quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
125a: [CUL SC 125] Ooit zul je van zo'n tante leren houden...
125b: [CUL SC # 125] Brrrr, koud hier!!
126: [CUL FC # 126] Beatstadmeet, anyone?
127/128: [CUL-SC/FC #127/128] We schermen wat af
129: [CUL-SC # 129] Champy, cups en courgette all the way!
130: [CUL-SC #130]Planes, Trains & Autos hebben we nog niet gehad
131: [CUL-SC #131] Waar lurkers ineens boven komen
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik zie net dat er bovenaan in wiki staat: SOL is liev!
![]()
Wie was die lieverd die dat heeft geplaatst?
Jah echt?quote:
Mijn IP adres begint ook met 145.x.x.x , vraag maar aan Isa of ze wil checken.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah echt?![]()
Ookal weet ik dat wij jou niet meer schattig mogen noemen, maar ik vond dit wel heul erg schattig dan van je
Waren dat btw echt jouw borsten op die foto?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zaterdag iets heel anders doen, maar ik ga haar absoluut nog persoonlijk feliciteren
tnx geile beerquote:Op donderdag 3 april 2008 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn IP adres begint ook met 145.x.x.x , vraag maar aan Isa of ze wil checken.
"Ik ben niet schattig, ik ben een geile beer"
Ik zat net die van mezelf te bekijken in het FoBo van Remlofquote:Op donderdag 3 april 2008 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik durf niet te slapen. Elke keer als ik mijn ogen dichtdoe, zie ik de tetten van Isa voor me.![]()
![]()
Ja, dat waren echt mijn tieten borsten d.d 2-4-2008quote:Op donderdag 3 april 2008 01:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Waren dat btw echt jouw borsten op die foto?![]()
Zou willen dat ik zo'n cleavage (of hoe je dat ook mag schrijven) heb![]()
Maargoed sinds een tijdje heb ik eindelijk iets wat een cleavage te noemen is dankzij alle kilo's extra
Zo eng zijn ze toch niet?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik durf niet te slapen. Elke keer als ik mijn ogen dichtdoe, zie ik de tetten van Isa voor me.![]()
![]()
Blinded by the light,quote:
Had je van die eczeem al eerder last btw?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat waren echt mijn tieten borsten d.d 2-4-2008Ze zijn nogal veel kleiner geworden sinds ik ben afgevallen. Niet echt geweldig hoor, zulke grote borsten, maar het kan de aandacht van je eczeem afleiden
Truste geile beerquote:Op donderdag 3 april 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga toch proberen te slapen.Morgen weer toneelrepetitie, hopelijk, uhm, ontwikkelt daar zich iets.
SOL + Isa![]()
Ik vrees dat het ook deels stress isquote:Op donderdag 3 april 2008 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Had je van die eczeem al eerder last btw?
Ik heb dus alleen maar eczeem op mijn rechtervoet als ik stress heb, zo typisch dat stress zich zo duidelijk fysiek kan uiten
Och Isa tochquote:Op donderdag 3 april 2008 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat het ook deels stress is![]()
![]()
dermatoloog heeft idd lange wachtijsten in de regelquote:Op donderdag 3 april 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik net weer wat tot rust aan het komen en zit ik weer een beetje beter in mijn vel. Alleen mijn vel zelf werkt niet mee, het ziet er heus niet uit. Iedereen vraagt inmiddels "Wat heb jij dan??" Volgende week maar een afspraak met een dermatoloog regelen, maar dat kan geloof ik ook maanden duren voor die plek hebben.
