Als je er op je 40ste mee begint wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef reetveter het volgende:
Dus ze zijn homo omdat ze kinderen nemen
Gevalletjes mid-life crisis, moeten ze zo nodig kinderen, een Harley en bijbehorende tattoos en ze gaan ervandoor met een grietje van 21....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je er op je 40ste mee begint wel.
ZAG JIJ OOK DIE LEKKERE WIJVENquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:18 schreef veldmuis het volgende:
HAHA ik keek in het fotoboek van TS.
Welke van de 4quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
ZAG JIJ OOK DIE LEKKERE WIJVEN
Zeker niet, dat is een geweldig mens. Iedereen verdient zo'n buurvrouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:43 schreef pberends het volgende:
Geen kwaad woord over mijn lieve buurvrouw hoor.
Als je op je 20e aan kinderen begint, zijn ze rond je 40e zelfstandig genoeg om eigen leven te leiden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik begin liever op m'n 40e aan kinderen dan op m'n 20e.
Je vergeet wel dat je dan op je 20e een vaste basis nodigt hebt voor die kutkoter ipv stevig zuipen en neuken whatever dat ademt, geil is, tieten heeft, en niet teveel vloekt met je behang.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als je op je 20e aan kinderen begint, zijn ze rond je 40e zelfstandig genoeg om eigen leven te leiden.
Ik ben 21 en in heb nog geen studie afgerond, wat zou ik nu met kinderen moeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als je op je 20e aan kinderen begint, zijn ze rond je 40e zelfstandig genoeg om eigen leven te leiden.
En datquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat je dan op je 20e een vaste basis nodigt hebt voor die kutkoter ipv stevig zuipen en neuken whatever dat ademt, geil is, tieten heeft, en niet teveel vloekt met je behang.
Heb ik totaal geen last van, maar ik zuip dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat je dan op je 20e een vaste basis nodigt hebt voor die kutkoter ipv stevig zuipen en neuken whatever dat ademt, geil is, tieten heeft, en niet teveel vloekt met je behang.
Dus je hebt een kind en bent 20?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen last van, maar ik zuip dan ook niet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou samen hebben we 2 kinderen, en ik ben 25.
Niks mis met jonge vaders. Maar heb jij ook een papa dag?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou samen hebben we 2 kinderen, en ik ben 25.
O en ik ben absoluut geen hippe vader ofzo.
Nee absoluut niet, ik vind dat zo'n gruwelijke onzin.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Niks mis met jonge vaders. Maar heb jij ook een papa dag?
Vind ik ook. Dat opknopen hoeft niet maar het is een aardig alternatief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ik vind dat zo'n gruwelijke onzin.
Papa-dag, wie dat heeft verzonnen mag zichzelf direct opknopen.
Papa-dag vind ik wel een handige uitvinding, de woensdag is dan met minder files.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Papa-dag, wie dat heeft verzonnen mag zichzelf direct opknopen.
Lijkt dit erop? :quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:38 schreef afcajos het volgende:
Gaylordpapa's met half-sokjes, een 3kwartsbroek, een hip shirtje en een vest eroverheen geslagen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als je op je 20e aan kinderen begint, zijn ze rond je 40e zelfstandig genoeg om eigen leven te leiden. oud genoeg om te neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |