quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
eucie loves ya'll
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
* Leintjeuh meldt!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Iets molligere vrouwen kun je zo fijn vastpakken
Hoi Steertje van me!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Iets molligere vrouwen kun je zo fijn vastpakken
Veel groente en fruit erbij! Goed bezig dusquote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Tezz het volgende:
De humor van Emieltje ontgaat mij volledig (maar da's nie gek natuurlijk)
Ik voel me zoals het plaatje van die rat hierboven mij: vet en ranzig. Ik heb me namelijk h-e-l-e-m-a-a-l klemgegeten aan kaasfondue zojuist. We hebben er eentje met gruyere/chaddar/zongedroogde tomaatjes/bosuitjes gemaakt en eentje met knoflook/gorgonzola/jbelegen goudse.
Daarbij aten we stokbrood, honingbrood, cherrytomaatjes, olijven, witlof, bloemkool, zoete paprika, vijgen en peer. Burp ik zit echt zoooooooooo vol.
Ja natuurlijk, da's juist het lekkerste! Nu wil ik over een paar weken als er weer eens vrienden komen eten ook kaasfonduen en daar wil ik ook (voor de kinderen) een fondue maken die niet zo'n uitgesproken smaak heeft. Iemand ideetjes?? Ik zat zelf te denken aan een receptje van appelsap, jong belegen kaas en leerdammer of zo?? Maar kan dat ?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Veel groente en fruit erbij! Goed bezig dus
Vertel even hoe ie was, ik wil ook wel eens naar de bios!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga 27 dresses met Katherin Heiglkijken
Oh die moet ik ook nog zien!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Richting Kapellen zeg maarquote:Op maandag 24 maart 2008 19:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waar woon je in Belgie? Ik zit 10 min. fietsen van de grens!
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vertel even hoe ie was, ik wil ook wel eens naar de bios!
Ik hou wel van chicks maar niet van chickflicks.quote:
Dat heet een after dinner dipquote:Op maandag 24 maart 2008 20:15 schreef Tezz het volgende:
Ik heb slaap, ik heb het gevoel alsof het midden in de nacht is. Gek he! Of komt dat door al dat vreten van vandaag wellicht?
oh, van tijd tot tijd.. heerlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kheb m gedownload... Maar de eerste 8 minuten zijn al helemaal
![]()
Als je van chickflicks houdt
Tja, cheeeeeese is heerlijk maar pfff wat een dut zeg!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat heet een after dinner dipALs je veel en vet eet, gebeurt dat
Ik heb m al gezienquote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DarkElf het volgende:
chickflicks, zalig... soms
oh over chicktv enzo gesproken: grey's anatomy is zo
Ik hou wel van films met vrouwen erinquote:Op maandag 24 maart 2008 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou wel van chicks maar niet van chickflicks.
Oh ja, dat heb ik dus nog nooit gezien, en ik wil weer dagelijks gaan hometrainen, dus die combi leek me wel watquote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DarkElf het volgende:
Oeh, greys anatomy. Kan normaal niet kijken op maandag, dus had ze gedownload, heb de aflevering van vandaag al gezien. (gisteren in de trein, op m'n ipod!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DarkElf het volgende:
Als je een beetje beter zoekt, kan je het hele seizoen al kijkenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oeh, greys anatomy. Kan normaal niet kijken op maandag, dus had ze gedownload, heb de aflevering van vandaag al gezien. (gisteren in de trein, op m'n ipod!Terwijl ik moeite deed om niet in slaap te vallen! )
Oh, niet zoveel moeite met de afleveringen vinden...Heb alleen de eerste 5 gedownload, rest volgt vast nog!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je een beetje beter zoekt, kan je het hele seizoen al kijken
En als je een amerikaanse proxy regelt kun je ze zelfs gewoon op de website van het netwerk kijken, of je kunt ze natuurlijk stiekem downloaden met torrents enzoquote:Op maandag 24 maart 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je een beetje beter zoekt, kan je het hele seizoen al kijken
Fantastischquote:Tango Fire
Estampas Porteñas
Een vurige tangoshow uit Buenos Aires; sexy, gedurfd en fris. Gebracht door tien jonge gepassioneerde dansers die u meenemen op reis door de geschiedenis van de tango. Van de oorsprong van de dans in de rosse buurten van Buenos Aires naar de glamour van de Roaring Twenties. De dansers vormen een onbreekbare eenheid met het veelgeprezen vierkoppige live orkest Quatrotango. Na wereldwijd succes, is dit bijzondere gezelschap nu voor het eerst in Nederland. Klaar om ook u te overdonderen met een duizelingwekkend eerbetoon aan de opwindende tango. Artistieke leiding: Carolina Soler.
Zie voor meer informatie: www.tango-fire.com
http://www.schouwburgeindhoven.nl/Programma/450/Tango_Fire.aspx
The devil in ms. Jones?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik hou wel van films met vrouwen erin![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Morgen ga ik naar de sportschool Walter, maar ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Ik kan om 10:00 bodybalance gaan doen, maar dan val ik waarschijnlijk bij het yogadeel in slaap. Ik kan ook 's avonds bodypump (zonder walturrrr), bodystep, bodyvive, bodyjam of rpm gaan doen òf ik gan gewoon gaan fitnessen (met walturrr). Of ik ga hardlopen met evy. Zoveel keuze
Moeilijk hoor...
Klink leuk steer! Ik ga over een 2 weken ofzo naar Evita in de schouwburg, heb er zin in!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Net gereserveerd voor deze Tango-voorstelling in de schouwburg:
[..]
FantastischWel nog tot mei wachten.
Ik heb die Evita ff in de park gecheckt, en die zingt idd behoorlijk goed.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Klink leuk steer! Ik ga over een 2 weken ofzo naar Evita in de schouwburg, heb er zin in!
Ik zou natuurlijk gaan fitnessen met Walter. Voor de cardio nog evy erbij doen!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Leuke topictitel(hai Emiel
)
Morgen ga ik naar de sportschool, maar ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Ik kan om 10:00 bodybalance gaan doen, maar dan val ik waarschijnlijk bij het yogadeel in slaap. Ik kan ook 's avonds bodypump (zonder walturrrr), bodystep, bodyvive, bodyjam of rpm gaan doen òf ik gan gewoon gaan fitnessen (met walturrr). Of ik ga hardlopen met evy. Zoveel keuzeMoeilijk hoor...
quote:
Trio'tjequote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk gaan fitnessen met Walter. Voor de cardio nog evy erbij doen!
Wow! Jij gaat wel heel veel sporten!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Leuke topictitel(hai Emiel
)
Bluezz, DH, als je bij me bij je msn-lijstje hebben wil, even je MSN-adres via PM sturen of mijn MSN-adres aan iemand anders vragen (zoals Liejannuh of Faithy/MoBlo).
Zo, lekker terug uit het Hoekje van Holland. Vanmidag héérlijk gestrandwandeld, lang stuk door het zand en een stuk door de duinen en ook nog door het Westland heen. Daarna briljante chocolademelk met slagroom en zomerfruit met slagroom gekregen vanLiejannuh
![]()
Hier weer vanaf station (er ligt hier sneeuw!!) naar huis gewandeld (30 minuten) met kofferen straks naar het station fietsen en dan wandelend naar mijn werk (ook weer een kwartier). Ik haal mijn minstens 30 minuten beweging op een dag wel
Ik neem trouwens ook mijn springtouw mee voor op het werk haha en doe daar minstens 1x 's nachts stretch-oefeningen.
Morgen ga ik naar de sportschool, maar ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Ik kan om 10:00 bodybalance gaan doen, maar dan val ik waarschijnlijk bij het yogadeel in slaap. Ik kan ook 's avonds bodypump (zonder walturrrr), bodystep, bodyvive, bodyjam of rpm gaan doen òf ik gan gewoon gaan fitnessen (met walturrr). Of ik ga hardlopen met evy. Zoveel keuzeMoeilijk hoor...
Op de kop gaan yoga-enquote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Weer iemand nog leuke oefeningen voor in de trein?Ik moet wel werken in de trein, dus wel graag iets waarbij ik kan blijven zitten.
Ik slaap altijdi n de trein. Maar dat valt ten eerste niet te combineren met werken, dus dat valt al af!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Weer iemand nog leuke oefeningen voor in de trein?Ik moet wel werken in de trein, dus wel graag iets waarbij ik kan blijven zitten.
Is 'fitnessen' met Walter niet al genoeg lichaamsbeweging dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk gaan fitnessen met Walter. Voor de cardio nog evy erbij doen!
Oh ja, zo had ik het nog niet bekeken! Dan alleen maar fitnessen met Walter! Zorgen dat je al een lekke band hebt voordat je daar heen gaat ofzo!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is 'fitnessen' met Walter niet al genoeg lichaamsbeweging dan?
Dat is wel een goede!quote:
Je P-spier trainen. En beenoefeningen tegen diep-veneuze trombosequote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wow! Jij gaat wel heel veel sporten!
Ik vind het wel jammer dat ik morgen dus mijn 2 keer een teringeind fietsen mis. En dat ik niet in mijn lunchpauze kan hardlopen.Nouja, dan maar iedere keer met de trap naar boven.
Morgenavond maar een rondje rennen, ter compensatie van het treinhangen enzo.
Mn wattus????quote:Op maandag 24 maart 2008 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je P-spier trainen. En beenoefeningen tegen diep-veneuze trombosealtijd handig als je lang moet zitten
Moet je de laptop ook op de kop zettenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel een goede!
Maar ik weet niet op ik op mn kop kan typen op mn laptop.
Nou, ik ga het natuurlijk niet allemaal doen hè! En shit hey dat je dat fietsen mist. Misschien kan je beter toch wel naar het station fietsen! En in de trein kan je je stepper meenemen? Dan kan je ook steeds 10 minuten (niet langer want dan piept het) steppen en zeg 20 minuten lezen. Neem je toch weer mooi wat beweging mee. En 's avonds natuurlijk hardlopenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Jij gaat wel heel veel sporten!
Ik vind het wel jammer dat ik morgen dus mijn 2 keer een teringeind fietsen mis. En dat ik niet in mijn lunchpauze kan hardlopen.Nouja, dan maar iedere keer met de trap naar boven.
Morgenavond maar een rondje rennen, ter compensatie van het treinhangen enzo.
Heh, toch jammerquote:Op maandag 24 maart 2008 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
Net uitgetest op de bank. Gaat niet werken.
Iets met een bril die van mn hoofd afglijdt en een laptop die nergens op kan steunen. Dat op zn kop hangen gaat nog wel, maar die details maken het onmogelijk.
Doe mee met het beste idee van Nederland! Treinen met een speciale coupe met fitnessapparaten!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk zou de NS hometrainers ipv stoelen moeten hebben voor de wat actievere reiziger.
Ja! Dat kan best gesubsidieerd worden vanuit het Obesitasfonds en van de Hartstichting oidquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef Euc- het volgende:
Doe mee met het beste idee van Nederland! Elke trein een sportcoupe![]()
Je P-spier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk zou de NS hometrainers ipv stoelen moeten hebben voor de wat actievere reiziger.
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Je P-spier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de fiets naar het station met een laptoprugzak op mn rug is geen briljante combinatie. Ervaring enzo.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ga het natuurlijk niet allemaal doen hè! En shit hey dat je dat fietsen mist. Misschien kan je beter toch wel naar het station fietsen! En in de trein kan je je stepper meenemen? Dan kan je ook steeds 10 minuten (niet langer want dan piept het) steppen en zeg 20 minuten lezen. Neem je toch weer mooi wat beweging mee. En 's avonds natuurlijk hardlopen
En vergeet de te-kleine-broek-rits-dichtdoe-oefening niet!
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je P-spier!Ah, dat klinkt handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat kan ik doen terwijl ik aan het werk ben.
Multitasken roeleert!
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Niet te enthousiast beginnen met trainen. Dáár wil je geen spierpijn hebbenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt handig.En dat kan ik doen terwijl ik aan het werk ben.
Multitasken roeleert!
Klinkt als een bijzondere hobby!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:06 schreef golfer het volgende:
Zo even kijken naar die Holland Doc documentaire op Ned2 over verzamelaars van de inhoud van die verrassingschocolade-eieren.
Goede tip!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet te enthousiast beginnen met trainen. Dáár wil je geen spierpijn hebben
stond stukje over in de krant van de weekquote:Op maandag 24 maart 2008 22:06 schreef golfer het volgende:
Zo even kijken naar die Holland Doc documentaire op Ned2 over verzamelaars van de inhoud van die verrassingschocolade-eieren.
Wauw. Wauw. Wauwwwwww. Wat een filmquote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wacht met smart. Ik heb ergens iets gelezen in een post van Erodome over 3 keer per dag 3x10 om te beginnen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goede tip!
Ik zal mijn trainingsschema hier wel posten.
Zou heel lang in de trein zitten en gewoon niet naar de wc gaan ook al genoeg training zijn?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wacht met smart. Ik heb ergens iets gelezen in een post van Erodome over 3 keer per dag 3x10 om te beginnen.
Kweenie. Het is het begin van tantrische seksquote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zou heel lang in de trein zitten en gewoon niet naar de wc gaan ook al genoeg training zijn?
Zozo. Ik dacht dat de 'Wauw'-kreten alleen voor mijn prestaties golden?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wauw. Wauw. Wauwwwwww. Wat een filmZo reaumanties!
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Emieltje het volgende:
Lang geleden dat ik 'wauw' heb gehoord zeg.
Heej, Emiel! Alles kits achter de rits?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Emieltje het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Emieltje het volgende:
Halloquote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej, Emiel! Alles kits achter de rits?
ik ga eens even op zoek ernaarquote:Op maandag 24 maart 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wauw. Wauw. Wauwwwwww. Wat een filmZo reaumanties!
Hoi Emiel.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:58 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Hallo
Jij lijkt me wel iemand die voor het innerlijk gaat, toch?
Trusten DEquote:Op maandag 24 maart 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
oh ja; dus trusten allemaal en bis morgen
20 jaar 20 mm?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi Emiel.
Ik hanteer de 20/20 regel. Voldoe jij daaraan?
Groetjes,!
Wat is die regel dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi Emiel.
Ik hanteer de 20/20 regel. Voldoe jij daaraan?
Groetjes,!
quote:
Ah nee, jij ook al.quote:
Wat een onzin zegquote:Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef Emieltje het volgende:
Ik heb ook een aantal exen gehad die daar problemen mee maakten. Het gaat er toch niet om hoe lang het is, maar ook om de vorm en het innerlijk (van de persoon dan).
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef Emieltje het volgende:
Ah nee, jij ook al.
Ik heb ook een aantal exen gehad die daar problemen mee maakten. Het gaat er toch niet om hoe lang het is, maar ook om de vorm en het innerlijk (van de persoon dan).
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Ah nee, jij ook al.
Nou ik weet best wat me sterke en zwakke kanten zijn. In de trein doe ik altijd tongspier oefeningen, dat kan ik mooi op me plek doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]het gaat om de hoeveelheid genot die je ermee kan veroorzaken, maar dat heb je denk ik al eerder gehoord
Bah, tongquote:Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Nou ik weet best wat me sterke en zwakke kanten zijn. In de trein doe ik altijd tongspier oefeningen, dat kan ik mooi op me plek doen.
Multitasken, he?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef Emieltje het volgende:
Nou ik weet best wat me sterke en zwakke kanten zijn. In de trein doe ik altijd tongspier oefeningen, dat kan ik mooi op me plek doen.
Multitaskend in de trein!quote:
Ik zit gelukkig zelden in de trein. Alleen als ik in de trein zit, dan is het meestal gelijk een teringeind.quote:
Kijk, dat is dan weer goed nieuws van jouw kant!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ikheb
op
de
1
of
andere
manier
opeens
internet
in
delft
sinds
maanden
![]()
kaboutertjussss![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ikheb
op
de
1
of
andere
manier
opeens
internet
in
delft
sinds
maanden
![]()
kaboutertjussss![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ikheb
op
de
1
of
andere
manier
opeens
internet
in
delft
sinds
maanden
![]()
kaboutertjussss![]()
![]()
Tssssk.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:30 schreef MrRebound het volgende:
[..]
Mja, je leek het wel naar je zin te hebben. En echt vervelend vind ik t niet!
SOL ben je er nog?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ikheb
op
de
1
of
andere
manier
opeens
internet
in
delft
sinds
maanden
![]()
kaboutertjussss![]()
![]()
in het kort> cnk heeft een einde gemaakt aan onze relatie, hebben Milou naar mijn moeder gebracht zodat wij op ons gemak spullen van Milou en mij naar mijn huisje konden brengen, daarna draaide hij een btje bij en zei hij dat hij alleen nog maar twijfelde en toen heeft hij nog een paar klusjes gedaan die Milou helemaal TOPPIE vond, en toen hebben we afgespoken om te praten vrijdagquote:
Komt vast wel weer goed na een goed gesprek a.s. vrijdag.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja en verder voel ik me nog steeds![]()
Heb een ontzettende behoefte om te blowen, terwijl ik in heel mijn leven niet geblowd heb
Joh, SOL, niemand verwacht van je dat je je anders voelt danquote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
in het kort> cnk heeft een einde gemaakt aan onze relatie, hebben Milou naar mijn moeder gebracht zodat wij op ons gemak spullen van Milou en mij naar mijn huisje konden brengen, daarna draaide hij een btje bij en zei hij dat hij alleen nog maar twijfelde en toen heeft hij nog een paar klusjes gedaan die Milou helemaal TOPPIE vond, en toen hebben we afgespoken om te praten vrijdag![]()
Heb een ontzettende behoefte om te blowen, terwijl ik in heel mijn leven niet geblowd heb
Wat golfer zegtquote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
in het kort> cnk heeft een einde gemaakt aan onze relatie, hebben Milou naar mijn moeder gebracht zodat wij op ons gemak spullen van Milou en mij naar mijn huisje konden brengen, daarna draaide hij een btje bij en zei hij dat hij alleen nog maar twijfelde en toen heeft hij nog een paar klusjes gedaan die Milou helemaal TOPPIE vond, en toen hebben we afgespoken om te praten vrijdag![]()
Daar stond eerst iets anders.quote:
Lieve, lieve SOLquote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je penis verlengen, nieuwe.quote:
Wat ben je toch ook een lieve schatquote:Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieve, lieve SOL
Ik voel je knagende pijn en wou dat ik er wat aan kan doen, maar ik denk dat niemand dat op dit moment kan.Ga lekker vroeg naar bed vanavond (en morgen wakker worden met zo'n "WTF, het was dus geen droom
"-gevoel") en jezelf lekker bezig houden deze week in plaats van te malen.
En dan vrijdag nog even met HEM praten. Dan wat meer duidelijkheid.
Nee jouw verschrompelde garnaal werkt nog, wil je zeggen.quote:
Lief Solleke, praat vrijdag goed, maar (en nu lijk ik vast een azijnpisser:) hou er rekening mee dat het over is. Mensen komen zelden daadwerkelijk terug van dergelijke besluiten. Er zit dan toch iets niet goed en doorstarten werkt maar heel zelden. Ik hoop het natuurlijk heel erg ontzettend wél, voor jullie. Die gek weet niet wat hij gaat missen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee.. sorry, gemiste kansquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Nee jouw verschrompelde garnaal werkt nog, wil je zeggen.
Als de maat van een penis iets zou kunnen afspiegelen van hersenomvang en intelligentie, vrees ik het ergste voor je.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Emieltje het volgende:
Nee jouw verschrompelde garnaal werkt nog, wil je zeggen.
We hebben jou wel gemist hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees dat jullie een geweldige en smakelijke meet hebben gehad! Geweldig jongens!![]()
Je bent geen azijnpisser lieve Dude, dit heb ik zelf ookal bedacht vandaar dat ik me nog zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lief Solleke, praat vrijdag goed, maar (en nu lijk ik vast een azijnpisser:) hou er rekening mee dat het over is. Mensen komen zelden daadwerkelijk terug van dergelijke besluiten. Er zit dan toch iets niet goed en doorstarten werkt maar heel zelden. Ik hoop het natuurlijk heel erg ontzettend wél, voor jullie. Die gek weet niet wat hij gaat missen.
truste beebquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, succes vannacht en de rest van de week. Als er wat is mag je áltijd bellen, dag of nacht!!
Weltrusten aan jullie allen!
Dat zei men tegen mij ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lief Solleke, praat vrijdag goed, maar (en nu lijk ik vast een azijnpisser:) hou er rekening mee dat het over is.
#SOL steekt vingers in de oren en luistert niet naar Steerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zei men tegen mij ook
't was nog waar ook.
Liefkopke toch, ik wilde, net als de anderen, dat ik iets voor jullie kon doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent geen aziijnpisser lieve Dude, dit heb ik zelf ookal bedacht vandaar dat ik me nog zovoel....eerst zien en dan geloven
't is eigenlijk heel positief. Ik schreef namelijk:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
#SOL steekt vingers in de oren en luistert niet naar Steer
Dat is vroeg voor jouw doen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij langzamerhand maar weer eens geestelijk en lichaamlijk voorbereiden op het werkdagje van straks en hier wat afbouwen.
Laatste whiskietje ingeschonken.
Inderdaad eens een keertje op tijd naar bed voor mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:28 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is vroeg voor jouw doen!
Voor mij is het laat, dus ik ben pleite!
Truste!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is vroeg voor jouw doen!
Voor mij is het laat, dus ik ben pleite!
Ja dat willeweallemoalwel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, mag ik even mopperen, ik ben het ZO ZATIk wil gewoon een bul en op vakantie, grrrr
keej dat mag....mag ik even klagen dat ik 5 april een afstudeerfeestje hebquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, mag ik even mopperen, ik ben het ZO ZATIk wil gewoon een bul en op vakantie, grrrr
Snap je helemaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar jij hebt er al eentje!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat willeweallemoalwel!![]()
![]()
Nee, sterkte hoor! Ik kan het me levendig voorstellen! Zit hier ook met een (misschien wel dergelijke) grote klus en ik word er ook helemaal gek van.
Bloesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Trusten slapers
Ik ga ook zo voor de gezelligheid
Welnee! Ik wil er nog wel eentje, maar heb er geen! Ben van de uni overgestapt naar de opleiding Journalistiek, destijds. Maar ik ga nu wel college geven aan Journalistiek-studenten van de VU. Daar moet ik voor 1 mei een perfect programma voor hebben ontwikkeld. Inclusief wetenschappelijk-didactische onderbouwing, waar ik als journalist geen klap verstand van heb!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt er al eentje!![]()
Serieus, ik heb nog iets meer dan een week, ik ga denk ik woensdagochtend mijn verhaal inleveren, dan moet ik nog 2!!!! kleine vakjes afmaken, een artikel schrijvenen een presentatie klussen.
Ik geef toe, het is mijn eigen kloteplanning. Maar ik zou het liefst tot 4 april in bed kruipen
SoLIk ben vet benieuwd!
Poes heeft nog steeds niet het vertrouwen beschaamd en mag 'los'?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Veel suc6 voor de blokkers!
Ik kijk net even naar buiten, en zie dit Anton Pieck tafereeltje![]()
Een verdwaasde poes op een sneeuwbalkon.
[ afbeelding ]
Dit zou zomaar een quote kunnen zijn uit de slaapkamer van CF en mr. CFquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Poes heeft nog steeds niet het vertrouwen beschaamd en mag 'los'?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Poes heeft nog steeds niet het vertrouwen beschaamd en mag 'los'?
*Proest!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een quote kunnen zijn uit de slaapkamer van CF en mr. CF
het was eik mijn verjaardagskadootje voor jou, maarja ik weet niet wanneer je jarig bent en of ik daar voor uitgenodigd wordt, dus nu is het ut meest liefste afstudeerkadootje gewordenquote:
Die van ons zijn net zo!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Poes heeft het voordeel dat ze schijterig bang is voor alles wat beweegt en niet haar eigenmammie
is, dus ze is van de 24 uur die ze 'los' kan gaan, zo'n 23 uur binnen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:56 schreef latislos het volgende:
wie loopt hier op mijn webpage icoon te klikken?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Die van ons zijn net zo!![]()
![]()
Ideaal, dat soort mutsen!
(Ik hoop niet dat dit ook weer een quote is die uit de slaapkamer van CF en hubbie kon komen)
In juni en jazeker ben je welkom. Als ik het vier, dat ben ik afgelopen jaar een beetje vergetenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het was eik mijn verjaardagskadootje voor jou, maarja ik weet niet wanneer je jarig bent en of ik daar voor uitgenodigd wordt, dus nu is het ut meest liefste afstudeerkadootje geworden
WOW! Die heb ik toen ik klein was nooit kunnen uitspelen, maar zo eindigt het dus.quote:
Joh, die beesten zijn al zo snel tevreden! Toen de mijnen jonger waren gingen ze nog wel echt op pad hoor. Maar vooral poezen binden snel in. Lekker lanterfanten in de tuin en that's it. Daarna wordt het veel te veel gedoe met territoria en zo. Hebben ze helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk he, heb ook het volste vertrouwen in haar.
En wel een zielig idee, al die jaren aan een touwtje in de tuin, terwijl ze niet eens verder durft
Pfffquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebeurt hier veel...
Het is sowieso een bizarre dag. Mijn broer gaat scheiden. Hoorde ik net.
Holy crap Isa.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebeurt hier veel...
Wow, dat kwam plotseling Isa, begrijp ik?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebeurt hier veel...
Och hemel. Was het toch vanwege dat wat je toen vertelde?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebeurt hier veel...
We hebben nog wel eens bezoek hoor, van haar loverboycat "simply red', die doet neus tegen luikje, dan springt ze blij op, gaapt een paar keer, draait zich met een tevreden zucht om, en slaapt weer verderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Joh, die beesten zijn al zo snel tevreden! Toen de mijnen jonger waren gingen ze nog wel echt op pad hoor. Maar vooral poezen binden snel in. Lekker lanterfanten in de tuin en that's it. Daarna wordt het veel te veel gedoe met territoria en zo. Hebben ze helemaal geen zin in
Ultieme coolheid is dat, Bluezzquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben nog wel eens bezoek hoor, van haar loverboycat "simply red', die doet neus tegen luikje, dan springt ze blij op, gaapt een paar keer, draait zich met een tevreden zucht om, en slaapt weer verder
check beta-site.. beta ipv www (nog niet af btw)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Sopwith Camel![]()
![]()
Die ad-linkjes op de frontpage van je site onderaan elk nieuws item zijn wel érg irritant hoor.
Ja dus. Soms is gelijk hebben niet leuk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:03 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel. Was het toch vanwege dat wat je toen vertelde?
He, jakkes, wat is het een kutdag vandaag. Is het al bijna morgen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebeurt hier veel...
Awww, wat vreselijk rot en verdrietig voor hen, zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dus. Soms is gelijk hebben niet leuk.
Mijn arme broer, is echt een geweldig leuke vent en is helemaal kapot. En de kinderen, pfff, 13 en 15 jaar.
Rare dag zoSoL ook al. Bestaat echte liefde eigenlijk nog wel. De eerst volgende die het lef heeft uit elkaar te gaan en mijn rotsvaste geloof in echte liefde weer een dreun toebrengt breng ik een dreun toe
vergeet de kruik nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww, wat vreselijk rot en verdrietig voor hen, zeg
Sja... Overtuig ik je als ik zeg dat Mr CF net een kopje thee voor me heeft gezet?
En hopelijk zo nog even de fles hooghoudt uit het vriesvak bikt? (hint) Stevige neut voor het slapengaan
Je begrijpt toch wel dat ik een hysterische gilbui voor jullie 2 in petto heb mochten jullie ook maar dènken aan...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
Sja... Overtuig ik je als ik zeg dat Mr CF net een kopje thee voor me heeft gezet?
En hopelijk zo nog even de fles hooghoudt uit het vriesvak bikt? (hint) Stevige neut voor het slapengaan
Ook niet de lekkerste leeftijd voor een scheiding van de ouders.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de kinderen, pfff, 13 en 15 jaar.
Ik vraag het me de laatste tijd ook wel vaker afquote:Rare dag zoSoL ook al. Bestaat echte liefde eigenlijk nog wel. De eerst volgende die het lef heeft uit elkaar te gaan en mijn rotsvaste geloof in echte liefde weer een dreun toebrengt breng ik een dreun toe
Nee, iets met een etiket 'echte liefde' bestaat niet, volgens mij. Het gaat soms goed en het gaat soms fout, that's it. En hoe het komt...?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dus. Soms is gelijk hebben niet leuk.
Mijn arme broer, is echt een geweldig leuke vent en is helemaal kapot. En de kinderen, pfff, 13 en 15 jaar.
Rare dag zoSoL ook al. Bestaat echte liefde eigenlijk nog wel. De eerst volgende die het lef heeft uit elkaar te gaan en mijn rotsvaste geloof in echte liefde weer een dreun toebrengt breng ik een dreun toe
Sex?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat ik een hysterische gilbui voor jullie 2 in petto heb mochten jullie ook maar dènken aan...
Ik weiger dat ook hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag het me de laatste tijd ook wel vaker af, maar om dan maar te verzanden in zoiets:
''
...voor wat betreft liefde in je leven is ook zo wat.
Mijn hoofd is zo rood als een tomaat op een rood oppervlak door een rode lamp beschenen op een SP-congres.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weiger dat ook hoorIk ben liever optimistisch en naïef dan cynisch.
En ik heb dus al een broer, hoef er niet nog éénEn je blijft nog steeds de liefste.
Nee, maar ik ga hem morgen wel bellen en het kan me werkelijk waar geen reet schelen dat hij boos op me was. Hij kan natuurlijk altijd bij zijn zusje terecht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:22 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, had je het alweer bijgelegd met je broer?
Je hebt ze voor het uitkiezen Steerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo rood als een tomaat op een rood oppervlak door een rode lamp beschenen op een SP-congres.![]()
Jullie CUL SC vrouwen op de meet zijn te aardig voor mij.
Het is een complotquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie CUL SC vrouwen op de meet zijn te aardig voor mij.
Ja dat geloof ik meteen. Wat maakt hem nou zo de allerleukste?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:24 schreef ColdFeet het volgende:
Duderinnetje, je moet Steer ook eens in t echie ontmoeten, hij is echt heel erg leuk namelijk
Nou ja, één van de dingen die ik altijd heel erg waardeer in een man is als hij niet naast zijn schoenen loopt en om dat zo bij Stereo te houden ga ik verder niet op je vraag inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat geloof ik meteen. Wat maakt hem nou zo de allerleukste?
Ik kan goed de indruk wekken alsof.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij is hoffelijk! En grappig. Sja, ik kan er niet eens de vinger op leggen, maar hij is echt leuk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Truste euc-![]()
Maak er een lekkere perentaart vanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar zal ik die gebakken peren eens laten zeg.
Vraag je dat in CUL?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar zal ik die gebakken peren eens laten zeg.
Slaap wel dearquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vraag je dat in CUL?![]()
ZO, ik sla alles op en ga tukken, met een kop vol snot
Goed bezôghquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:37 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Maak er een lekkere perentaart van![]()
@ SoL
Ik geloof dat alle meiden op de meet het met elkaar eens warenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is hoffelijk! En grappig. Sja, ik kan er niet eens de vinger op leggen, maar hij is echt leuk!
Steer, om je nog roder te krijgen: Lein en ik hebben t op msn over je gehad, en we waren ontzettend eensgezind![]()
Ik bezweek toen er nog een bijgerecht mogelijk bleekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle meiden op de meet het met elkaar eens waren(ja, je bent uitgebreid besproken, steer
)
En Dude, jij hebt al een vent! Hebberig hoor
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfde voor jou. Jij hebt ook een zware dag gehad
Nou ja, zolang je het niet alleen opeetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik bezweek toen er nog een bijgerecht mogelijk bleek
Ik hoop dat je ook een beetje kan slapen vannacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:48 schreef cul_non_kul het volgende:
tx Isabeau en Latis
"Alles sal regkom"
Probeer het iig wel ... om 7u gaat de wekker en is er weer een druk programmaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook een beetje kan slapen vannacht.
Ben het met alle 3 je standpunten niet eensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach relaties zijn sowiezo overrated. Net als 8 uur slaap en echte liefde.
nietus, nou ja zeg ik ook alleen omdat het hier, tot nu toe zover ik weet, werkt ook nietus joh dat is een bewezen feit van welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach relaties zijn sowiezo overrated. Net als 8 uur slaap en echte liefde.
En wat het benadert kan je vast vaker dan 1x in je leven overkomenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:36 schreef DarkElf het volgende:
ja dan zou je nooit meer gelukkig kunnen worden als iets misloopt op wat voor manier dan ook.... maar iets kan het wel benaderen denk ik (misschien naief )
Vást!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat het benadert kan je vast vaker dan 1x in je leven overkomen
nou ja mijn moeder lijkt op een aparte manier echt keigelukkig met haar tweede man en hij andersom ook en dat was ze ook met mijn vader dus dat neem ik altijd maar als voorbeeld..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop het maaralleen geloof ik er niet echt in.
Ochtendhumeur, sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nietus, nou ja zeg ik ook alleen omdat het hier, tot nu toe zover ik weet, werkt ook nietus joh dat is een bewezen feit van welen echte liefde? ja dan zou je nooit meer gelukkig kunnen worden als iets misloopt op wat voor manier dan ook.... maar iets kan het wel benaderen denk ik (misschien naief )
Voorbeelden in je leven zijn altijdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:44 schreef DarkElf het volgende:
nou ja mijn moeder lijkt op een aparte manier echt keigelukkig met haar tweede man en hij andersom ook en dat was ze ook met mijn vader dus dat neem ik altijd maar als voorbeeld..![]()
ja je moet wat he?
nou ja via mijn vrijwilligerswerk vroeger voor de cnk (contactgroep nabestaanden kankerpatienten) heb ik gelukkig best veel van die voorbeelden gezien dus dat bedenk ik me ook wel eens...quote:
Goedemorgen SOL! Ik las je verhaal net, heel veel sterkte meid, het is gewoon KUT.........quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:07 schreef SeaOfLove het volgende:
MogguhMaar even gaan stressen hier, Milou heeft besloten dat ze echt niet naar school gaat, dus dat wordt een drama zo met ontbijten en aankleden
Nah, net even met strakke hand geregeerd, madameke was opeens heel snel aangekleed en had haar boterhammen ook binnen no-time naar binnengewerkt....evil-mamaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen SOL! Ik las je verhaal net, heel veel sterkte meid, het is gewoon KUT.........
En meld Milou ziek, duik lekker met haar terug je bed in en kijk televisie met thee en koekjes.........
-1...je zou mij wekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:54 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Probeer het iig wel ... om 7u gaat de wekker en is er weer een druk programma![]()
en lukt het niet (helemaal) dan nog ff Fok![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voorbeelden in je leven zijn altijd
Verkeerde been, bed, Lein? Niet piekeren, meis
8 uur slaap was toch overratedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]met het verkeerde been uit het goede bed gestapt. Had t liever andersom gezien
![]()
En ochtendhumeur door korte nacht. Dat matige/slechte slapen begint te vervelen zo onderhand
8 uur is ook overrated. Maar 5 of 6 uur zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
8 uur slaap was toch overrated
Goedzo. Lekker rustig aan doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga wat nuttigs doen, terug mijn bed in met een boek en een pot thee![]()
De tyfuszooi laat ik de kaboutertjes wel opruimen
ach, daar maak je ook maar 2 a 3 % van meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:53 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Sterkte SOLLIE
Relaties![]()
Filesmoet een collega uit de UK op pikken. Maar 576km file op dit moment in Nederland.
Sjees, kan je er ook nog wel bijhebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebeurt hier veel...
Hier in delft (hoi solquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:24 schreef AKnynke het volgende:
Sjeesis, wat hebben jullie lopen kleppen zeg vannacht! Ik heb echt 20 minuten zitten bijlezen!
Hier keurig na een heerlijke 8 uur slaap uit mezelf wakker geworden. Het sneeuwde, en Maastricht was eventjes wit. Nu is de dooi al ingezet,maar de wereld is nog steeds mooi!
en nu hop, aan het werk!
Zo, ben net op kantoor. 2 uur over Den Haag - Rotterdam Airport - Barendrecht. Netjes toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:53 schreef Den_Haag het volgende:
Filesmoet een collega uit de UK op pikken. Maar 576km file op dit moment in Nederland.
Ach da's maar 2 keer zo lang als normaal!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo, ben net op kantoor. 2 uur over Den Haag - Rotterdam Airport - Barendrecht. Netjes toch?
Ik hoef donderdag en vrijdag pas weer te werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:41 schreef AKnynke het volgende:
Hier ook sneeuw. Mooi gezicht, de hele stad is grijs.
Ik heb geeeeeeen zin om te werken. En k heb honger! Tis nog wel erg vroeg voor lunch, zeker omdat avondeten erg laat zal zijn vandaag..
Lunch is 1 uur, half 2...zeker omdat avondeten vanavond niet voor 8 uur zal gaan. Moet namelijk naar de raadsvergadering, en voordat die schorsen om te eten is het vaak al laat! Maar, eet nu een sinaasappeltje..dat helpt al! En heb het vooruitzicht dat ik lekkere pasta heb voor lunch!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoef donderdag en vrijdag pas weer te werken
Tis toch bijna lunchtijd?
Zit hier pas aan ontbijtje![]()
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
Zo even door de sneeuw, die nu weer weg is en tis weer mooi weer, mezelf naar de bruna geworsteld (in mijn tuffie) voor een kaartje voor mijn neefje.. wordt 1 donderdag
thenks, verheug me énorm op zijn feestje.. (lees= wordt megadrukquote:
Succes, en sterkte!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenNa maar liefst 3 uur slaap ga ik nu maar eens richting broerlief omdat die uit het leven wil stappen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenNa maar liefst 3 uur slaap ga ik nu maar eens richting broerlief omdat die uit het leven wil stappen.
Sterkte, lief.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Oh jeetje, Isa wat heftigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dank je, ben net wakker, aangekleed en m'n vader zou me komen halen. *zucht*
Hij moet zich echt verschrikkelijk voelen, de arme jongenEn het is zo'n toffe vent
Wat was ongeveer de reden waarom je schoonzus ermee wilde kappen? Je moet niet bij elkaar blijven vanwege de kids, maar da's toch wel heel erg dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dank je, ben net wakker, aangekleed en m'n vader zou me komen halen. *zucht*
Hij moet zich echt verschrikkelijk voelen, de arme jongenEn het is zo'n toffe vent
* Stereotomy biohazard-pak aandoetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, Isa wat afschuwelijk. Sterkte, ik hoop dat je m kunt helpen
Ik zit hier echt hard af te knappen. Ik ben fokking ziekmaar ik kan echt niet in mijn bed gaan liggen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |