Als ik jou was zou ik dan maar naar een strontdeskundige gaan om je darmen eens aan een nadere inspectie te onderwerpenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:28 schreef Geerd het volgende:
Ja lol de helft blijft toch gewoon bovendrijven.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:30 schreef Morwen het volgende:
Alsof een drol een soort entiteit is, spoel die zooi gewoon door. My God, nog even en er komt een topic in WFL over de dichtheid en afdalingssnelheid
quote:
nu krijg ik weer aandrang, maar ik ben gelukkig des huizesquote:
Kiss and make up?quote:
Dus je moet schijten van mij, I'm touchedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:43 schreef solem het volgende:
[..]
nu krijg ik weer aandrang, maar ik ben gelukkig des huizes
Goedzo!quote:
Dat gaat vanzelf weer over, veel drinken en rust houdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Goedzo!
heb ik geleerd van Meneer Doktor Phil![]()
Ja of me vriendin de deur uit kankeren, helpt meer denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf weer over, veel drinken en rust houden
Ja, die gast was 21 ofzo en zat in de miljoenen schuldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:00 schreef delano.888 het volgende:
Als je vandaag toch eens keek van zon zakenman die in een tent woonde, en daarna een andere zakenman die 6 huizen had (en dus schulden) en die huizen niet kon verkopen, en daarom zelf maar in een hotelkamer ging wonen
Dat doe je goed, was dat niet onze terminale ScoobySnacks?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:08 schreef Robier het volgende:
[..]
Ja, die gast was 21 ofzo en zat in de miljoenen schuld.
24, en hij had 2,2 miljoen schuld, en hij had een lomp kutkapsel, en oja hij was getrouwd maar zn vrouw wilde van hem weg, en oja hij had letterlijk alles het hele verhaal op internet gezetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:08 schreef Robier het volgende:
[..]
Ja, die gast was 21 ofzo en zat in de miljoenen schuld.
Heb je ook een vriendin? a/s/lquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
24, en hij had 2,2 miljoen schuld, en hij had een lomp kutkapsel, en oja hij was getrouwd maar zn vrouw wilde van hem weg, en oja hij had letterlijk alles het hele verhaal op internet gezet![]()
*damn, ik kijk teveel dr phil
Heb een vriendin ja, sterker nog, ze ligt hier naast me te slapen terwijl ik lig te fokken met mn notebook, romantisch hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Heb je ook een vriendin? a/s/l
Mis kunnen we ruilen
ga dan werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:17 schreef DeHangui het volgende:
ware liefde . Die van mij ligt ook lekker in mijn bed, maar ik ben 50 km verdr op aan het werk
Dat doe ik ookquote:
En schijten.quote:
Ga dr nu weer tegenaan kruipen, trusten allemaalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:18 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat doe ik ooken jij je vriendin verwennen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |