wakker geblevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:27 schreef Valkire het volgende:
Zijn jullie net wakker of net als ik wakker gebleven ?
Ik ben pas om 6 uur klaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:27 schreef Valkire het volgende:
Zijn jullie net wakker of net als ik wakker gebleven ?
geniet van je bakkie pleurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
SEEENNNSSEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
brb dus
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:33 schreef OneShotOneKill het volgende:
[..]
geniet van je bakkie pleur
OSOK gaat naar z'n kingsize hemelbed toe met de segway.
is niet altijd leuk hoor zo'n groot huis, en dan morgen weer om 7 uur en m'n bed komen.
't leven is hard
WOw! Morgen nacht weer dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:34 schreef Valkire het volgende:
Omdat ik niet wil slapenaankomende week moet ik weer werken dus kan ik nu lekker me gang gaan
Valerie houd je gezelschapquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE je laat me toch niet alleen ?
maar wat doe je dan nu zoal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:34 schreef Valkire het volgende:
Omdat ik niet wil slapenaankomende week moet ik weer werken dus kan ik nu lekker me gang gaan
Ik mag morgen uitslapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:37 schreef Valkire het volgende:
ja ik denk het wel ja, gisteren ook laat gemaaktdus kan ik net zo goed doorgaan. m'n broer is ook nog wakker die zit te AoCen (op mijn acount
)
Ok, maar om 7 uur lig in bed, slaap lekker en tot morgen nachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:36 schreef OneShotOneKill het volgende:
[..]
Valerie houd je gezelschap![]()
Ik ben er over een uurtje weer![]()
1 uur slapen is voor mij genoeg kwestie van trainen![]()
maar dan verwacht ik zometeen wel een bakkie![]()
tjow!
F5 en, discovery kijken, op lepelte kauwenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:39 schreef Valkire het volgende:
nu ben ik aan het fokken, m'n foto's aan het sorteren en tekst erbij zetten. ik luister naar big eyed fish van DMBen jullie dan ?
Kloptquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:40 schreef Valkire het volgende:
DeHanui mag ik raden wat voor werk je doet ? Beveiliger ?
Anders moet je het zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:40 schreef Valkire het volgende:
ik rook niet maar ga je gang, ik heb er geen last van
jullie gezelschap houden en op msnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:39 schreef Valkire het volgende:
nu ben ik aan het fokken, m'n foto's aan het sorteren en tekst erbij zetten. ik luister naar big eyed fish van DMBen jullie dan ?
Valt best mee op het moment, vorige week nog 8 , record is 14. Maar deze week was lekker, 2 vroegen, 2 laten en 2 nachtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:41 schreef Valkire het volgende:
haha okee is goed, moet je veel nachten draaien ?
Jij doet ook aan fotografiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:44 schreef Valkire het volgende:
8 nachten, wauw 3 van deze nachten is voor mij al veel![]()
umm zie post #114
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |