Truste geile beerquote:Op donderdag 3 april 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga toch proberen te slapen.Morgen weer toneelrepetitie, hopelijk, uhm, ontwikkelt daar zich iets.
SOL + Isa![]()
Ik vrees dat het ook deels stress isquote:Op donderdag 3 april 2008 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Had je van die eczeem al eerder last btw?
Ik heb dus alleen maar eczeem op mijn rechtervoet als ik stress heb, zo typisch dat stress zich zo duidelijk fysiek kan uiten
Och Isa tochquote:Op donderdag 3 april 2008 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat het ook deels stress is![]()
![]()
dermatoloog heeft idd lange wachtijsten in de regelquote:Op donderdag 3 april 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik net weer wat tot rust aan het komen en zit ik weer een beetje beter in mijn vel. Alleen mijn vel zelf werkt niet mee, het ziet er heus niet uit. Iedereen vraagt inmiddels "Wat heb jij dan??" Volgende week maar een afspraak met een dermatoloog regelen, maar dat kan geloof ik ook maanden duren voor die plek hebben.
Alleen als het je tieten zijn, Hobsel.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ruilen voor andere lichaamsdelen die ermee bedekt zijn
Oh de helft mag je hebben hoor.. heb zatquote:Op donderdag 3 april 2008 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als het je tieten zijn, Hobsel.
kan niet slapen, probeer het nu toch![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben om 5 uur met die vragenlijst begonnen en ik vrees dat ik hem niet voor 7 uur afkrijg![]()
(zou een kwartiertje van je tijd in beslag nemen
)
quote:Op donderdag 3 april 2008 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier!Ik heb nog 20 minuten voor de enquete en geen flauw idee hoeveel ik nog moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |