quote:
Ah nee, jij ook al.quote:
Wat een onzin zegquote:Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef Emieltje het volgende:
Ik heb ook een aantal exen gehad die daar problemen mee maakten. Het gaat er toch niet om hoe lang het is, maar ook om de vorm en het innerlijk (van de persoon dan).
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef Emieltje het volgende:
Ah nee, jij ook al.
Ik heb ook een aantal exen gehad die daar problemen mee maakten. Het gaat er toch niet om hoe lang het is, maar ook om de vorm en het innerlijk (van de persoon dan).
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Ah nee, jij ook al.
Nou ik weet best wat me sterke en zwakke kanten zijn. In de trein doe ik altijd tongspier oefeningen, dat kan ik mooi op me plek doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]het gaat om de hoeveelheid genot die je ermee kan veroorzaken, maar dat heb je denk ik al eerder gehoord
Bah, tongquote:Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Nou ik weet best wat me sterke en zwakke kanten zijn. In de trein doe ik altijd tongspier oefeningen, dat kan ik mooi op me plek doen.
Multitasken, he?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef Emieltje het volgende:
Nou ik weet best wat me sterke en zwakke kanten zijn. In de trein doe ik altijd tongspier oefeningen, dat kan ik mooi op me plek doen.
Multitaskend in de trein!quote:
Ik zit gelukkig zelden in de trein. Alleen als ik in de trein zit, dan is het meestal gelijk een teringeind.quote:
Kijk, dat is dan weer goed nieuws van jouw kant!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ikheb
op
de
1
of
andere
manier
opeens
internet
in
delft
sinds
maanden
![]()
kaboutertjussss![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ikheb
op
de
1
of
andere
manier
opeens
internet
in
delft
sinds
maanden
![]()
kaboutertjussss![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ikheb
op
de
1
of
andere
manier
opeens
internet
in
delft
sinds
maanden
![]()
kaboutertjussss![]()
![]()
Tssssk.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:30 schreef MrRebound het volgende:
[..]
Mja, je leek het wel naar je zin te hebben. En echt vervelend vind ik t niet!
SOL ben je er nog?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ikheb
op
de
1
of
andere
manier
opeens
internet
in
delft
sinds
maanden
![]()
kaboutertjussss![]()
![]()
in het kort> cnk heeft een einde gemaakt aan onze relatie, hebben Milou naar mijn moeder gebracht zodat wij op ons gemak spullen van Milou en mij naar mijn huisje konden brengen, daarna draaide hij een btje bij en zei hij dat hij alleen nog maar twijfelde en toen heeft hij nog een paar klusjes gedaan die Milou helemaal TOPPIE vond, en toen hebben we afgespoken om te praten vrijdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |