Dit meen je nietquote:
Jeeeee Goeeiieeesmorgenssssss deze morgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:42 schreef OneShotOneKill het volgende:
mag wel iets aardiger hoor, ik ben net wakker
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:32 schreef Paaskonijn het volgende:
LIEVE MENSEN EN SC'ERS IK GA TE BED!!
Slaap lekker !quote:
Mijn aflossing is erquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:44 schreef Valkire het volgende:
Een hele goede morgen OSK lekker geslapen ? bakje koffie ?
Merci, vanaf 22:00 uur weer precentquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:46 schreef Valkire het volgende:
tot vanacht dan maar weer, slaap lekker uitje
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:44 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jeeeee Goeeiieeesmorgenssssss deze morgen![]()
Good 2 have u back, koffie?
Kijk! Dat is nog eens genieten wakker worden, ja doe maar een bakkie lieve fokkersquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:44 schreef Valkire het volgende:
Een hele goede morgen OSK lekker geslapen ? bakje koffie ?
slow chattersquote:
Ja, moet nog half uurtje rijden voor ik op bed kan dus hope so!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:48 schreef OneShotOneKill het volgende:
[..]
[..]
Kijk! Dat is nog eens genieten wakker worden, ja doe maar een bakkie lieve fokkers![]()
kunnen jullie de ogen nog openhouden?
Zijn wij heul niet!quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:32 schreef Paaskonijn het volgende:
LIEVE MENSEN EN SC'ERS IK GA TE BED!!
Thnquequote:LIEVE MENSEN EN SC'ERS IK GA TE BED!!
Wat Wie ben jij nou weer dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:04 schreef Valkire het volgende:
het lukt je gewoon niet om je bed in te kruipen heh, je kan ook maar beter niet gaan slapen
ik lg al in bedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:04 schreef Valkire het volgende:
het lukt je gewoon niet om je bed in te kruipen heh, je kan ook maar beter niet gaan slapen
ik nog steeds wakker jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
7 uur werkenJij nog steeds wakker?
Nee man, italic is heerlijk zo op de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik nog steeds wakker ja
Doe je italic weg aub
aub, ik kan dat toch niet lezen zo vroegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee man, italic is heerlijk zo op de vroege ochtend.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
aub, ik kan dat toch niet lezen zo vroeg
dan heb je nog maar 45 minutenquote:
quote:
Controleur van vakkevullers ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vertel mij watIk ben vakinhoudbijvullingsmanager.
sad, je bent gepwnd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vertel mij watIk ben vakinhoudbijvullingsmanager.
ik hoef niet op 7 uur te werken, hell no. Iklag 1136 alleen uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:14 schreef Valkire het volgende:
[..]
dan heb je nog maar 45 minutendat gaat een zware dag worden voor je
quote:
Ik vul gewoon de vakken joahquote:
FOK!enquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens voor fantastisch werk?
Half 6 vriend. Ik doe het lekker rustig aan 's ochtendsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:16 schreef Paaskonijn het volgende:
nou dat vind ik maar 1 kksteentje waard heur
om 6 uur opstaan om vakken te vullen!!!
godsallejezus, hoe doe je dat. Ik kom al telat als ikom half9 op school moet zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Half 6 vriend. Ik doe het lekker rustig aan 's ochtendsBroodjes in de oven en zo
Stukje discipline. Jij hebt het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
godsallejezus, hoe doe je dat. Ik kom al telat als ikom half9 op school moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |