Lekker Tezz!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie ik ga uit eten vanavond! Lekker naar de griek, hihi...........
lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie ik ga uit eten vanavond! Lekker naar de griek, hihi...........
oh fukc ja, in veldhovenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Faithy, normaalgesproken vind ik Arnhem al ver wegMaar 12 april zit ik in IJsland en dan is het helemaal zo ver...
@husb: had jij niet een ander feestje, de 12e?
Griek en pizzeria vind ik gewoon restaurants waar je je kinderen mee kunt nemen, en Bente is nou niet bepaald een ongeleid projectielquote:Op donderdag 3 april 2008 17:24 schreef Tezz het volgende:
Manlief is de auto aan het poetsen, die wil ie dit weekend gaan verpatsen. Het beestje is nog nooit zo schoon geweest, hihi.......
En nu moet dochterlief van mij een tasje met kleurtjes en kleurboeken in gaan pakken, want hoewel de plaatselijke griek een restaurant is waar veel kinderen komen ben ik toch eigenlijk normaal gesproken helemaal niet zo van het 'kinderen mee uit eten nemen' . Maar ja, ze wil al zooooooooo lang een keer naar een 'echt restaurant voor grote mensen' dat we het vandaag maar eens een keertje gaan proberen met haar........
@iedereen: wat hebben jullie het allemaal druk vandaag zeg!
whehehhehe omg wat triestquote:Op donderdag 3 april 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Dus nu ga ik pas bijlezen![]()
Vandaag de zus van de veerkampjes op de poli
Zelfde pantervelletje, geen adreswijziging aan ons doorgegeven, dus de veranderde afspraak was naar het oude adres gegaan... maar ze steeg natuurlijk eerst even op van woede, want het was ONZE schuld...
Bleek later hoe het echt zat, er kon nog geen sorry af, én maar schreeuwen krijsen en drama.... en haar oude witte moedertje, om wie het echt ging, zat stilletjes in een hoekje met een blik op haar dochter naar mij te seinen, zo van : laat haar maar ff
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Denk dat we morgen draadjesvlees eten c_n_k![]()
Of risotto aangezien ik dat van hem niet meer mocht maken in zijn huis
Veul plezierquote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef Liejannuh het volgende:Ik ga de stad in en naar Kraak & Smaak!
Hasta mañana.
Bente is het resultaat van een precisiebombardement van haar vader in haar moeder, zo'n 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en Bente is nou niet bepaald een ongeleid projectiel
*Proest... Het lukt ook gewoon niet om ergens anders over te praten hequote:Op donderdag 3 april 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bente is het resultaat van een precisiebombardement van haar vader in haar moeder, zo'n 6 jaar geleden.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Proest... Het lukt ook gewoon niet om ergens anders over te praten he
Bedankt Solliequote:Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Steer, net eindelijk mailtje gestuurd naar zusje, ik laat je weten als ik reactie krijg
Ja sorry, even grote warhoofd, en ik ben in principie al chaotischquote:Op donderdag 3 april 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bedankt Sollie![]()
![]()
Weet dat je veel andere dingen aan je hoofd hebt maar waardeer het zeer.
Omdat hij daar niet van houdt dus, netals van stoofpotjes/draadjesvleesquote:Op donderdag 3 april 2008 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]waarom niet
Wij morgen ook draadjesvlees, ik ben heeeeeeeeel blij dat je het noemt, want ik zou het zo weer vergeten zijn op te zetten
Pech gehad? Heb je weer een auto gesloopt?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:53 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb weer rijles gehad.
Hellingproef gedaan op een ontzettend stijle helling, we reden met 30 naar beneden, en ik moest hem weer stilzetten!
Daarna nog pech gehad ook....het was een eventfulle rijles!
Nu even een uurtje op de bank, en dan weer volleyballen...
sssht....Nee, motorproblemen. Wat is onduidelijk...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pech gehad? Heb je weer een auto gesloopt?
Oeh, heb je ook je eerste praatpaalervaring opgedaan tijdens de rijles nu? Daar kun je ook maar op voorbereid zijn voordat je het opeens in de praktijk meemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 20:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sssht....Nee, motorproblemen. Wat is onduidelijk...
praatpaalervaring... weer een nieuw woord geleerdquote:Op donderdag 3 april 2008 20:08 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, heb je ook je eerste praatpaalervaring opgedaan tijdens de rijles nu? Daar kun je ook maar op voorbereid zijn voordat je het opeens in de praktijk meemaakt
ik krijg er andere beelden bij...maar ik ben dan ook vreemd.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
praatpaalervaring... weer een nieuw woord geleerd
Dat is een andere soort paal, Nynquote:Op donderdag 3 april 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik krijg er andere beelden bij...maar ik ben dan ook vreemd.
Nee, geen praatpaalervaring. Klein weggetje in Limburg, daar staan geen praatpalen!
ooh!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is een andere soort paal, Nyn
Maar moest je weg gesleept worden of viel het mee?
Ach je hoeft pas te stoppen als er rook onder de motorkap vandaan komt, dikke zwarte rook uit de uitlaat komt of je onderdelen laat vallen tijdens het rijdenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ooh!![]()
Nee, kon na wat telefoontjes gewoon doorrijden. probleem van de rijschool. T lampje was oranje, niet rood!
DAarom, valt best mee!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach je hoeft pas te stoppen als er rook onder de motorkap vandaan komt, dikke zwarte rook uit de uitlaat komt of je onderdelen laat vallen tijdens het rijdenAls dat niet gebeurt, is er niks aan de hand
Voel je geroepenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:het is weer doods hier! Waar wachten we op, tot er weer iemand zn tieten post in een spoiler?
Mijn tieten staan al ergens op FoK, dankzij Bluezzquote:Op donderdag 3 april 2008 20:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Voel je geroepen. Ik ben heel nerdy 2 voor 12 aan het kijken
Nouhou..quote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:het is weer doods hier! Waar wachten we op, tot er weer iemand zn tieten post in een spoiler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |