Wat heeft Paul Verhoeven hier nou mee te maken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef Karina het volgende:
Starship Troopers 3: Marauder
Er wordt weer een planeet aangevallen door de bugs, een aantal mensen ontsnapt en komt op een insectenplaneet terecht. Een van de ontsnapten is de zogenaamde "Sky Marshall", die is dus een beetje gek geworden. Voor de rest kun je het wel zo'n beetje raden denk ik.
Wat een slechte film weer van Paul Verhoeven! En opeens van die godsdienstige praat... Het slaat allemaal helemaal nergens op, volgens mij is het een soort grote grap van hem. En natuurlijk moeten er weer een paar blote tieten in, anders zou het geen echte "Verhoeven" zijn.
De eerste Starship Troopers vond ik nog wel aardig, deel twee was al minder, maar dit is echt een dieptepunt.
Ik heb een enorme hekel aan de acteur Stiller maar heb toch erg moeten lachen om deze film. Hij is gewoon TE flauw.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:09 schreef donroyco het volgende:
Dodgeball (2004)
Een wel erg Amerikaanse film, mede doordat alles uiteindelijk wel goed komt. Toch is het (allerlaatste) einde wel weer onverwacht. Ben Stiller doet zijn naam eer aan van comedy-acteur, dus daar zul je vast wel om moeten lachen. Verder genoeg humor in deze film.
7/10
Verhoeven heeft helemaal niks gedaan aan deze film of meegeholpen. alleen zijn naam is gebruikt voor op de cover meer niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef Karina het volgende:
Starship Troopers 3: Marauder
Er wordt weer een planeet aangevallen door de bugs, een aantal mensen ontsnapt en komt op een insectenplaneet terecht. Een van de ontsnapten is de zogenaamde "Sky Marshall", die is dus een beetje gek geworden. Voor de rest kun je het wel zo'n beetje raden denk ik.
Wat een slechte film weer van Paul Verhoeven! En opeens van die godsdienstige praat... Het slaat allemaal helemaal nergens op, volgens mij is het een soort grote grap van hem. En natuurlijk moeten er weer een paar blote tieten in, anders zou het geen echte "Verhoeven" zijn.
De eerste Starship Troopers vond ik nog wel aardig, deel twee was al minder, maar dit is echt een dieptepunt.
[ afbeelding ]
Mijn fout, ik zag zijn naam ergens in de aftiteling staan, dus ik ging er van uit dat hij er wat mee te maken hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:11 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Verhoeven heeft helemaal niks gedaan aan deze film of meegeholpen. alleen zijn naam is gebruikt voor op de cover meer niet.
Het enige minpunt is dat "de jongen" er echt niet meer uit ziet als "een jongen". Voor de rest inderdaad een geslaagde film.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben X (2007, Bel, Nic Balthazar)
Diep ontroerende film over een autistische jongen, die gepest wordt. Nic Balthazar heeft duidelijk verstand van de materie. Het acteerwerk van zowel hoofd- als bijrollen is erg goed. De goede manier waarop momenten van het spel en echte wereld in elkaar overgaan in de film mag ook niet ongenoemd blijven.
cijfer: 9
Een maand of 2 geleden gezien en ik vind het ook geen geweldige romcom, dus helemaal eens met je review.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Hunt weet met haar regiedebuut helaas dus niet te overtuigen.
IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
Cuckoo's Nest vond ik zelf ook erg tegenvallen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al met al toch een film waar je allerminst vrolijk van wordt volgens mij.
?!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:05 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Cuckoo's Nest vond ik zelf ook erg tegenvallen.
2 redenen:
- Het personage van Jack Nicholsson was gewoon een asshole en Ratched die zich aan de regels probeerdete houden wer gewoon geestelijk in een hoek gedreven door hem en
-Te veel bekende koppen om de film serieus te nemen. Een goed acteur doet he het bekende gezichtvergeten maar bij Cuckoo was dat niet zo.
Bij deze welkom ...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef Gail het volgende:
ik ben een newbie, weet niet hoe dat moet eigenlijk..heb gezocht naar het icoontje maar tevergeefs
nou de film was echt een waste of time! het was wel beter dan deel 2 maar voor de rest niks aan.
hoi hoi,quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij deze welkom ...
Het knopje om je eigen teksten te bewerken nadat je al op <invoeren> heb geklikt is : [ afbeelding ]
Beetje laat hoor, na 9 maanden pas.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
Bij deze welkom ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |