abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57796690
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga toch proberen te slapen. Morgen weer toneelrepetitie, hopelijk, uhm, ontwikkelt daar zich iets.

SOL + Isa
Truste geile beer
pi_57796734
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Had je van die eczeem al eerder last btw?

Ik heb dus alleen maar eczeem op mijn rechtervoet als ik stress heb, zo typisch dat stress zich zo duidelijk fysiek kan uiten
Ik vrees dat het ook deels stress is

Slaap lekker Steer!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57796792
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees dat het ook deels stress is
Och Isa toch

Heeft bij mij ruim een jaar geduurd dat ik wist dat het door stress kwam btw dat mijn rechter schattige voetje het allemaal niet meer kon handelen
pi_57796823
Nou ja, eigenlijk ben ik net weer wat tot rust aan het komen en zit ik weer een beetje beter in mijn vel. Alleen mijn vel zelf werkt niet mee, het ziet er heus niet uit. Iedereen vraagt inmiddels "Wat heb jij dan??" Volgende week maar een afspraak met een dermatoloog regelen, maar dat kan geloof ik ook maanden duren voor die plek hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57796836
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik net weer wat tot rust aan het komen en zit ik weer een beetje beter in mijn vel. Alleen mijn vel zelf werkt niet mee, het ziet er heus niet uit. Iedereen vraagt inmiddels "Wat heb jij dan??" Volgende week maar een afspraak met een dermatoloog regelen, maar dat kan geloof ik ook maanden duren voor die plek hebben.
dermatoloog heeft idd lange wachtijsten in de regel

Lieve schat, ik ga ook slapen, moet morgen nog genoeg doen

Koesjuhhh
pi_57796851
Slaap lekker
  donderdag 3 april 2008 @ 02:31:14 #32
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57796858
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, [TK] Psoriasis op dijbeen.
Ruilen voor andere lichaamsdelen die ermee bedekt zijn
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 3 april 2008 @ 02:55:41 #33
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57796958
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ruilen voor andere lichaamsdelen die ermee bedekt zijn
Alleen als het je tieten zijn, Hobsel.

kan niet slapen, probeer het nu toch
Confidence through competence
  donderdag 3 april 2008 @ 02:57:59 #34
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57796967
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Alleen als het je tieten zijn, Hobsel.

kan niet slapen, probeer het nu toch
Oh de helft mag je hebben hoor.. heb zat

[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_57797150
Liejannuh, ik ben die vragenlijst al een uur lang aan het invullen. Nog nóóit zo'n trage site meegemaakt Echt! Belachelijk gewoon... Zelfs Fok is altijd retesnel vergeleken met dat.
pi_57797153
Ik schat de snelheid op 5 minuten per pagina en ze doen ongeveer 1 vraag per pagina
pi_57797166
En wat een verschrikkelijk slecht in elkaar gezette vragenlijst Academisch hè.
pi_57797167
Ik ben overigens inmiddels 2 vragen verder
pi_57797168
Dus die 1 vraag per 5 minuten klopt aardig.

* Isabeau drumt met vingers op bureaublad
pi_57797177
Ik zit klotevragen te beantwoorden over mijn vorige relatie die zo wel héél perfect lijkt
pi_57797186
Ik ben om 5 uur met die vragenlijst begonnen en ik vrees dat ik hem niet voor 7 uur afkrijg (zou een kwartiertje van je tijd in beslag nemen )
pi_57797208
quote:
Op donderdag 3 april 2008 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben om 5 uur met die vragenlijst begonnen en ik vrees dat ik hem niet voor 7 uur afkrijg (zou een kwartiertje van je tijd in beslag nemen )
Lekker geregeld. Ik ga wweer een dagje werken *zucht*
pi_57797217
Veel plezier! Ik heb nog 20 minuten voor de enquete en geen flauw idee hoeveel ik nog moet
pi_57797223
quote:
Op donderdag 3 april 2008 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier! Ik heb nog 20 minuten voor de enquete en geen flauw idee hoeveel ik nog moet
geef je ze zaterdag nog wel feedback op hun website?
pi_57797225
Nou, ik ben net klaar En je kan niet direct feedback geven
pi_57797373
morguh!

ISA!!!
pi_57797400
Goedemorgen to y'all!!!!!

Nog 1 dagje werken (nou ja niet eens een hele dag, maar tot half drie) en dan is het weekend
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57797468
Goeiemorgen, schatten! Wat een lieve TT (en dat plaatje erbij ).
Vandaag eens even wat kleine dingetjes afmaken. M'n artikel, ofzo.

Isa, succes met je ritme. Ga je zo slapen?
pi_57798090
Mogguh allemaal!

Snel even douchen, aankleden en dan snel weg.

Zijn hier weer ergens nieuwe mensen in de flat komen wonen en vanaf 7 uur vanochtend allemaal getimmer en geboor
pi_57798183
Goeiemorgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')