Alleen als het je tieten zijn, Hobsel.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ruilen voor andere lichaamsdelen die ermee bedekt zijn
Oh de helft mag je hebben hoor.. heb zatquote:Op donderdag 3 april 2008 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als het je tieten zijn, Hobsel.
kan niet slapen, probeer het nu toch![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben om 5 uur met die vragenlijst begonnen en ik vrees dat ik hem niet voor 7 uur afkrijg![]()
(zou een kwartiertje van je tijd in beslag nemen
)
quote:Op donderdag 3 april 2008 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier!Ik heb nog 20 minuten voor de enquete en geen flauw idee hoeveel ik nog moet
Ik was wel met een minuutje of 20 klaar eigenlijk. Maar belachelijk traag was het ding wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 06:08 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, ik ben die vragenlijst al een uur lang aan het invullen. Nog nóóit zo'n trage site meegemaakt![]()
Echt! Belachelijk gewoon... Zelfs Fok is altijd retesnel vergeleken met dat.
Nou , m'n water klopt niets van, ik zit nu al vast! Bah.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:43 schreef AKnynke het volgende:
T regent hier, maar vandaag wordt een goede dag! Ik voel het aan m'n water!
Je hebt gewoon geen weerstandquote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef DarkElf het volgende:
zoo, kinderen zijn trouwens echt vies(nou ja kinderdagverblijfkinderen) .. In mijn omgeving zijn er een paar en die kwakkelen vrolijk de winter door, hun ouders dus ook.... en nu mijn zus een kindje heeft die af en toe naar een kdv gaat, dus ook...
en deze winter heb ik al drie keer (inclusief gisteren en vandaag) "griep" achtige verschijnselen gehad, die ik anders zélden had, en elke keer als ik langer dan een paar uur in aanraking geweest ben met een kdv kind
Volgende winter bel ik haar wel alleen ofzo
ja daarom was ik hiervoor ook zelden ziekquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja daarom was ik hiervoor ook zelden ziek![]()
Nee, t ligt gewoon aan die liggende/kruipende/wankelende dingen hoor, ik weet het zeker
Ik heb een beetje een CUL-loze twee maandjes gehad... Intussen weer druk culikundig bezig en studie loopt wel lekker, dus eigenlijk alles wel goed.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeej das ff geleden, alles goed?
Ik heb me al heeeel lang geleden ingeschreven, of betaald iig. Nog even de namen van de spelers doorgeven, goed dat je me herinnert!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:30 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een CUL-loze twee maandjes gehad... Intussen weer druk culikundig bezig en studie loopt wel lekker, dus eigenlijk alles wel goed.
Daarnaast druk bezig met het (bij Nienke zeker)bekende buitentoernooi wat al over twee maandjes gaat beginnen... Heb d'r zin in!
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb me al heeeel lang geleden ingeschreven, of betaald iig. Nog even de namen van de spelers doorgeven, goed dat je me herinnert!
Nou, kom eens langs voor een kop koffie zou ik zeggen!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:45 schreef KrnKje het volgende:
[..]Heb laatst je betaling ingevoerd... Ik weet waar jouw huis woont
*stuitert op en neer* drukdrukdrukquote:Op donderdag 3 april 2008 10:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nou, kom eens langs voor een kop koffie zou ik zeggen!
Hé Hoi!quote:
Idem, je moet je best doen om mij thuis te treffen deze dagen...Komt groovesum weer spelen op hajraa? Dat was echt super-tof-ga-uit-je-dak-het-is-lekker-weer-toffe-saxafoon-en-coole-house muziek vorig jaar!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:51 schreef KrnKje het volgende:
[..]
*stuitert op en neer* drukdrukdruk
Ik ga t iig onthouden
Uuhm... jaa... uuhm... tsja...quote:Op donderdag 3 april 2008 10:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Idem, je moet je best doen om mij thuis te treffen deze dagen...Komt groovesum weer spelen op hajraa? Dat was echt super-tof-ga-uit-je-dak-het-is-lekker-weer-toffe-saxafoon-en-coole-house muziek vorig jaar!
Mm..lang leve geheimzinnig doen!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Uuhm... jaa... uuhm... tsja...
Ik kan er nog niet heel erg veel over zeggen ;-) Maar zeg nooit nooit en wie weet sta je dan dit jaar wel óp de dommel te dansen terwijl er een te toffe band aan het spelen is...
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
Daarbij moet ook de brandweer nog uitsluitsel geven over de uitvoerbaarheid...
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nou , m'n water klopt niets van, ik zit nu al vast! Bah.
De andere helft is vast leuker! Zeker vanavond!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
Pffffrt halve dag erop.![]()
![]()
Kom maar op met die andere helft![]()
![]()
Hi!quote:
haha, we zien wel...quote:Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hi!
Karaokemeet Zaterdag 12 april 2008 in Den Haag!!!We verwachten jou nu ook daar.
Vluchtplan richting een Ierse (of andere) kroeg is ook al bedacht.
Zo, heb je CF al een 'cadeautje' in de handen geschoven gisteravond?quote:
Ik heb mezelf een lichaam 6 gegeven met streven 5quote:Op donderdag 3 april 2008 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik was wel met een minuutje of 20 klaar eigenlijk. Maar belachelijk traag was het ding wel.
Welk model lichaam heb jij bij jezelf ingevuld? Ik een 5, vond het wel mooi gemiddeld.Met als streven een 4.
en nu maar hopen dat Isa dit leest voordat ze morgen bij mij is
Ja vandaag is een positieve dag!quote:
Nee, maar dat vertel ik wel erg graag. Want Steer is ontzettend supertof, kei-gaaf, en vet cool!quote:
Heej kuttekopje, iedere man die geen ja invult zaterdag, heeft geen enkele vorm van smaak. Want je bent een hardstikke leuk, gezellig, grappig, aardig en ook nog hardstikke aantrekkelijk! En iedereen die niet door je eczeem heen kan kijken, is de godverdomde tyfesmoeite ook niet waardquote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een lichaam 6 gegeven met streven 5En toen realiseerde ik me dat ik meazelf een jaar geleden ook lichaam 6 had toebedeeld
Iets klopt hier niet.
Zo, kom net bij de huisarts en apotheek vandaan, ga die stomme trein missen en zie er vreselijk uit![]()
Geen man die zaterdagdag ja in gaat vullen("Ja, 't is vreselijk besmettelijk...sorry van die hand net, oude gewoonte...maar je kan volgende week vast bij je huisarts terecht.")
wat ik je bromquote:Op donderdag 3 april 2008 12:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej kuttekopje, iedere man die geen ja invult zaterdag, heeft geen enkele vorm van smaak. Want je bent een hardstikke leuk, gezellig, grappig, aardig en ook nog hardstikke aantrekkelijk! En iedereen die niet door je eczeem heen kan kijken, is de godverdomde tyfesmoeite ook niet waard![]()
Kusjekroel enzo
dat werkt wel op de zenuwen zo'n vakquote:Op donderdag 3 april 2008 13:04 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Is wel grappig, een vriendin van mij is assistent neurochirurg (of inmiddels assistent af geloof ik) en als zij in de kroeg door een jongen versierd wordt, haken ze 9 van de 10 keer af na de vraag: "En wat doe jij in het dagelijks leven?"
- "Ik ben neurochirurg"
"Oh, eh... hm... okee, ik ga even een drankje halen. *zoef*"Hoop dat het bij jou beter gaat Isa
Gaatjes boren in iemands hoofd is cool.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:05 schreef latislos het volgende:
[..]
dat werkt wel op de zenuwen zo'n vak
Ja, ooit geprobeerd?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaatjes boren in iemands hoofd is cool.
FOTO!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ooit geprobeerd?
K voel me trouwens net Isa vandaag, heb een push-up BH aan, en elke keer als ik in de spiegel kijk moet ik wel naar m'n borsten kijken. Vreemd!
Goeie combo, push-up BH, spiegels en zelfvertrouwenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K voel me trouwens net Isa vandaag, heb een push-up BH aan, en elke keer als ik in de spiegel kijk moet ik wel naar m'n borsten kijken. Vreemd!
Nee nee, t waren een soort wieltjes die in de schoen zaten. Eentje maar. en dan konden ze vooruit rollen op een been. Vet stoer!quote:
Die hadden de nichtjes van mijn zwager ook aan tijdens het feest na de bruiloft van mijn zus. Die zijn cool. Gaven ze ook licht?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Wow, toen ik net even ging shoppen bij de AH zag ik het coolste van het coolste, kinderen met wieltjes in de schoenen, zodat ze verder kunnen rollen.
Dat wil ik ook!![]()
dat bestaat al even hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Wow, toen ik net even ging shoppen bij de AH zag ik het coolste van het coolste, kinderen met wieltjes in de schoenen, zodat ze verder kunnen rollen.
Dat wil ik ook!![]()
Ik heb niet gezein dat ze licht gaven, maar t is dan ook licht buiten...Ehct vet cool, zou je ze ook in maat 44 kunnen kopen?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die hadden de nichtjes van mijn zwager ook aan tijdens het feest na de bruiloft van mijn zus. Die zijn cool. Gaven ze ook licht?
En het zijn geen rolschaatsen, maar schoenen met wieltjes in de hak. Je kunt dus ook normaal lopen ermee, of gewoon lekker glijden.
ik keek even in je fotoboek en nog 1 post en je hebt 3000 forumpostsquote:Op donderdag 3 april 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb niet gezein dat ze licht gaven, maar t is dan ook licht buiten...Ehct vet cool, zou je ze ook in maat 44 kunnen kopen?
mm..mijn collega is gitaar aan t spelen, ik werk echt op een rare plaats!
Niet veel, gewoon een klein beetje. Kunnen die dingen slecht tegenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
|Ik denk dat de ikea het niet tof vind als ik overal in de winkel zand ga strooien
Oeh, vet tof, dat was me zelf nooit opgevallen!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik keek even in je fotoboek en nog 1 post en je hebt 3000 forumposts
En dan nog, voel ik me een nerd!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja weinig he, in de periode dat ze geregistreerd staat op fok
en met al je "zussen"?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
ik vanaf 2000en 'maar' 14duizend nogwat
lol dan ontlopen we elkaar niet veel, ik ben nu ongeveer 2 jaar geregistreerd.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
21.440
in een jaar en bijna 11 maanden
Dan zie je er echt uit als een nerd!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
Bij 4700 posts. Ga me bril voortaan maar weer opzetten
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar wel een beetje een sexy nerd, hoor!
>> [LIF] Dieettopic.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:38 schreef latislos het volgende:
pfff, ik heb geen zin meer...moet ook zaterdag gaan werken, ivm doodlijnen
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg hebben jij en Nynke toevallig iets?![]()
![]()
![]()
Worden we thuisgebracht??quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
*gaap*
niemand die op m'n partijtje wil komen?
wel een goed excuus om niet naar de Karaokebar te gaanquote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
*gaap*
ik ben niet uitgenodigdquote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
*gaap*
Lekker Tezz!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie ik ga uit eten vanavond! Lekker naar de griek, hihi...........
lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie ik ga uit eten vanavond! Lekker naar de griek, hihi...........
oh fukc ja, in veldhovenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Faithy, normaalgesproken vind ik Arnhem al ver wegMaar 12 april zit ik in IJsland en dan is het helemaal zo ver...
@husb: had jij niet een ander feestje, de 12e?
Griek en pizzeria vind ik gewoon restaurants waar je je kinderen mee kunt nemen, en Bente is nou niet bepaald een ongeleid projectielquote:Op donderdag 3 april 2008 17:24 schreef Tezz het volgende:
Manlief is de auto aan het poetsen, die wil ie dit weekend gaan verpatsen. Het beestje is nog nooit zo schoon geweest, hihi.......
En nu moet dochterlief van mij een tasje met kleurtjes en kleurboeken in gaan pakken, want hoewel de plaatselijke griek een restaurant is waar veel kinderen komen ben ik toch eigenlijk normaal gesproken helemaal niet zo van het 'kinderen mee uit eten nemen' . Maar ja, ze wil al zooooooooo lang een keer naar een 'echt restaurant voor grote mensen' dat we het vandaag maar eens een keertje gaan proberen met haar........
@iedereen: wat hebben jullie het allemaal druk vandaag zeg!
whehehhehe omg wat triestquote:Op donderdag 3 april 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Dus nu ga ik pas bijlezen![]()
Vandaag de zus van de veerkampjes op de poli
Zelfde pantervelletje, geen adreswijziging aan ons doorgegeven, dus de veranderde afspraak was naar het oude adres gegaan... maar ze steeg natuurlijk eerst even op van woede, want het was ONZE schuld...
Bleek later hoe het echt zat, er kon nog geen sorry af, én maar schreeuwen krijsen en drama.... en haar oude witte moedertje, om wie het echt ging, zat stilletjes in een hoekje met een blik op haar dochter naar mij te seinen, zo van : laat haar maar ff
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Denk dat we morgen draadjesvlees eten c_n_k![]()
Of risotto aangezien ik dat van hem niet meer mocht maken in zijn huis
Veul plezierquote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef Liejannuh het volgende:Ik ga de stad in en naar Kraak & Smaak!
Hasta mañana.
Bente is het resultaat van een precisiebombardement van haar vader in haar moeder, zo'n 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en Bente is nou niet bepaald een ongeleid projectiel
*Proest... Het lukt ook gewoon niet om ergens anders over te praten hequote:Op donderdag 3 april 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bente is het resultaat van een precisiebombardement van haar vader in haar moeder, zo'n 6 jaar geleden.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Proest... Het lukt ook gewoon niet om ergens anders over te praten he
Bedankt Solliequote:Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Steer, net eindelijk mailtje gestuurd naar zusje, ik laat je weten als ik reactie krijg
Ja sorry, even grote warhoofd, en ik ben in principie al chaotischquote:Op donderdag 3 april 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bedankt Sollie![]()
![]()
Weet dat je veel andere dingen aan je hoofd hebt maar waardeer het zeer.
Omdat hij daar niet van houdt dus, netals van stoofpotjes/draadjesvleesquote:Op donderdag 3 april 2008 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]waarom niet
Wij morgen ook draadjesvlees, ik ben heeeeeeeeel blij dat je het noemt, want ik zou het zo weer vergeten zijn op te zetten
Pech gehad? Heb je weer een auto gesloopt?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:53 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb weer rijles gehad.
Hellingproef gedaan op een ontzettend stijle helling, we reden met 30 naar beneden, en ik moest hem weer stilzetten!
Daarna nog pech gehad ook....het was een eventfulle rijles!
Nu even een uurtje op de bank, en dan weer volleyballen...
sssht....Nee, motorproblemen. Wat is onduidelijk...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pech gehad? Heb je weer een auto gesloopt?
Oeh, heb je ook je eerste praatpaalervaring opgedaan tijdens de rijles nu? Daar kun je ook maar op voorbereid zijn voordat je het opeens in de praktijk meemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 20:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sssht....Nee, motorproblemen. Wat is onduidelijk...
praatpaalervaring... weer een nieuw woord geleerdquote:Op donderdag 3 april 2008 20:08 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, heb je ook je eerste praatpaalervaring opgedaan tijdens de rijles nu? Daar kun je ook maar op voorbereid zijn voordat je het opeens in de praktijk meemaakt
ik krijg er andere beelden bij...maar ik ben dan ook vreemd.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
praatpaalervaring... weer een nieuw woord geleerd
Dat is een andere soort paal, Nynquote:Op donderdag 3 april 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik krijg er andere beelden bij...maar ik ben dan ook vreemd.
Nee, geen praatpaalervaring. Klein weggetje in Limburg, daar staan geen praatpalen!
ooh!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is een andere soort paal, Nyn
Maar moest je weg gesleept worden of viel het mee?
Ach je hoeft pas te stoppen als er rook onder de motorkap vandaan komt, dikke zwarte rook uit de uitlaat komt of je onderdelen laat vallen tijdens het rijdenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ooh!![]()
Nee, kon na wat telefoontjes gewoon doorrijden. probleem van de rijschool. T lampje was oranje, niet rood!
DAarom, valt best mee!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach je hoeft pas te stoppen als er rook onder de motorkap vandaan komt, dikke zwarte rook uit de uitlaat komt of je onderdelen laat vallen tijdens het rijdenAls dat niet gebeurt, is er niks aan de hand
Voel je geroepenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:het is weer doods hier! Waar wachten we op, tot er weer iemand zn tieten post in een spoiler?
Mijn tieten staan al ergens op FoK, dankzij Bluezzquote:Op donderdag 3 april 2008 20:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Voel je geroepen. Ik ben heel nerdy 2 voor 12 aan het kijken
Nouhou..quote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:het is weer doods hier! Waar wachten we op, tot er weer iemand zn tieten post in een spoiler?
Nee helaas, jij wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoihoikom je de boel reanimeren door je tieten te posten?
Dat zou geen primeur meer zijn helaasquote:
Godzijdank is er een montuer gekomen vandaag. Moet nog wel douchen vandaag. Zo maar eens kijken of het iets is.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat zou geen primeur meer zijn helaas
Lein, hoe staat het met je water?
Oooooh dat is zo'n leuk liedje! Na 2 voor 12 ga ik hem gelijk aanzetten!quote:
Nee, kan ik nietquote:Op donderdag 3 april 2008 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan máák je er toch 1? Deed Isa ook gister.
Ja hoor, pm'en mag ook, dan beoordelen wij wel heel onafhankelijkof hij geplaatst kan worden. Als wij vinden van wel ook wel doen dan he!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat beoordelen we zelf wel. Stuur maar door
Joh huilie! Wij moeten onze Hyves en cupmaat posten. Mannen hoeven niks. Discrimi-dinges!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:23 schreef Euc- het volgende:
Whahaha, dat zouden jullie wel willen ja, nee dus [ afbeelding ]
Dan moeten jullie toch iets anders gaan verzinnenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh huilie! Wij moeten onze Hyves en cupmaat posten. Mannen hoeven niks. Discrimi-dinges!
Juist,dat ja. Eerst een beetje ons uithoren, en naar onze borsten kijken, en als het erop aankomt niet eens je tepels met de wereld willen delen. Jaja, wel als je op het strand ligt, maar niet met ons !quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh huilie! Wij moeten onze Hyves en cupmaat posten. Mannen hoeven niks. Discrimi-dinges!
Met andere woorden; strandmeet?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Juist,dat ja. Eerst een beetje ons uithoren, en naar onze borsten kijken, en als het erop aankomt niet eens je tepels met de wereld willen delen. Jaja, wel als je op het strand ligt, maar niet met ons !
Daar hebben wij kantoorutije gehad. Ik heb de waterski-optie aan me voorbij laten gaan en gekozen voor de workshop "jumpen"quote:Op donderdag 3 april 2008 21:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Met andere woorden; strandmeet?
Of we blijven iets dichterbij, gaan we wakeboarden bij aquabest![]()
Moesten wij niet voldoen aan de 20/20 regel?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daarbij moeten wij jullie ook maar op je woord geloven natuurlijk he. Mannen komen er gewoon heel makkelijk vanaf hier.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moesten wij niet voldoen aan de 20/20 regel?
Wij een paar jaar geleden iets met school, geweldig! Daar is die pimp zonnebril hyves foto (quote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daar hebben wij kantoorutije gehad. Ik heb de waterski-optie aan me voorbij laten gaan en gekozen voor de workshop "jumpen".
Ik voldoe er iig niet aanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daarbij moeten wij jullie ook maar op je woord geloven natuurlijk he. Mannen komen er gewoon heel makkelijk vanaf hier.
Ik ook niet, maar ik heb begrepen dat de dikte er toch meer toe doet, omtrek gelijk aan - of groter dan lengte schijnt ideaal te zijn.quote:
Ja, dat dacht Emiel ookquote:Op donderdag 3 april 2008 21:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb begrepen dat de dikte er toch meer toe doet, omtrek gelijk aan - of groter dan lengte schijnt ideaal te zijn.
Altijd fijn om te weten dat je ideaal bent![]()
Het ging meer om mannentieten cq. -tepels dit keerquote:Op donderdag 3 april 2008 21:35 schreef golfer het volgende:
Hoorde ik met magische woord tieten weer
Ik geloof dat ik pas voor de foto's, andersquote:Op donderdag 3 april 2008 21:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daarbij moeten wij jullie ook maar op je woord geloven natuurlijk he. Mannen komen er gewoon heel makkelijk vanaf hier.
Ja inderdaad. Maar de opkomst is matig, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het ging meer om mannentieten cq. -tepels dit keer.
Emiel is een verhaal van Isa. Ze had een keer het perfecte vriendje. Hij schoot alleen te kort op 1 gebied. Hij had een heule kleine piemel, zo klein dat zij er geen lol aan beleefde. Toen heeft ze met een ski-leraar gezoend en nooit meer iets van m gehoord. Oh en dat vriendje, dat was dus Emiel.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:37 schreef SiGNe het volgende:
Wat is dat toch met dat Emiel verhaal? Heb de naam al een aantal keer voorbij zien komen maar ik heb gemist waar het nou eigenlijk over gaat.
Dat is dan weer een ander verhaal. Daar sluit ik me bij aan. Maar het doet niet af aan het feit dat zij er maar makkelijk vanaf komen, i.h.a..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik pas voor de foto's, anders
Hehequote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Emiel is een verhaal van Isa. Ze had een keer het perfecte vriendje. Hij schoot alleen te kort op 1 gebied. Hij had een heule kleine piemel, zo klein dat zij er geen lol aan beleefde. Toen heeft ze met een ski-leraar gezoend en nooit meer iets van m gehoord. Oh en dat vriendje, dat was dus Emiel.
Ik word er een beetje week in de benen vanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woefffff!!!
Vooral die verliefde blik richting badeendje
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannenquote:
wat is de stand? *te lui om ergens anders te checken...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannen. Badeendjes
![]()
.
Ik ben een poging aan het doen mijn nieuwe dekbedovertrek te wassen zonder dat het verkleurt. Huishoudelijke tips van huishoudkoning Steer zouden inderdaad welkom zijn. Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
Als vrouw mag je 'perongeluk' spoileren over dat soort dingen, sorry, en ik ben aan het kijken, echt
Colour catcher erbij! Niet te warm wassen (40 graden) en trommel niet te vol laden. Dekbed en kussenslopen, verder niks erbijquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannen. Badeendjes
![]()
.
Ik ben een poging aan het doen mijn nieuwe dekbedovertrek te wassen zonder dat het verkleurt. Huishoudelijke tips van huishoudkoning Steer zouden inderdaad welkom zijn. Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
Als vrouw mag je 'perongeluk' spoileren over dat soort dingen, sorry, en ik ben aan het kijken, echt
1-0 voor Fiorentina, Gomes afgevoerd op een brancard wegens au aan been, Roorda onopgewarmd rent NU het veld op. Ohohoh, niet te best!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:03 schreef latislos het volgende:
[..]
wat is de stand? *te lui om ergens anders te checken...
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
Signe, jij zoetekauw! slapen met een zak snoep en cola naast je
Oh Lein: ik zit me echt een partij ontzettend hard te snoepen vandaag, thanks![]()
Hmmm hij zit in de "ultrakorte 15 minuten was", zonder andere dingen, op 30 graden, met ipv wasmiddel azijn in het bolletje. Bijna jouw volledige advies dus, ik ben benieuwd (en bid, en hoop, want ik vind hem zo leuk!)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Colour catcher erbij! Niet te warm wassen (40 graden) en trommel niet te vol laden. Dekbed en kussenslopen, verder niks erbij
valt mee, maar hij is wel het nieuwste onderwerp van onze wax-clientenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook niet onaardig! Wel een beetje schriel...
*ratsssssss*quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt mee, maar hij is wel het nieuwste onderwerp van onze wax-clienten![]()
Een beetje schriel? Tsss... flink schriel!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook niet onaardig! Wel een beetje schriel...
Engquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
Er ging een alarmbel af bij me. Ik moest er helemaal voor uit bad komen maar jaja, ik had gelijk: tieten. Weliswaar enge mannentieten maar oke.
Kale benen..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten van Mr CF in zijn blote bastquote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook dat vind ik nog reuze meevallen..alleen m'n benen een beetje..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe toch maar wel!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten van Mr CF in zijn blote bast
Ik had ooit een huisgenoot die aan wielrennen deed, die waxtte en scheerde zich ook altijd en overal..quote:
Idem, alleen vrouwen/homo's en zwemmers/fietsers mogen kaal zijn, het moet natuurlijk wel allemaal bijgehouden/kort(er) geknipt worden, maar niet kaal.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had het vooral over de oksels
en ook daar heb ik niet veel..;)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had het vooral over de oksels
Ja ik beschouw mannentieten niet als erogene zone. Ook niet als ze dat zelf wel heel erg vinden.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik beschouw mannentieten niet als erogene zone. Ook niet als ze dat zelf wel heel erg vinden.
*auw*quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dan moet je écht een keer aan de slag met heet kaarsvet en ijsblokjes
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
*auw*hoewel dat ligt aan het type kaarsvet, kaarsen uit de supermarkt zijn niet geschikt..
Valt reuze mee. Je moet alleen geen lange haren harsen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oksels harsen? Dat lijkt me echt heeeel erg pijnlijk
Ik heb mijn epilady er wel eens opgezet. 1 seconde. En daarna is dat ding er noooooit meer bij in de buurt gekomen: au!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je moet alleen geen lange haren harsen.
Epiladyquote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn epilady er wel eens opgezet. 1 seconde. En daarna is dat ding er noooooit meer bij in de buurt gekomen: au!
WOEI dáár krijg ik jeukende handen vanquote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef latislos het volgende:
Lein. Ik heb hier een vrijwilliger gevonden. Laten we hem Emiel noemen voor het gemak![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Je moet wel van die sjieke hebben heh
Rond littekens is sowiezo gevoelig.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
die zonder extra laagje (wit van binnen, gekleurd van buiten)
Maar dan nog kan heb behoorlijk pijnlijk zijn ben ik achter gekomen, op m'n buik moet het bijvoorbeeld niet komen (en dan vooral het litteken).
quote:
Nou.. mijn vriendin is het daar iig niet mee eens zegt ze, en mijn exen overigens ook niet, natuurlijk moet het allemaal niet extreem zijn zoals die vent hierboven, maar enigszins bijgehouden is absoluut geen probleemquote:
Bij mij juist gevoelloos op de meeste plekken?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Rond littekens is sowiezo gevoelig.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef latislos het volgende:
nog steeds 1-1 leonoor?
Dan doet ze iets niet goedquote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef Euc- het volgende:
Bij mij juist gevoelloos op de meeste plekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |