valt mee, maar hij is wel het nieuwste onderwerp van onze wax-clientenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook niet onaardig! Wel een beetje schriel...
*ratsssssss*quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt mee, maar hij is wel het nieuwste onderwerp van onze wax-clienten![]()
Een beetje schriel? Tsss... flink schriel!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook niet onaardig! Wel een beetje schriel...
Engquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
Er ging een alarmbel af bij me. Ik moest er helemaal voor uit bad komen maar jaja, ik had gelijk: tieten. Weliswaar enge mannentieten maar oke.
Kale benen..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten van Mr CF in zijn blote bastquote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook dat vind ik nog reuze meevallen..alleen m'n benen een beetje..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe toch maar wel!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten van Mr CF in zijn blote bast
Ik had ooit een huisgenoot die aan wielrennen deed, die waxtte en scheerde zich ook altijd en overal..quote:
Idem, alleen vrouwen/homo's en zwemmers/fietsers mogen kaal zijn, het moet natuurlijk wel allemaal bijgehouden/kort(er) geknipt worden, maar niet kaal.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had het vooral over de oksels
en ook daar heb ik niet veel..;)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had het vooral over de oksels
Ja ik beschouw mannentieten niet als erogene zone. Ook niet als ze dat zelf wel heel erg vinden.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik beschouw mannentieten niet als erogene zone. Ook niet als ze dat zelf wel heel erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |