quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfde voor jou. Jij hebt ook een zware dag gehad
Nou ja, zolang je het niet alleen opeetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik bezweek toen er nog een bijgerecht mogelijk bleek
Ik hoop dat je ook een beetje kan slapen vannacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:48 schreef cul_non_kul het volgende:
tx Isabeau en Latis
"Alles sal regkom"
Probeer het iig wel ... om 7u gaat de wekker en is er weer een druk programmaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook een beetje kan slapen vannacht.
Ben het met alle 3 je standpunten niet eensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach relaties zijn sowiezo overrated. Net als 8 uur slaap en echte liefde.
nietus, nou ja zeg ik ook alleen omdat het hier, tot nu toe zover ik weet, werkt ook nietus joh dat is een bewezen feit van welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach relaties zijn sowiezo overrated. Net als 8 uur slaap en echte liefde.
En wat het benadert kan je vast vaker dan 1x in je leven overkomenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:36 schreef DarkElf het volgende:
ja dan zou je nooit meer gelukkig kunnen worden als iets misloopt op wat voor manier dan ook.... maar iets kan het wel benaderen denk ik (misschien naief )
Vást!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat het benadert kan je vast vaker dan 1x in je leven overkomen
nou ja mijn moeder lijkt op een aparte manier echt keigelukkig met haar tweede man en hij andersom ook en dat was ze ook met mijn vader dus dat neem ik altijd maar als voorbeeld..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop het maaralleen geloof ik er niet echt in.
Ochtendhumeur, sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nietus, nou ja zeg ik ook alleen omdat het hier, tot nu toe zover ik weet, werkt ook nietus joh dat is een bewezen feit van welen echte liefde? ja dan zou je nooit meer gelukkig kunnen worden als iets misloopt op wat voor manier dan ook.... maar iets kan het wel benaderen denk ik (misschien naief )
Voorbeelden in je leven zijn altijdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:44 schreef DarkElf het volgende:
nou ja mijn moeder lijkt op een aparte manier echt keigelukkig met haar tweede man en hij andersom ook en dat was ze ook met mijn vader dus dat neem ik altijd maar als voorbeeld..![]()
ja je moet wat he?
nou ja via mijn vrijwilligerswerk vroeger voor de cnk (contactgroep nabestaanden kankerpatienten) heb ik gelukkig best veel van die voorbeelden gezien dus dat bedenk ik me ook wel eens...quote:
Goedemorgen SOL! Ik las je verhaal net, heel veel sterkte meid, het is gewoon KUT.........quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:07 schreef SeaOfLove het volgende:
MogguhMaar even gaan stressen hier, Milou heeft besloten dat ze echt niet naar school gaat, dus dat wordt een drama zo met ontbijten en aankleden
Nah, net even met strakke hand geregeerd, madameke was opeens heel snel aangekleed en had haar boterhammen ook binnen no-time naar binnengewerkt....evil-mamaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen SOL! Ik las je verhaal net, heel veel sterkte meid, het is gewoon KUT.........
En meld Milou ziek, duik lekker met haar terug je bed in en kijk televisie met thee en koekjes.........
-1...je zou mij wekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:54 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Probeer het iig wel ... om 7u gaat de wekker en is er weer een druk programma![]()
en lukt het niet (helemaal) dan nog ff Fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |