan dus hope so!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:48 schreef OneShotOneKill het volgende:
[..]
[..]
Kijk! Dat is nog eens genieten wakker worden, ja doe maar een bakkie lieve fokkers![]()
kunnen jullie de ogen nog openhouden?
Zijn wij heul niet!quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Thnquequote:LIEVE MENSEN EN SC'ERS IK GA TE BED!!
Wat Wie ben jij nou weer dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:04 schreef Valkire het volgende:
het lukt je gewoon niet om je bed in te kruipen heh, je kan ook maar beter niet gaan slapen
ik lg al in bedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:04 schreef Valkire het volgende:
het lukt je gewoon niet om je bed in te kruipen heh, je kan ook maar beter niet gaan slapen
ik nog steeds wakker jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
7 uur werkenJij nog steeds wakker?
Nee man, italic is heerlijk zo op de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik nog steeds wakker ja
Doe je italic weg aub
aub, ik kan dat toch niet lezen zo vroegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee man, italic is heerlijk zo op de vroege ochtend.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
aub, ik kan dat toch niet lezen zo vroeg
dan heb je nog maar 45 minutenquote:
quote:
Controleur van vakkevullers ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vertel mij watIk ben vakinhoudbijvullingsmanager.
sad, je bent gepwnd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vertel mij watIk ben vakinhoudbijvullingsmanager.
ik hoef niet op 7 uur te werken, hell no. Iklag 1136 alleen uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:14 schreef Valkire het volgende:
[..]
dan heb je nog maar 45 minutendat gaat een zware dag worden voor je
quote:
Ik vul gewoon de vakken joahquote:
FOK!enquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens voor fantastisch werk?
Half 6 vriend. Ik doe het lekker rustig aan 's ochtendsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:16 schreef Paaskonijn het volgende:
nou dat vind ik maar 1 kksteentje waard heur
om 6 uur opstaan om vakken te vullen!!!
godsallejezus, hoe doe je dat. Ik kom al telat als ikom half9 op school moet zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Half 6 vriend. Ik doe het lekker rustig aan 's ochtendsBroodjes in de oven en zo
Stukje discipline. Jij hebt het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
godsallejezus, hoe doe je dat. Ik kom al telat als ikom half9 op school moet zijn
no shitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Stukje discipline. Jij hebt het niet![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat je stront niet meer zo erg ruikt als ze in eht water liggen dan als ze op een presenteerblaadje liggen te stomen
En de drol kan niet tegen je balzak aantikken als hij omvalt
watquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:28 schreef Valkire het volgende:
Nou ik ga er maar vandoor, tot vannacht en vanmiddag
Ik ga een klacht indienen!quote:
25 topics in een nacht er doorheen baggeren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:10 schreef afcajos het volgende:
Jezus nerds, tot 6 uur sochtends fokken
Ho ho, ik nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:55 schreef Broekpaling het volgende:
Omg, iedereen is de hele nacht door wezen baggeren?
Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:55 schreef Broekpaling het volgende:
Omg, iedereen is de hele nacht door wezen baggeren?
Die russinquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef postmortum het volgende:
Georgische vrouw :
[ afbeelding ]
Russische vrouw
[ afbeelding ]
Mij ook niet, want om 6:30 was ik alweer aanwezig op het werk vanochtendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef behangplakker het volgende:
Mooi topic weer trouwens hoor![]()
Alle allahs, tot 7u een beetje Fok!ken, dat lukt mij zelfs niet
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA PAASKONIJNquote:
ik kan gewoon niet afsluitenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA PAASKONIJN![]()
Jij hebt me bij het doorlezen van het topic het meest vermaakt met je ik ga naar bed posts![]()
Jammer dat het overdag niet zo snel gaat, nu heb ik morgen maar een select aantal posts en niet eens zoveel bagger
Hier stond eerst 'Pieuw', voordat je het weg editte. Je bent dus een kloon van Juicyhil.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:01 schreef remlof het volgende:
Juicyhil heeft kennelijk weinig geleerd van z'n vorige ban, hij mag nu een week nadenken over wat we niet appreciëren aan z'n postgedrag en wat dat woord eigenlijk betekend.
Waar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:46 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga ff de pimp uithangen in onze hoofdstad.
Urban Dictionary zegt:quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:04 schreef GasTurbine het volgende:
Geweldig! Dit topic is gewoon 24u per dag
Zeg, het thema van volgend topic is Flying nigger.
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:09 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe noem je een kruising tussen een negert en een octopus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een kruising tussen een negert en een arend?De 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Serieus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:29 schreef slindenau het volgende:
Yes, een weekje erbij voor Juicy wegens klonen.
Is Remlof al wakker
ik zou maar wat openlijker zijn, kliek sc's zijn snel gedaan meestalquote:
wat heeft vragen met wie jij bent nu weer te maken met kliekjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou maar wat openlijker zijn, kliek sc's zijn snel gedaan meestal
vroeg ik jou wat? nee toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat heeft vragen met wie jij bent nu weer te maken met kliekjesEx mods die denken dat ze hun powers nog hebben.
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |