wat is de stand? *te lui om ergens anders te checken...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannen. Badeendjes
![]()
.
Ik ben een poging aan het doen mijn nieuwe dekbedovertrek te wassen zonder dat het verkleurt. Huishoudelijke tips van huishoudkoning Steer zouden inderdaad welkom zijn. Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
Als vrouw mag je 'perongeluk' spoileren over dat soort dingen, sorry, en ik ben aan het kijken, echt
Colour catcher erbij! Niet te warm wassen (40 graden) en trommel niet te vol laden. Dekbed en kussenslopen, verder niks erbijquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik voel een trend opkomen! Dappere mannen. Badeendjes
![]()
.
Ik ben een poging aan het doen mijn nieuwe dekbedovertrek te wassen zonder dat het verkleurt. Huishoudelijke tips van huishoudkoning Steer zouden inderdaad welkom zijn. Oh en wat zuur voor PSV ondertussen.
Als vrouw mag je 'perongeluk' spoileren over dat soort dingen, sorry, en ik ben aan het kijken, echt
1-0 voor Fiorentina, Gomes afgevoerd op een brancard wegens au aan been, Roorda onopgewarmd rent NU het veld op. Ohohoh, niet te best!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:03 schreef latislos het volgende:
[..]
wat is de stand? *te lui om ergens anders te checken...
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
Signe, jij zoetekauw! slapen met een zak snoep en cola naast je
Oh Lein: ik zit me echt een partij ontzettend hard te snoepen vandaag, thanks![]()
Hmmm hij zit in de "ultrakorte 15 minuten was", zonder andere dingen, op 30 graden, met ipv wasmiddel azijn in het bolletje. Bijna jouw volledige advies dus, ik ben benieuwd (en bid, en hoop, want ik vind hem zo leuk!)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Colour catcher erbij! Niet te warm wassen (40 graden) en trommel niet te vol laden. Dekbed en kussenslopen, verder niks erbij
valt mee, maar hij is wel het nieuwste onderwerp van onze wax-clientenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook niet onaardig! Wel een beetje schriel...
*ratsssssss*quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt mee, maar hij is wel het nieuwste onderwerp van onze wax-clienten![]()
Een beetje schriel? Tsss... flink schriel!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook niet onaardig! Wel een beetje schriel...
Engquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
Er ging een alarmbel af bij me. Ik moest er helemaal voor uit bad komen maar jaja, ik had gelijk: tieten. Weliswaar enge mannentieten maar oke.
Kale benen..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten van Mr CF in zijn blote bastquote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook dat vind ik nog reuze meevallen..alleen m'n benen een beetje..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe toch maar wel!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten van Mr CF in zijn blote bast
Ik had ooit een huisgenoot die aan wielrennen deed, die waxtte en scheerde zich ook altijd en overal..quote:
Idem, alleen vrouwen/homo's en zwemmers/fietsers mogen kaal zijn, het moet natuurlijk wel allemaal bijgehouden/kort(er) geknipt worden, maar niet kaal.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had het vooral over de oksels
en ook daar heb ik niet veel..;)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had het vooral over de oksels
Ja ik beschouw mannentieten niet als erogene zone. Ook niet als ze dat zelf wel heel erg vinden.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik beschouw mannentieten niet als erogene zone. Ook niet als ze dat zelf wel heel erg vinden.
*auw*quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dan moet je écht een keer aan de slag met heet kaarsvet en ijsblokjes
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
*auw*hoewel dat ligt aan het type kaarsvet, kaarsen uit de supermarkt zijn niet geschikt..
Valt reuze mee. Je moet alleen geen lange haren harsen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oksels harsen? Dat lijkt me echt heeeel erg pijnlijk
Ik heb mijn epilady er wel eens opgezet. 1 seconde. En daarna is dat ding er noooooit meer bij in de buurt gekomen: au!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je moet alleen geen lange haren harsen.
Epiladyquote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn epilady er wel eens opgezet. 1 seconde. En daarna is dat ding er noooooit meer bij in de buurt gekomen: au!
WOEI dáár krijg ik jeukende handen vanquote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef latislos het volgende:
Lein. Ik heb hier een vrijwilliger gevonden. Laten we hem Emiel noemen voor het gemak![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Je moet wel van die sjieke hebben heh
Rond littekens is sowiezo gevoelig.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
die zonder extra laagje (wit van binnen, gekleurd van buiten)
Maar dan nog kan heb behoorlijk pijnlijk zijn ben ik achter gekomen, op m'n buik moet het bijvoorbeeld niet komen (en dan vooral het litteken).
quote:
Nou.. mijn vriendin is het daar iig niet mee eens zegt ze, en mijn exen overigens ook niet, natuurlijk moet het allemaal niet extreem zijn zoals die vent hierboven, maar enigszins bijgehouden is absoluut geen probleemquote:
Bij mij juist gevoelloos op de meeste plekken?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Rond littekens is sowiezo gevoelig.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef latislos het volgende:
nog steeds 1-1 leonoor?
Dan doet ze iets niet goedquote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef Euc- het volgende:
Bij mij juist gevoelloos op de meeste plekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |