FOTO!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ooit geprobeerd?
K voel me trouwens net Isa vandaag, heb een push-up BH aan, en elke keer als ik in de spiegel kijk moet ik wel naar m'n borsten kijken. Vreemd!
Goeie combo, push-up BH, spiegels en zelfvertrouwenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K voel me trouwens net Isa vandaag, heb een push-up BH aan, en elke keer als ik in de spiegel kijk moet ik wel naar m'n borsten kijken. Vreemd!
Nee nee, t waren een soort wieltjes die in de schoen zaten. Eentje maar. en dan konden ze vooruit rollen op een been. Vet stoer!quote:
Die hadden de nichtjes van mijn zwager ook aan tijdens het feest na de bruiloft van mijn zus. Die zijn cool. Gaven ze ook licht?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Wow, toen ik net even ging shoppen bij de AH zag ik het coolste van het coolste, kinderen met wieltjes in de schoenen, zodat ze verder kunnen rollen.
Dat wil ik ook!![]()
dat bestaat al even hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Wow, toen ik net even ging shoppen bij de AH zag ik het coolste van het coolste, kinderen met wieltjes in de schoenen, zodat ze verder kunnen rollen.
Dat wil ik ook!![]()
Ik heb niet gezein dat ze licht gaven, maar t is dan ook licht buiten...Ehct vet cool, zou je ze ook in maat 44 kunnen kopen?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die hadden de nichtjes van mijn zwager ook aan tijdens het feest na de bruiloft van mijn zus. Die zijn cool. Gaven ze ook licht?
En het zijn geen rolschaatsen, maar schoenen met wieltjes in de hak. Je kunt dus ook normaal lopen ermee, of gewoon lekker glijden.
ik keek even in je fotoboek en nog 1 post en je hebt 3000 forumpostsquote:Op donderdag 3 april 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb niet gezein dat ze licht gaven, maar t is dan ook licht buiten...Ehct vet cool, zou je ze ook in maat 44 kunnen kopen?
mm..mijn collega is gitaar aan t spelen, ik werk echt op een rare plaats!
Niet veel, gewoon een klein beetje. Kunnen die dingen slecht tegenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
|Ik denk dat de ikea het niet tof vind als ik overal in de winkel zand ga strooien
Oeh, vet tof, dat was me zelf nooit opgevallen!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik keek even in je fotoboek en nog 1 post en je hebt 3000 forumposts
En dan nog, voel ik me een nerd!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja weinig he, in de periode dat ze geregistreerd staat op fok
en met al je "zussen"?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
ik vanaf 2000en 'maar' 14duizend nogwat
lol dan ontlopen we elkaar niet veel, ik ben nu ongeveer 2 jaar geregistreerd.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
21.440
in een jaar en bijna 11 maanden
Dan zie je er echt uit als een nerd!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
Bij 4700 posts. Ga me bril voortaan maar weer opzetten
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar wel een beetje een sexy nerd, hoor!
>> [LIF] Dieettopic.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:38 schreef latislos het volgende:
pfff, ik heb geen zin meer...moet ook zaterdag gaan werken, ivm doodlijnen
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg hebben jij en Nynke toevallig iets?![]()
![]()
![]()
Worden we thuisgebracht??quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
*gaap*
niemand die op m'n partijtje wil komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |