abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60133034
Vanavond 2 films:

Jurassic Park III

en

Doom

Jurassic Park blijft entertainment, meer niet. Leuke film, maar niet bijzonder. 7

Doom daarentegen vind ik erg goed gedaan. Lekker donker, claustrofobisch, en de scene waarin als First Person Shooter wordt gekeken door de camera: geniaal

Al met al: een 8+
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:00:10 #62
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_60133133
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:55 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Aan iets slechts moet je ook niet teveel woorden vuil maken

Of juist wel Dit is je er wel heel makkelijk van af maken he
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:32:37 #63
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60135082
Huo shao hong lian si zhi yuan yang jian xia (The Twin Swords) (1965, HK, Teng Hung Hsu)
Ondanks dat het acteerwerk erg matig is (op zijn best), het er nep uitziet, er lachwekkende muzikale intermezzo's met moraal inzitten en de actie minder spectaculair is dan de shaw brothers films vanaf de jaren 70, heb ik me nog steeds vermaakt voor die klein anderhalf uur dat het duurt.
cijfer: 7
pi_60136335
Hoe overleef ik mezelf (naar de boeken)

Mijn cijfer: een 6 (en dat vind ik nog gul van mezelf) wat een matige film zeg!
Animaties zijn wel leuk gedaan, maar het geheel is al met al erg kinderachtig
You're like the water, which when it becomes ice, splits every rock
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:54:27 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_60136412
Made of honor

Ik heb voor de verandering eens een romcom gekeken ( ) en deze viel me eigenlijk tegen. Ik vind Patrick Dempsey leuk (wie heeft niet 'can't buy me love' gezien? ) , maar ondanks dat was dit toch geen succes. Het is allemaal wel leuk, maar weinig verrassend.... en je leeft niet echt met de hoofdpersonages mee. Misschien is dat wel de grote misser van deze film. Voor de liefhebbers van het genre is het allemaal wel aardig, maar zeker geen topper.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:38:35 #66
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60139259
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:56 schreef iamredleader het volgende:

Doom daarentegen vind ik erg goed gedaan. Lekker donker, claustrofobisch, en de scene waarin als First Person Shooter wordt gekeken door de camera: geniaal

Al met al: een 8+

Het was jammerlijk slecht. Het had NOOIT geproduceerd mogen worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60140197
Hans Teeuwen met "Dat dan weer wel".

Voor de zoveelste keer gezien en nog steeds momenten dat ik kon lachen maar niet zo hard als de eerste keer. Eenmaal een grap gezien te hebben is het daarna vanzelf minder grappig. Jiskefet blijft langer grappig en kan ik vaker zien.

Als film "one flew over the chuckoo's nest" gezien, hilarische film in mijn ogen Ondanks dat het geen komedie is zie ik het toch een beetje als komedie maar dan een betere komedie wegens de diepzinnige humor die erin zit. Boek heb ik liggen van de film en wil die ook eens lezen.
Genieten is toegestaan!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:25:36 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_60146000
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef Topspin het volgende:

Als film "one flew over the chuckoo's nest" gezien, hilarische film in mijn ogen Ondanks dat het geen komedie is zie ik het toch een beetje als komedie maar dan een betere komedie wegens de diepzinnige humor die erin zit.
Al met al toch een film waar je allerminst vrolijk van wordt volgens mij.
pi_60146264
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het was jammerlijk slecht. Het had NOOIT geproduceerd mogen worden.
dat is jouw mening.

Vandaag:

2010

Die is 100x minder goed dan zijn voorganger. Desalniettemin geen slechte film, maar niet echt bijzonder.
pi_60146384
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Al met al toch een film waar je allerminst vrolijk van wordt volgens mij.
Het is van de ene kant een depressieve film maar de dialogen af en toe, daar zie ik dan de humor van in. Kan aan mijn vreemde humor liggen.

Hoe Jack Nicholson zich aan het verzetten is de hele tijd en de boel op stelten wilt zetten in het gekkenhuis. Hoe hij erbij loopt als hij net shock-therapy heeft gehad. Hij hoort daar niet eens thuis en wordt alsnog behandeld.

What about Smith moest ik ook vaker om lachen terwijl het ook een meer depressieve film is. Het gaat me om de situatie die in de film in what about smith constant mis gaat en dan hoe Nicholson acteert en dan zijn gezichtsuitdrukking de hele tijd.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60149506
gister kung fu panda in de bios gezien, film was wel okey, maar niet super...zeker niet het kopen waard..

ben nu starship troopers deel 3 aan het kijken, ja je zou denken dat ze na de slechte deel 2 stoppen, maar er is een deel 3 van (ook recent pas achtergekomen)...en jasper van dien speelt erin...tot nu toe gaat wel, in iedere geval beter dan deel 2...
pi_60149528
oeps ik bedoelde casper van dien
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:34:27 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_60149685
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:24 schreef Gail het volgende:
oeps ik bedoelde casper van dien
Je kunt je eigen berichten editten hoor
pi_60151619
ik ben een newbie, weet niet hoe dat moet eigenlijk..heb gezocht naar het icoontje maar tevergeefs

nou de film was echt een waste of time! het was wel beter dan deel 2 maar voor de rest niks aan.
pi_60151671
okey en ook nog het verkeerde smiley gebruikt , ik bedoelde ipv
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 juli 2008 @ 20:31:37 #76
862 Arcee
Look closer
pi_60152117
Goed topic.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_60153165
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef Gail het volgende:
ik ben een newbie, weet niet hoe dat moet eigenlijk..heb gezocht naar het icoontje maar tevergeefs

nou de film was echt een waste of time! het was wel beter dan deel 2 maar voor de rest niks aan.
Je moet (uiteraard) ingelogd zijn om je eigen berichten te kunnen wijzigen. Je moet op het icoontje met het potloodje klikken (links van de "-knop) om je bericht te wijzigen.
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 21:20:24 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_60153189
Starship Troopers 3: Marauder
Er wordt weer een planeet aangevallen door de bugs, een aantal mensen ontsnapt en komt op een insectenplaneet terecht. Een van de ontsnapten is de zogenaamde "Sky Marshall", die is dus een beetje gek geworden. Voor de rest kun je het wel zo'n beetje raden denk ik.

Wat een slechte film weer van Paul Verhoeven! En opeens van die godsdienstige praat... Het slaat allemaal helemaal nergens op, volgens mij is het een soort grote grap van hem. En natuurlijk moeten er weer een paar blote tieten in, anders zou het geen echte "Verhoeven" zijn.

De eerste Starship Troopers vond ik nog wel aardig, deel twee was al minder, maar dit is echt een dieptepunt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_60153248
Ik vond die animatiereeks best wel leuk. Ik vond het allemaal erg dramatisch en goed uitgewerkt (met die bugs zo groot als een asteroïde, die transporterbugs, die geassimileerde bugs,.. )
pi_60153415
Op de heenreis:

Fracture: Anthony Hopkins in een getypecaste rol op de automatische piloot. De plot is om te janken. Vergezochte rechtbankrommel.

Op de terugreis:

Wild Hogs: Volkomen pretentieloos en nog steeds vervelend. De humor is beneden alle peil. Lachen om homo's en poep in een zak.

Heavens Fall: Weer een rot rechtbankdrama met David Straithairn. Voor een film die racisme aanstipt is hij te zwart-wit. De clichés en onsubtiele sentimentaliteit doen de geloofwaardigheid teniet.

Gelukkig was de vakantie wel leuk.
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')