wel een goed excuus om niet naar de Karaokebar te gaanquote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
*gaap*
niemand die op m'n partijtje wil komen?
ik ben niet uitgenodigdquote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
*gaap*
niemand die op m'n partijtje wil komen?
Lekker Tezz!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie ik ga uit eten vanavond! Lekker naar de griek, hihi...........
lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie ik ga uit eten vanavond! Lekker naar de griek, hihi...........
oh fukc ja, in veldhovenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Faithy, normaalgesproken vind ik Arnhem al ver wegMaar 12 april zit ik in IJsland en dan is het helemaal zo ver...
@husb: had jij niet een ander feestje, de 12e?
Griek en pizzeria vind ik gewoon restaurants waar je je kinderen mee kunt nemen, en Bente is nou niet bepaald een ongeleid projectielquote:Op donderdag 3 april 2008 17:24 schreef Tezz het volgende:
Manlief is de auto aan het poetsen, die wil ie dit weekend gaan verpatsen. Het beestje is nog nooit zo schoon geweest, hihi.......
En nu moet dochterlief van mij een tasje met kleurtjes en kleurboeken in gaan pakken, want hoewel de plaatselijke griek een restaurant is waar veel kinderen komen ben ik toch eigenlijk normaal gesproken helemaal niet zo van het 'kinderen mee uit eten nemen' . Maar ja, ze wil al zooooooooo lang een keer naar een 'echt restaurant voor grote mensen' dat we het vandaag maar eens een keertje gaan proberen met haar........
@iedereen: wat hebben jullie het allemaal druk vandaag zeg!
whehehhehe omg wat triestquote:Op donderdag 3 april 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Dus nu ga ik pas bijlezen![]()
Vandaag de zus van de veerkampjes op de poli
Zelfde pantervelletje, geen adreswijziging aan ons doorgegeven, dus de veranderde afspraak was naar het oude adres gegaan... maar ze steeg natuurlijk eerst even op van woede, want het was ONZE schuld...
Bleek later hoe het echt zat, er kon nog geen sorry af, én maar schreeuwen krijsen en drama.... en haar oude witte moedertje, om wie het echt ging, zat stilletjes in een hoekje met een blik op haar dochter naar mij te seinen, zo van : laat haar maar ff
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Denk dat we morgen draadjesvlees eten c_n_k![]()
Of risotto aangezien ik dat van hem niet meer mocht maken in zijn huis
Veul plezierquote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef Liejannuh het volgende:Ik ga de stad in en naar Kraak & Smaak!
Hasta mañana.
Bente is het resultaat van een precisiebombardement van haar vader in haar moeder, zo'n 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en Bente is nou niet bepaald een ongeleid projectiel
*Proest... Het lukt ook gewoon niet om ergens anders over te praten hequote:Op donderdag 3 april 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bente is het resultaat van een precisiebombardement van haar vader in haar moeder, zo'n 6 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |