Zo, heb je CF al een 'cadeautje' in de handen geschoven gisteravond?quote:
Ik heb mezelf een lichaam 6 gegeven met streven 5quote:Op donderdag 3 april 2008 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik was wel met een minuutje of 20 klaar eigenlijk. Maar belachelijk traag was het ding wel.
Welk model lichaam heb jij bij jezelf ingevuld? Ik een 5, vond het wel mooi gemiddeld.Met als streven een 4.
en nu maar hopen dat Isa dit leest voordat ze morgen bij mij is
Ja vandaag is een positieve dag!quote:
Nee, maar dat vertel ik wel erg graag. Want Steer is ontzettend supertof, kei-gaaf, en vet cool!quote:
Heej kuttekopje, iedere man die geen ja invult zaterdag, heeft geen enkele vorm van smaak. Want je bent een hardstikke leuk, gezellig, grappig, aardig en ook nog hardstikke aantrekkelijk! En iedereen die niet door je eczeem heen kan kijken, is de godverdomde tyfesmoeite ook niet waardquote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een lichaam 6 gegeven met streven 5En toen realiseerde ik me dat ik meazelf een jaar geleden ook lichaam 6 had toebedeeld
Iets klopt hier niet.
Zo, kom net bij de huisarts en apotheek vandaan, ga die stomme trein missen en zie er vreselijk uit![]()
Geen man die zaterdagdag ja in gaat vullen("Ja, 't is vreselijk besmettelijk...sorry van die hand net, oude gewoonte...maar je kan volgende week vast bij je huisarts terecht.")
wat ik je bromquote:Op donderdag 3 april 2008 12:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej kuttekopje, iedere man die geen ja invult zaterdag, heeft geen enkele vorm van smaak. Want je bent een hardstikke leuk, gezellig, grappig, aardig en ook nog hardstikke aantrekkelijk! En iedereen die niet door je eczeem heen kan kijken, is de godverdomde tyfesmoeite ook niet waard![]()
Kusjekroel enzo
dat werkt wel op de zenuwen zo'n vakquote:Op donderdag 3 april 2008 13:04 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Is wel grappig, een vriendin van mij is assistent neurochirurg (of inmiddels assistent af geloof ik) en als zij in de kroeg door een jongen versierd wordt, haken ze 9 van de 10 keer af na de vraag: "En wat doe jij in het dagelijks leven?"
- "Ik ben neurochirurg"
"Oh, eh... hm... okee, ik ga even een drankje halen. *zoef*"Hoop dat het bij jou beter gaat Isa
Gaatjes boren in iemands hoofd is cool.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:05 schreef latislos het volgende:
[..]
dat werkt wel op de zenuwen zo'n vak
Ja, ooit geprobeerd?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaatjes boren in iemands hoofd is cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |