quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:03 schreef KhaZ het volgende:
Eerst 10 velletjes wc-papier erin tyfen, probleem opgelost. Laat ook geen sporen achter zo.
Nee, zo adelijk ben ik niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:08 schreef KhaZ het volgende:
Wat de neuk is "bleu aangelegd"? Schijt je blauw?
Je moet een beetje inschatten wat voor type pot het is, en dan pleur je er een X aantal velletjes in. Komt ook een stukje intuitie bij kijken.
maar kan dan nog iemand antwoorden waarom er uberhaupt zulke w.c.'s zijn? ze kosten per jaar waarschijnlijk, globaal gezien, 2000 bomen aan extra toiletpapier namelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm 3 velletjes is ook wel genoeg
troost je met de gedachte dat de dood nog banaler is dan poepen.quote:
Omdat je stront niet meer zo erg ruikt als ze in eht water liggen dan als ze op een presenteerblaadje liggen te stomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:16 schreef solem het volgende:
[..]
maar kan dan nog iemand antwoorden waarom er uberhaupt zulke w.c.'s zijn? ze kosten per jaar waarschijnlijk, globaal gezien, 2000 bomen aan extra toiletpapier namelijk.
een mogelijk antwoord op hoe het te voorkomen, henkie? Klagen opzich vindt meestal niet veel bijvalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vraag me altijd af wat de gedachte is achter het openen van een topic als deze?
Geen plonsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:05 schreef Geerd het volgende:
Ja maar als je er eerst een bult papier intieft blijft die drol toch ook daarop drijven.
Nope maar waar het eigenlijk voor bedoeld was,quote:
Jij bent echt niet slimquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:05 schreef Geerd het volgende:
Ja maar als je er eerst een bult papier intieft blijft die drol toch ook daarop drijven.
nou, dat weet ik zo net nog niet hoor, je hebt ook ontlasting dat blijft drijven door teveel aan gas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jij bent echt niet slim. Door het gewicht en de snelheid zakt hij wel in het water (Vaak helemaal omwikkeld met pleepapier). Dus wat ik zei helpt wel.
Ik weet niet wat voor konijnenkeutels jij uit flopt die tussen het papier schieten, maar ik mot ze nog vaak breken omdat ze de bocht niet omkomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jij bent echt niet slim. Door het gewicht en de snelheid zakt hij wel in het water (Vaak helemaal omwikkeld met pleepapier). Dus wat ik zei helpt wel.
Dan gooit de 2e drol, die gegarandeerd komt, alsnog het water (plus wat scheitresten) tegen je balzak aan, nog ergerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En nogmaals, ze schieten niet tussen het papiertje..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor konijnenkeutels jij uit flopt die tussen het papier schieten, maar ik mot ze nog vaak breken omdat ze de bocht niet omkomen.
Als ik jou was zou ik dan maar naar een strontdeskundige gaan om je darmen eens aan een nadere inspectie te onderwerpenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:28 schreef Geerd het volgende:
Ja lol de helft blijft toch gewoon bovendrijven.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:30 schreef Morwen het volgende:
Alsof een drol een soort entiteit is, spoel die zooi gewoon door. My God, nog even en er komt een topic in WFL over de dichtheid en afdalingssnelheid
quote:
nu krijg ik weer aandrang, maar ik ben gelukkig des huizesquote:
Kiss and make up?quote:
Dus je moet schijten van mij, I'm touchedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:43 schreef solem het volgende:
[..]
nu krijg ik weer aandrang, maar ik ben gelukkig des huizes
Goedzo!quote:
Dat gaat vanzelf weer over, veel drinken en rust houdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Goedzo!
heb ik geleerd van Meneer Doktor Phil![]()
Ja of me vriendin de deur uit kankeren, helpt meer denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf weer over, veel drinken en rust houden
Ja, die gast was 21 ofzo en zat in de miljoenen schuldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:00 schreef delano.888 het volgende:
Als je vandaag toch eens keek van zon zakenman die in een tent woonde, en daarna een andere zakenman die 6 huizen had (en dus schulden) en die huizen niet kon verkopen, en daarom zelf maar in een hotelkamer ging wonen
Dat doe je goed, was dat niet onze terminale ScoobySnacks?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:08 schreef Robier het volgende:
[..]
Ja, die gast was 21 ofzo en zat in de miljoenen schuld.
24, en hij had 2,2 miljoen schuld, en hij had een lomp kutkapsel, en oja hij was getrouwd maar zn vrouw wilde van hem weg, en oja hij had letterlijk alles het hele verhaal op internet gezetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:08 schreef Robier het volgende:
[..]
Ja, die gast was 21 ofzo en zat in de miljoenen schuld.
Heb je ook een vriendin? a/s/lquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
24, en hij had 2,2 miljoen schuld, en hij had een lomp kutkapsel, en oja hij was getrouwd maar zn vrouw wilde van hem weg, en oja hij had letterlijk alles het hele verhaal op internet gezet![]()
*damn, ik kijk teveel dr phil
Heb een vriendin ja, sterker nog, ze ligt hier naast me te slapen terwijl ik lig te fokken met mn notebook, romantisch hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Heb je ook een vriendin? a/s/l
Mis kunnen we ruilen
ga dan werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:17 schreef DeHangui het volgende:
ware liefde . Die van mij ligt ook lekker in mijn bed, maar ik ben 50 km verdr op aan het werk
Dat doe ik ookquote:
En schijten.quote:
Ga dr nu weer tegenaan kruipen, trusten allemaalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:18 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat doe ik ooken jij je vriendin verwennen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |