Ik wel!quote:
Dan ben je bijna in Maastricht! Tis dat ik zo druk ben de hele dag., anders had ik je graag uitgenodigd voor een hapje te eten!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wel!Alhoewel, Isa zit inu n de trein. Waarschijnlijk kontspieroefeningen te doen.
![]()
En ze zou vannacht nog gaan touwtje springen in het ziekenhuis.![]()
Ik zit nog te twijfelen of ik nog een rondje ga rennen. Heb al wel een rondje van bijna 8 km gewandeld met Isa, maar ga morgen naar Heerlen en dan mis ik ook nog eens mijn dagelijkse 40 km fietsen.
Het wandelen op het strandin de hagel
was overigens heerlijk.
Ik weet het! Ben over een paar weken een paar dagen in het uiterste zuiden. Even kijken of het dan lukt om af te spreken.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan ben je bijna in Maastricht! Tis dat ik zo druk ben de hele dag., anders had ik je graag uitgenodigd voor een hapje te eten!
Dat is mij weer net even te kinky.quote:
quote:
Nee Euc, het hagelt. Heel hard.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:00 schreef Euc- het volgende:
Sneeuw! Het sneeuwt!
Nee Liejannuh, het is even droog nu met zonquote:
Zo DE dat klinkt héérlijk! Which reminds me, toch even peilen of mams het eten al klaar heeftquote:Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef DarkElf het volgende:
zo de deegflapjes met geitenkaas en olijven heeft manlief net gemaakt en kunnen zo de oven in.
de bulgursalade moet ik alleen nog afwerken, en de gemarineerde kabeljauw ruikt echt zalig!!!
de pudding is klaar en staat keurig te wachten op zijn beurt
de courgettekoekjes maak ik van de week wel, we hadden weer meer bedacht dan kan nuen dan hebben
we van de week nog een snack ook 's avonds als manlief thuiskomt (zal wel weer laat gaan worden di-wo-do)
en nu: Vino!
Nu dus ik denk niet dat je het haaltquote:Op maandag 24 maart 2008 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
hoe laat kunnen we aanschuiven DE?
Waar woon je in Belgie? Ik zit 10 min. fietsen van de grens!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nu dus ik denk niet dat je het haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |