Ja dat geloof ik meteen. Wat maakt hem nou zo de allerleukste?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:24 schreef ColdFeet het volgende:
Duderinnetje, je moet Steer ook eens in t echie ontmoeten, hij is echt heel erg leuk namelijk
Nou ja, één van de dingen die ik altijd heel erg waardeer in een man is als hij niet naast zijn schoenen loopt en om dat zo bij Stereo te houden ga ik verder niet op je vraag inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat geloof ik meteen. Wat maakt hem nou zo de allerleukste?
Ik kan goed de indruk wekken alsof.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij is hoffelijk! En grappig. Sja, ik kan er niet eens de vinger op leggen, maar hij is echt leuk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Truste euc-![]()
Maak er een lekkere perentaart vanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar zal ik die gebakken peren eens laten zeg.
Vraag je dat in CUL?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar zal ik die gebakken peren eens laten zeg.
Slaap wel dearquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vraag je dat in CUL?![]()
ZO, ik sla alles op en ga tukken, met een kop vol snot
Goed bezôghquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:37 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Maak er een lekkere perentaart van![]()
@ SoL
Ik geloof dat alle meiden op de meet het met elkaar eens warenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is hoffelijk! En grappig. Sja, ik kan er niet eens de vinger op leggen, maar hij is echt leuk!
Steer, om je nog roder te krijgen: Lein en ik hebben t op msn over je gehad, en we waren ontzettend eensgezind![]()
Ik bezweek toen er nog een bijgerecht mogelijk bleekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle meiden op de meet het met elkaar eens waren(ja, je bent uitgebreid besproken, steer
)
En Dude, jij hebt al een vent! Hebberig hoor
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfde voor jou. Jij hebt ook een zware dag gehad
Nou ja, zolang je het niet alleen opeetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik bezweek toen er nog een bijgerecht mogelijk bleek
Ik hoop dat je ook een beetje kan slapen vannacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:48 schreef cul_non_kul het volgende:
tx Isabeau en Latis
"Alles sal regkom"
Probeer het iig wel ... om 7u gaat de wekker en is er weer een druk programmaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook een beetje kan slapen vannacht.
Ben het met alle 3 je standpunten niet eensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach relaties zijn sowiezo overrated. Net als 8 uur slaap en echte liefde.
nietus, nou ja zeg ik ook alleen omdat het hier, tot nu toe zover ik weet, werkt ook nietus joh dat is een bewezen feit van welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach relaties zijn sowiezo overrated. Net als 8 uur slaap en echte liefde.
En wat het benadert kan je vast vaker dan 1x in je leven overkomenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:36 schreef DarkElf het volgende:
ja dan zou je nooit meer gelukkig kunnen worden als iets misloopt op wat voor manier dan ook.... maar iets kan het wel benaderen denk ik (misschien naief )
Vást!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat het benadert kan je vast vaker dan 1x in je leven overkomen
nou ja mijn moeder lijkt op een aparte manier echt keigelukkig met haar tweede man en hij andersom ook en dat was ze ook met mijn vader dus dat neem ik altijd maar als voorbeeld..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop het maaralleen geloof ik er niet echt in.
Ochtendhumeur, sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nietus, nou ja zeg ik ook alleen omdat het hier, tot nu toe zover ik weet, werkt ook nietus joh dat is een bewezen feit van welen echte liefde? ja dan zou je nooit meer gelukkig kunnen worden als iets misloopt op wat voor manier dan ook.... maar iets kan het wel benaderen denk ik (misschien naief )
Voorbeelden in je leven zijn altijdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:44 schreef DarkElf het volgende:
nou ja mijn moeder lijkt op een aparte manier echt keigelukkig met haar tweede man en hij andersom ook en dat was ze ook met mijn vader dus dat neem ik altijd maar als voorbeeld..![]()
ja je moet wat he?
nou ja via mijn vrijwilligerswerk vroeger voor de cnk (contactgroep nabestaanden kankerpatienten) heb ik gelukkig best veel van die voorbeelden gezien dus dat bedenk ik me ook wel eens...quote:
Goedemorgen SOL! Ik las je verhaal net, heel veel sterkte meid, het is gewoon KUT.........quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:07 schreef SeaOfLove het volgende:
MogguhMaar even gaan stressen hier, Milou heeft besloten dat ze echt niet naar school gaat, dus dat wordt een drama zo met ontbijten en aankleden
Nah, net even met strakke hand geregeerd, madameke was opeens heel snel aangekleed en had haar boterhammen ook binnen no-time naar binnengewerkt....evil-mamaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen SOL! Ik las je verhaal net, heel veel sterkte meid, het is gewoon KUT.........
En meld Milou ziek, duik lekker met haar terug je bed in en kijk televisie met thee en koekjes.........
-1...je zou mij wekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:54 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Probeer het iig wel ... om 7u gaat de wekker en is er weer een druk programma![]()
en lukt het niet (helemaal) dan nog ff Fok![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voorbeelden in je leven zijn altijd
Verkeerde been, bed, Lein? Niet piekeren, meis
8 uur slaap was toch overratedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]met het verkeerde been uit het goede bed gestapt. Had t liever andersom gezien
![]()
En ochtendhumeur door korte nacht. Dat matige/slechte slapen begint te vervelen zo onderhand
8 uur is ook overrated. Maar 5 of 6 uur zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
8 uur slaap was toch overrated
Goedzo. Lekker rustig aan doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga wat nuttigs doen, terug mijn bed in met een boek en een pot thee![]()
De tyfuszooi laat ik de kaboutertjes wel opruimen
ach, daar maak je ook maar 2 a 3 % van meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:53 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Sterkte SOLLIE
Relaties![]()
Filesmoet een collega uit de UK op pikken. Maar 576km file op dit moment in Nederland.
Sjees, kan je er ook nog wel bijhebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebeurt hier veel...
Het is sowieso een bizarre dag. Mijn broer gaat scheiden. Hoorde ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |