Ja inderdaad. Maar de opkomst is matig, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het ging meer om mannentieten cq. -tepels dit keer.
Emiel is een verhaal van Isa. Ze had een keer het perfecte vriendje. Hij schoot alleen te kort op 1 gebied. Hij had een heule kleine piemel, zo klein dat zij er geen lol aan beleefde. Toen heeft ze met een ski-leraar gezoend en nooit meer iets van m gehoord. Oh en dat vriendje, dat was dus Emiel.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:37 schreef SiGNe het volgende:
Wat is dat toch met dat Emiel verhaal? Heb de naam al een aantal keer voorbij zien komen maar ik heb gemist waar het nou eigenlijk over gaat.
Dat is dan weer een ander verhaal. Daar sluit ik me bij aan. Maar het doet niet af aan het feit dat zij er maar makkelijk vanaf komen, i.h.a..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik pas voor de foto's, anders
Hehequote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Emiel is een verhaal van Isa. Ze had een keer het perfecte vriendje. Hij schoot alleen te kort op 1 gebied. Hij had een heule kleine piemel, zo klein dat zij er geen lol aan beleefde. Toen heeft ze met een ski-leraar gezoend en nooit meer iets van m gehoord. Oh en dat vriendje, dat was dus Emiel.
Ik word er een beetje week in de benen vanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woefffff!!!
Vooral die verliefde blik richting badeendje
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannenquote:
wat is de stand? *te lui om ergens anders te checken...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannen. Badeendjes
![]()
.
Ik ben een poging aan het doen mijn nieuwe dekbedovertrek te wassen zonder dat het verkleurt. Huishoudelijke tips van huishoudkoning Steer zouden inderdaad welkom zijn. Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
Als vrouw mag je 'perongeluk' spoileren over dat soort dingen, sorry, en ik ben aan het kijken, echt
Colour catcher erbij! Niet te warm wassen (40 graden) en trommel niet te vol laden. Dekbed en kussenslopen, verder niks erbijquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannen. Badeendjes
![]()
.
Ik ben een poging aan het doen mijn nieuwe dekbedovertrek te wassen zonder dat het verkleurt. Huishoudelijke tips van huishoudkoning Steer zouden inderdaad welkom zijn. Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
Als vrouw mag je 'perongeluk' spoileren over dat soort dingen, sorry, en ik ben aan het kijken, echt
1-0 voor Fiorentina, Gomes afgevoerd op een brancard wegens au aan been, Roorda onopgewarmd rent NU het veld op. Ohohoh, niet te best!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:03 schreef latislos het volgende:
[..]
wat is de stand? *te lui om ergens anders te checken...
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
Signe, jij zoetekauw! slapen met een zak snoep en cola naast je
Oh Lein: ik zit me echt een partij ontzettend hard te snoepen vandaag, thanks![]()
Hmmm hij zit in de "ultrakorte 15 minuten was", zonder andere dingen, op 30 graden, met ipv wasmiddel azijn in het bolletje. Bijna jouw volledige advies dus, ik ben benieuwd (en bid, en hoop, want ik vind hem zo leuk!)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Colour catcher erbij! Niet te warm wassen (40 graden) en trommel niet te vol laden. Dekbed en kussenslopen, verder niks erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |