Superbad is echt briljantquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gisteravond Night at the Museum gekeken, leuke film. Ben Stiller speelt het erg goed, vooral de 'chemie' tussen het aapje Dexter en hijzelf. Toch een dikke 7,5 waard.
Superbad, Ace Ventura 1 en 2 liggen nog te wachten.
Wat ik me afvraag, hoeveel films heeft men eigenlijk nog liggen wat nog bekeken dient te worden.?!!?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Superbad, Ace Ventura 1 en 2 liggen nog te wachten.
Ik heb een lichting besteld via Bol.com, en om het een beetje te spreiden laat ik die films nog liggen en bekijk 1 per avond.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, hoeveel films heeft men eigenlijk nog liggen wat nog bekeken dient te worden.?!!?
Tot mijn schrik zag ik op mijn ToSee-list op imdb dat het al over de 300 titels is. Op een of andere manier ga je toch eerst weer andere films kijken, die voorrang krijgen op films die al weken, maanden liggen te wachten...
klinkt goed!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
Zero : An investigation into 9-11 (2008)
Dé 911 docu wat vertoond is aan europarlementariers.
Alles wordt behandeld, onmogelijke door-brand-instortingen, geen vliegtuig pentagon, standdown NORAD, vals vertaalde (fake)osama-tapes. NIST dat knoeit met gegevens en raar gedoe van de kapers. Er is maar één conclussie mogelijk CIA, militairy complex en Gov't hebben het zelf uitgevoerd. Het officiele complot is zó onwaarschijnlijk en gewoon een onmogelijkheid.
En nog steeds komen er nieuwe documentaires uit. Het officiele complot wordt onwaarschijnlijker en onwaarschijnlijker. Maar ondanks alles wat er aan het licht komt en meer en meer mensen wakker worden, wordt (nagenoeg) elke dag meer en meer van onze rechten afgepakt en wordt Europa, net als Amerika, langzamerhand omgetoverd in een politiestaat. Uiteraard is Nederland koploper als braafste jongetje van klas.
cijfer 8
Mijn lijst is ook echt iets van 400 titelsquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, hoeveel films heeft men eigenlijk nog liggen wat nog bekeken dient te worden.?!!?
Tot mijn schrik zag ik op mijn ToSee-list op imdb dat het al over de 300 titels is. Op een of andere manier ga je toch eerst weer andere films kijken, die voorrang krijgen op films die al weken, maanden liggen te wachten...
Ja alleen dan dus wat minder popiejopie. Maar als je geïntresseerd bent staan hier een aardig overzicht van 911 docus die naar VideoGoogle wijst ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:52 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
klinkt goed!
vergelijkbaar iets met Loose Change?
Schitterende filmquote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef trebremmit het volgende:
Perfume: The story of a murderer 2006
Op een markt in het 18de eeuwse Parijs wordt een baby geboren, deze blijkt een bijzondere gave te hebben namelijk een enorm goed gevoel voor geuren. Deze obsessie gaat steeds verder voor hem en op een dag ontdekt hij de ultieme geur, die van een jonge maagd.
Geweldige film, zeer mooi neergezet Parijs in de 18de eeuw met al zijn ranzigheden. De hoofdpersoon krijg je alleen niet echt medelijden mee, alleen maar met zichzelf bezig en zijn ultieme droom het maken van de lekkerste geur ooit, alleen op het einde bleek er nog gevoel in hem te zitten.
Genoten van de film met mooie beelden en een apart verhaal. 8,5/10
[ afbeelding ]
Integendeel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Falco het volgende:
Jongens, zo vervelend is Meryl Streep niet.
Fool's Goldquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:03 schreef trebremmit het volgende:
Hoe kun je dat plaatje vinden terwijl je niet weet hoe de film heet?
Heb Hairspray niet gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vraag het Mike en Timo. Als die ze niet al kwijt waren toen ze bij Hairspray de bioscoop verlieten.
Dat zit ook in het orgineel ... En heb je niet gemerkt dat de hoofd badguy tegen het publiek praat middels de vierde muur doorbreken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:13 schreef Kw4Kje het volgende:
Funny Games U.S.
In het begin was er nog wel enigszins wat spanning te vinden, maar dat zakt op den duur totaal weg. Begon me ook snel te irriteren aan het shot-by-shot manier van filmen, zo krijg je zulke zaaddodend-saaie scénes te zien. Sommige dingen snap ik nog steeds niet....afstandbediening, wat sloeg dat op?![]()
Zware tegenvaller.
Cijfer: 4.5
Ja klopt, toen had ik ook al iets van 'huh'?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zit ook in het orgineel ... En heb je niet gemerkt dat de hoofd badguy tegen het publiek praat middels de vierde muur doorbreken?
Heb deze vanavond gezien en serieus best saaie film leuk die vechtscenes even maar daar blijft het bij. In het begin dacht ik eerst even dat we waren beland in 1914-1918, 1ste wereld oorlog...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:51 schreef Karina het volgende:
The Mutant Chronicles
Science Fiction film gebaseerd op de gelijknamige game (waar ik overigens nog nooit van had gehoord).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ik heb wel met een bigsmile gekeken naar deze ongein. Overigens ligt deze film in de bak 5-voor-10eur bij de FRS.
cijfer 7 / imdb 4.8Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CXXVIIIquote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef Hulkio het volgende:
Hoor weinig goede dingen over Hancock, ik skip hem waarschijnlijk maar in de bios.
Cool, die check ik ff dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:21 schreef Lambiekje het volgende:
Heb ik helemaal 2 euro uitgegeven aan Slackers, zie ik dat die film vanavond gewoon op de buis is. Ook toevallig.
Ga je schamen! Geweldige Cronenberg die film.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef Falco het volgende:
Dead Ringers
Dodelijk saai dit! Het spettert van geen kanten! Wel heerlijk om mee in slaap te vallen. Cijfer: 5
Neem aan dat je met 4 Rasen/Spiral bedoelt?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:31 schreef Gummibeer79 het volgende:
afgelopen week japans gekeken:
Ring 1, 2 en 3 (4 ook beschikbaar, maar zoooo zwaar kut: verhaal wordt volledig ontkracht)
En ook Dark Water.
Ben gek op de sobere, gebalanceerde manier van filmen.
Nee!! wacht tot dat het in de 2euro rommelbak ligt. Dit is slecht uitgewerkt. Sixth Sense wonderboy kan het echt niet meer. Die paar grove zelfmoorden zijn aardig maar voor de rest matigheid.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Net in de bios gezien:
The Happening
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: on-ge-loof-e-lijk dat deze film door het grootste deel van de pers is afgebrand! Ik vond `m geweldig.
The Lady In The Water heb ik niet gezien, dus na het in mijn ogen erg sterke The Village was ik benieuwd naar Shyamalan`s nieuwste werk. En ik werd niet teleurgesteld.
De spanning zit er gelijk vanaf het begin in waarbij Shyamalan direct de sfeer voor de rest van de film neerzet: mysterieus en redelijk intens. Dat wordt de hele film volgehouden, met hier en daar plaats voor wat humor. Er zijn nogal wat beelden die niet voor de zwakkere magen geschikt zijn maar het past juist bij de sfeer van de film dat alles werd getoond.
Het acteerwerk is in orde, al komt het over-acteren van Wahlberg en de altijd lieftallige Deschanel soms wat geforceerd over.
De spanning wordt naar het einde toe goed opgebouwd en de climax qua spanning is geweldig. Wanneer dan iedereen zit te wachten op de gebruikelijke twist en die (wat mij betreft) uitblijft (en Shyamalan dus eigenlijk iets doet wat niet van `m wordt verwacht) is "het feest compleet."
Shyamalan brengt ons met The Happening een briljante mix van horror, thriller en drama en slaagt daar wat mij betreft met vlag en wimpel voor.
Gaat dit zien!
IMDB Cijfer: 5,4/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Hij komt in het hiernamaals voor zelfmoordenaars, de link met de hel heb ik nergens in de film ontdektquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wristcutters: A Love Story (2006, VS, Goran Dukic)
Zia komt na zelmoord hebben gepleed in de hel terecht.
Wachten doe ik sowiesoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee!! wacht tot dat het in de 2euro rommelbak ligt. Dit is slecht uitgewerkt. Sixth Sense wonderboy kan het echt niet meer. Die paar grove zelfmoorden zijn aardig maar voor de rest matigheid.
You learn something everydayquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]wist niet dat die woorden combinatie mogelijk is.
Aan iets slechts moet je ook niet teveel woorden vuil makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:48 schreef Timo20 het volgende:
Iedereen loopt wel te verklaren dat `t zo slecht is maar ik heb nog van niemand gehoord wat ze er precies zo slecht aan vinden![]()
Of juist welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Aan iets slechts moet je ook niet teveel woorden vuil maken
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:56 schreef iamredleader het volgende:
Doom daarentegen vind ik erg goed gedaan. Lekker donker, claustrofobisch, en de scene waarin als First Person Shooter wordt gekeken door de camera: geniaal![]()
Al met al: een 8+
Al met al toch een film waar je allerminst vrolijk van wordt volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef Topspin het volgende:
Als film "one flew over the chuckoo's nest" gezien, hilarische film in mijn ogenOndanks dat het geen komedie is zie ik het toch een beetje als komedie maar dan een betere komedie wegens de diepzinnige humor die erin zit.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
Het was jammerlijk slecht. Het had NOOIT geproduceerd mogen worden.
Het is van de ene kant een depressieve film maar de dialogen af en toe, daar zie ik dan de humor van in. Kan aan mijn vreemde humor liggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al met al toch een film waar je allerminst vrolijk van wordt volgens mij.
Je moet (uiteraard) ingelogd zijn om je eigen berichten te kunnen wijzigen. Je moet op het icoontje met het potloodje klikken (links van de "-knop) om je bericht te wijzigen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef Gail het volgende:
ik ben een newbie, weet niet hoe dat moet eigenlijk..heb gezocht naar het icoontje maar tevergeefs
nou de film was echt een waste of time! het was wel beter dan deel 2 maar voor de rest niks aan.
Wat heeft Paul Verhoeven hier nou mee te maken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef Karina het volgende:
Starship Troopers 3: Marauder
Er wordt weer een planeet aangevallen door de bugs, een aantal mensen ontsnapt en komt op een insectenplaneet terecht. Een van de ontsnapten is de zogenaamde "Sky Marshall", die is dus een beetje gek geworden. Voor de rest kun je het wel zo'n beetje raden denk ik.
Wat een slechte film weer van Paul Verhoeven! En opeens van die godsdienstige praat... Het slaat allemaal helemaal nergens op, volgens mij is het een soort grote grap van hem. En natuurlijk moeten er weer een paar blote tieten in, anders zou het geen echte "Verhoeven" zijn.
De eerste Starship Troopers vond ik nog wel aardig, deel twee was al minder, maar dit is echt een dieptepunt.
Ik heb een enorme hekel aan de acteur Stiller maar heb toch erg moeten lachen om deze film. Hij is gewoon TE flauw.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:09 schreef donroyco het volgende:
Dodgeball (2004)
Een wel erg Amerikaanse film, mede doordat alles uiteindelijk wel goed komt. Toch is het (allerlaatste) einde wel weer onverwacht. Ben Stiller doet zijn naam eer aan van comedy-acteur, dus daar zul je vast wel om moeten lachen. Verder genoeg humor in deze film.
7/10
Verhoeven heeft helemaal niks gedaan aan deze film of meegeholpen. alleen zijn naam is gebruikt voor op de cover meer niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef Karina het volgende:
Starship Troopers 3: Marauder
Er wordt weer een planeet aangevallen door de bugs, een aantal mensen ontsnapt en komt op een insectenplaneet terecht. Een van de ontsnapten is de zogenaamde "Sky Marshall", die is dus een beetje gek geworden. Voor de rest kun je het wel zo'n beetje raden denk ik.
Wat een slechte film weer van Paul Verhoeven! En opeens van die godsdienstige praat... Het slaat allemaal helemaal nergens op, volgens mij is het een soort grote grap van hem. En natuurlijk moeten er weer een paar blote tieten in, anders zou het geen echte "Verhoeven" zijn.
De eerste Starship Troopers vond ik nog wel aardig, deel twee was al minder, maar dit is echt een dieptepunt.
[ afbeelding ]
Mijn fout, ik zag zijn naam ergens in de aftiteling staan, dus ik ging er van uit dat hij er wat mee te maken hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:11 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Verhoeven heeft helemaal niks gedaan aan deze film of meegeholpen. alleen zijn naam is gebruikt voor op de cover meer niet.
Het enige minpunt is dat "de jongen" er echt niet meer uit ziet als "een jongen". Voor de rest inderdaad een geslaagde film.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben X (2007, Bel, Nic Balthazar)
Diep ontroerende film over een autistische jongen, die gepest wordt. Nic Balthazar heeft duidelijk verstand van de materie. Het acteerwerk van zowel hoofd- als bijrollen is erg goed. De goede manier waarop momenten van het spel en echte wereld in elkaar overgaan in de film mag ook niet ongenoemd blijven.
cijfer: 9
Een maand of 2 geleden gezien en ik vind het ook geen geweldige romcom, dus helemaal eens met je review.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Hunt weet met haar regiedebuut helaas dus niet te overtuigen.
IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
Cuckoo's Nest vond ik zelf ook erg tegenvallen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al met al toch een film waar je allerminst vrolijk van wordt volgens mij.
?!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:05 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Cuckoo's Nest vond ik zelf ook erg tegenvallen.
2 redenen:
- Het personage van Jack Nicholsson was gewoon een asshole en Ratched die zich aan de regels probeerdete houden wer gewoon geestelijk in een hoek gedreven door hem en
-Te veel bekende koppen om de film serieus te nemen. Een goed acteur doet he het bekende gezichtvergeten maar bij Cuckoo was dat niet zo.
Bij deze welkom ...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef Gail het volgende:
ik ben een newbie, weet niet hoe dat moet eigenlijk..heb gezocht naar het icoontje maar tevergeefs
nou de film was echt een waste of time! het was wel beter dan deel 2 maar voor de rest niks aan.
hoi hoi,quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij deze welkom ...
Het knopje om je eigen teksten te bewerken nadat je al op <invoeren> heb geklikt is : [ afbeelding ]
Beetje laat hoor, na 9 maanden pas.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
Bij deze welkom ...
Ik snap nooit hoe dit soort toevalligheden bestaan. Afgelopen woensdag óók Ace Ventura zitten kijken. Had 'm nog nooit helemaal gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ace Ventura: Pet Detective
Jim Carrey is GE-FUCKING-WEL-DIG. Zijn gekke bekken toveren op ieders gezicht een glimlach.
Een 8.
Heb jij gister dan ook Knocked Up gekeken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:01 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe dit soort toevalligheden bestaan. Afgelopen woensdag óók Ace Ventura zitten kijken. Had 'm nog nooit helemaal gezien.
Prima film, met veel Carrey op hyperstand. Ik vond z'n typetje wel erg veel lijken op the Mask, maar hij heeft dan ook gewoon een knop met 'totaly nuts' die hij om zet voor dat type films. Mask kwam ook uit hetzelfde jaar, kan er mee te maken hebben.
7.
Kloptquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan de acteur Stiller maar heb toch erg moeten lachen om deze film. Hij is gewoon TE flauw.
EWS is een van mijn favoriete Kubrick filmsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Heeft niemand hier Il y a longtemps que je t'aime nog gezien?
Ik ga nu Eyes wide shut kijken op dvd en vanavond of morgen ws naar The Darjeeling Limited.
Nog niet, maar ik wil 'm wel graag zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Heeft niemand hier Il y a longtemps que je t'aime nog gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |