Of juist welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Aan iets slechts moet je ook niet teveel woorden vuil maken
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:56 schreef iamredleader het volgende:
Doom daarentegen vind ik erg goed gedaan. Lekker donker, claustrofobisch, en de scene waarin als First Person Shooter wordt gekeken door de camera: geniaal![]()
Al met al: een 8+
Al met al toch een film waar je allerminst vrolijk van wordt volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef Topspin het volgende:
Als film "one flew over the chuckoo's nest" gezien, hilarische film in mijn ogenOndanks dat het geen komedie is zie ik het toch een beetje als komedie maar dan een betere komedie wegens de diepzinnige humor die erin zit.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
Het was jammerlijk slecht. Het had NOOIT geproduceerd mogen worden.
Het is van de ene kant een depressieve film maar de dialogen af en toe, daar zie ik dan de humor van in. Kan aan mijn vreemde humor liggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al met al toch een film waar je allerminst vrolijk van wordt volgens mij.
Je moet (uiteraard) ingelogd zijn om je eigen berichten te kunnen wijzigen. Je moet op het icoontje met het potloodje klikken (links van de "-knop) om je bericht te wijzigen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef Gail het volgende:
ik ben een newbie, weet niet hoe dat moet eigenlijk..heb gezocht naar het icoontje maar tevergeefs
nou de film was echt een waste of time! het was wel beter dan deel 2 maar voor de rest niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |