Mijn tieten staan al ergens op FoK, dankzij Bluezzquote:Op donderdag 3 april 2008 20:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Voel je geroepen. Ik ben heel nerdy 2 voor 12 aan het kijken

Nouhou..quote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:het is weer doods hier! Waar wachten we op, tot er weer iemand zn tieten post in een spoiler?

Nee helaas, jij wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoihoikom je de boel reanimeren door je tieten te posten?

Dat zou geen primeur meer zijn helaasquote:

Godzijdank is er een montuer gekomen vandaag. Moet nog wel douchen vandaag. Zo maar eens kijken of het iets is.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat zou geen primeur meer zijn helaas
Lein, hoe staat het met je water?

Oooooh dat is zo'n leuk liedje! Na 2 voor 12 ga ik hem gelijk aanzetten!quote:

Nee, kan ik nietquote:Op donderdag 3 april 2008 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan máák je er toch 1? Deed Isa ook gister.

Ja hoor, pm'en mag ook, dan beoordelen wij wel heel onafhankelijkof hij geplaatst kan worden. Als wij vinden van wel ook wel doen dan he!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat beoordelen we zelf wel. Stuur maar door

Joh huilie! Wij moeten onze Hyves en cupmaat posten. Mannen hoeven niks. Discrimi-dinges!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:23 schreef Euc- het volgende:
Whahaha, dat zouden jullie wel willen ja, nee dus [ afbeelding ]

Dan moeten jullie toch iets anders gaan verzinnenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh huilie! Wij moeten onze Hyves en cupmaat posten. Mannen hoeven niks. Discrimi-dinges!

ben er ook weer..
  ben er ook weer.. 

Juist,dat ja. Eerst een beetje ons uithoren, en naar onze borsten kijken, en als het erop aankomt niet eens je tepels met de wereld willen delen. Jaja, wel als je op het strand ligt, maar niet met ons !quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh huilie! Wij moeten onze Hyves en cupmaat posten. Mannen hoeven niks. Discrimi-dinges!

Met andere woorden; strandmeet?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Juist,dat ja. Eerst een beetje ons uithoren, en naar onze borsten kijken, en als het erop aankomt niet eens je tepels met de wereld willen delen. Jaja, wel als je op het strand ligt, maar niet met ons !

Daar hebben wij kantoorutije gehad. Ik heb de waterski-optie aan me voorbij laten gaan en gekozen voor de workshop "jumpen"quote:Op donderdag 3 april 2008 21:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Met andere woorden; strandmeet?
Of we blijven iets dichterbij, gaan we wakeboarden bij aquabest
 .
 .

Moesten wij niet voldoen aan de 20/20 regel?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]

Daarbij moeten wij jullie ook maar op je woord geloven natuurlijk he. Mannen komen er gewoon heel makkelijk vanaf hier.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moesten wij niet voldoen aan de 20/20 regel?

Wij een paar jaar geleden iets met school, geweldig! Daar is die pimp zonnebril hyves foto (quote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daar hebben wij kantoorutije gehad. Ik heb de waterski-optie aan me voorbij laten gaan en gekozen voor de workshop "jumpen".
 ) ook gemaakt, heeerlijk weer, af en toe wat activiteiten, wakeboarden/waterskieen, en 's avonds een extreem uitgebreide bbq en voetballen op idioot grote schermen kijken (ned - ..?, met het WK) en lekker drinken op het strand
 ) ook gemaakt, heeerlijk weer, af en toe wat activiteiten, wakeboarden/waterskieen, en 's avonds een extreem uitgebreide bbq en voetballen op idioot grote schermen kijken (ned - ..?, met het WK) en lekker drinken op het strand   

Ik voldoe er iig niet aanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daarbij moeten wij jullie ook maar op je woord geloven natuurlijk he. Mannen komen er gewoon heel makkelijk vanaf hier.

Ik ook niet, maar ik heb begrepen dat de dikte er toch meer toe doet, omtrek gelijk aan - of groter dan lengte schijnt ideaal te zijn.quote:

Ja, dat dacht Emiel ookquote:Op donderdag 3 april 2008 21:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb begrepen dat de dikte er toch meer toe doet, omtrek gelijk aan - of groter dan lengte schijnt ideaal te zijn.
Altijd fijn om te weten dat je ideaal bent

Het ging meer om mannentieten cq. -tepels dit keerquote:Op donderdag 3 april 2008 21:35 schreef golfer het volgende:
Hoorde ik met magische woord tieten weer
 .
 .

Ik geloof dat ik pas voor de foto's, andersquote:Op donderdag 3 april 2008 21:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daarbij moeten wij jullie ook maar op je woord geloven natuurlijk he. Mannen komen er gewoon heel makkelijk vanaf hier.

Ja inderdaad. Maar de opkomst is matig, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het ging meer om mannentieten cq. -tepels dit keer.

Emiel is een verhaal van Isa. Ze had een keer het perfecte vriendje. Hij schoot alleen te kort op 1 gebied. Hij had een heule kleine piemel, zo klein dat zij er geen lol aan beleefde. Toen heeft ze met een ski-leraar gezoend en nooit meer iets van m gehoord. Oh en dat vriendje, dat was dus Emiel.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:37 schreef SiGNe het volgende:
Wat is dat toch met dat Emiel verhaal? Heb de naam al een aantal keer voorbij zien komen maar ik heb gemist waar het nou eigenlijk over gaat.

Dat is dan weer een ander verhaal. Daar sluit ik me bij aan. Maar het doet niet af aan het feit dat zij er maar makkelijk vanaf komen, i.h.a..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik pas voor de foto's, anders

Hehequote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Emiel is een verhaal van Isa. Ze had een keer het perfecte vriendje. Hij schoot alleen te kort op 1 gebied. Hij had een heule kleine piemel, zo klein dat zij er geen lol aan beleefde. Toen heeft ze met een ski-leraar gezoend en nooit meer iets van m gehoord. Oh en dat vriendje, dat was dus Emiel.
 da's wel..ehm..lullig
  da's wel..ehm..lullig  

Ik word er een beetje week in de benen vanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woefffff!!!
Vooral die verliefde blik richting badeendje

Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannenquote:
 . Badeendjes
. Badeendjes  
  .
 . . Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
 . Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.  

wat is de stand? *te lui om ergens anders te checken...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannen. Badeendjes

.
Ik ben een poging aan het doen mijn nieuwe dekbedovertrek te wassen zonder dat het verkleurt. Huishoudelijke tips van huishoudkoning Steer zouden inderdaad welkom zijn. Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
Als vrouw mag je 'perongeluk' spoileren over dat soort dingen, sorry, en ik ben aan het kijken, echt

Colour catcher erbij! Niet te warm wassen (40 graden) en trommel niet te vol laden. Dekbed en kussenslopen, verder niks erbijquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannen. Badeendjes

.
Ik ben een poging aan het doen mijn nieuwe dekbedovertrek te wassen zonder dat het verkleurt. Huishoudelijke tips van huishoudkoning Steer zouden inderdaad welkom zijn. Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
Als vrouw mag je 'perongeluk' spoileren over dat soort dingen, sorry, en ik ben aan het kijken, echt

1-0 voor Fiorentina, Gomes afgevoerd op een brancard wegens au aan been, Roorda onopgewarmd rent NU het veld op. Ohohoh, niet te best!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:03 schreef latislos het volgende:
[..]
wat is de stand? *te lui om ergens anders te checken...

quote:Op donderdag 3 april 2008 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
Signe, jij zoetekauw! slapen met een zak snoep en cola naast je
Oh Lein: ik zit me echt een partij ontzettend hard te snoepen vandaag, thanks
 onderin zitten van die zilveren cola-kogels
 onderin zitten van die zilveren cola-kogels   

Hmmm hij zit in de "ultrakorte 15 minuten was", zonder andere dingen, op 30 graden, met ipv wasmiddel azijn in het bolletje. Bijna jouw volledige advies dus, ik ben benieuwd (en bid, en hoop, want ik vind hem zo leuk!)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Colour catcher erbij! Niet te warm wassen (40 graden) en trommel niet te vol laden. Dekbed en kussenslopen, verder niks erbij

valt mee, maar hij is wel het nieuwste onderwerp van onze wax-clientenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook niet onaardig! Wel een beetje schriel...

*ratsssssss*quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt mee, maar hij is wel het nieuwste onderwerp van onze wax-clienten

Een beetje schriel? Tsss... flink schriel!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook niet onaardig! Wel een beetje schriel...

Engquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
Er ging een alarmbel af bij me. Ik moest er helemaal voor uit bad komen maar jaja, ik had gelijk: tieten. Weliswaar enge mannentieten maar oke.

Kale benen..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]

Nu durf ik geen foto meer te posten van Mr CF in zijn blote bastquote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]

Ook dat vind ik nog reuze meevallen..alleen m'n benen een beetje..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]

Doe toch maar wel!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten van Mr CF in zijn blote bast

Ik had ooit een huisgenoot die aan wielrennen deed, die waxtte en scheerde zich ook altijd en overal..quote:

Idem, alleen vrouwen/homo's en zwemmers/fietsers mogen kaal zijn, het moet natuurlijk wel allemaal bijgehouden/kort(er) geknipt worden, maar niet kaal.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had het vooral over de oksels

en ook daar heb ik niet veel..;)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had het vooral over de oksels

Ja ik beschouw mannentieten niet als erogene zone. Ook niet als ze dat zelf wel heel erg vinden.quote:

quote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik beschouw mannentieten niet als erogene zone. Ook niet als ze dat zelf wel heel erg vinden.
 dan moet je écht een keer aan de slag met heet kaarsvet en ijsblokjes
 dan moet je écht een keer aan de slag met heet kaarsvet en ijsblokjes   

*auw*quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dan moet je écht een keer aan de slag met heet kaarsvet en ijsblokjes
 hoewel dat ligt aan het type kaarsvet, kaarsen uit de supermarkt zijn niet geschikt..
  hoewel dat ligt aan het type kaarsvet, kaarsen uit de supermarkt zijn niet geschikt..

quote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
*auw*hoewel dat ligt aan het type kaarsvet, kaarsen uit de supermarkt zijn niet geschikt..
 Je moet wel van die sjieke hebben heh
 Je moet wel van die sjieke hebben heh

Valt reuze mee. Je moet alleen geen lange haren harsen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oksels harsen? Dat lijkt me echt heeeel erg pijnlijk

Ik heb mijn epilady er wel eens opgezet. 1 seconde. En daarna is dat ding er noooooit meer bij in de buurt gekomen: au!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je moet alleen geen lange haren harsen.

Epiladyquote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn epilady er wel eens opgezet. 1 seconde. En daarna is dat ding er noooooit meer bij in de buurt gekomen: au!
 Auw
 Auw   

WOEI dáár krijg ik jeukende handen vanquote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef latislos het volgende:
Lein. Ik heb hier een vrijwilliger gevonden. Laten we hem Emiel noemen voor het gemak
[ afbeelding ]

Moggeh wat een vacht!
 Moggeh wat een vacht!

quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Je moet wel van die sjieke hebben heh
 die zonder extra laagje (wit van binnen, gekleurd van buiten)

Rond littekens is sowiezo gevoelig.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dan nog kan heb behoorlijk pijnlijk zijn ben ik achter gekomen, op m'n buik moet het bijvoorbeeld niet komen (en dan vooral het litteken).

quote:
 . Maar ik ben altijd heel knullig en slecht met van die trendy wax-strips van de Veet enzo..
 . Maar ik ben altijd heel knullig en slecht met van die trendy wax-strips van de Veet enzo..

Nou.. mijn vriendin is het daar iig niet mee eens zegt ze, en mijn exen overigens ook niet, natuurlijk moet het allemaal niet extreem zijn zoals die vent hierboven, maar enigszins bijgehouden is absoluut geen probleemquote:

Bij mij juist gevoelloos op de meeste plekken?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Rond littekens is sowiezo gevoelig.

quote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef latislos het volgende:
nog steeds 1-1 leonoor?
 en Roorda doet het niet eens zo slecht!
 en Roorda doet het niet eens zo slecht!

Dan doet ze iets niet goedquote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef Euc- het volgende:
Bij mij juist gevoelloos op de meeste plekken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |