Oh ja, zo had ik het nog niet bekeken! Dan alleen maar fitnessen met Walter! Zorgen dat je al een lekke band hebt voordat je daar heen gaat ofzo!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is 'fitnessen' met Walter niet al genoeg lichaamsbeweging dan?
Dat is wel een goede!quote:
Je P-spier trainen. En beenoefeningen tegen diep-veneuze trombosequote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wow! Jij gaat wel heel veel sporten!
Ik vind het wel jammer dat ik morgen dus mijn 2 keer een teringeind fietsen mis. En dat ik niet in mijn lunchpauze kan hardlopen.Nouja, dan maar iedere keer met de trap naar boven.
Morgenavond maar een rondje rennen, ter compensatie van het treinhangen enzo.
Weer iemand nog leuke oefeningen voor in de trein?Ik moet wel werken in de trein, dus wel graag iets waarbij ik kan blijven zitten.
Mn wattus????quote:Op maandag 24 maart 2008 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je P-spier trainen. En beenoefeningen tegen diep-veneuze trombosealtijd handig als je lang moet zitten
Moet je de laptop ook op de kop zettenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel een goede!
Maar ik weet niet op ik op mn kop kan typen op mn laptop.
Nou, ik ga het natuurlijk niet allemaal doen hè! En shit hey dat je dat fietsen mist. Misschien kan je beter toch wel naar het station fietsen! En in de trein kan je je stepper meenemen? Dan kan je ook steeds 10 minuten (niet langer want dan piept het) steppen en zeg 20 minuten lezen. Neem je toch weer mooi wat beweging mee. En 's avonds natuurlijk hardlopenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Jij gaat wel heel veel sporten!
Ik vind het wel jammer dat ik morgen dus mijn 2 keer een teringeind fietsen mis. En dat ik niet in mijn lunchpauze kan hardlopen.Nouja, dan maar iedere keer met de trap naar boven.
Morgenavond maar een rondje rennen, ter compensatie van het treinhangen enzo.
Weer iemand nog leuke oefeningen voor in de trein?Ik moet wel werken in de trein, dus wel graag iets waarbij ik kan blijven zitten.
Heh, toch jammerquote:Op maandag 24 maart 2008 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
Net uitgetest op de bank. Gaat niet werken.
Iets met een bril die van mn hoofd afglijdt en een laptop die nergens op kan steunen. Dat op zn kop hangen gaat nog wel, maar die details maken het onmogelijk.
Doe mee met het beste idee van Nederland! Treinen met een speciale coupe met fitnessapparaten!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk zou de NS hometrainers ipv stoelen moeten hebben voor de wat actievere reiziger.
Ja! Dat kan best gesubsidieerd worden vanuit het Obesitasfonds en van de Hartstichting oidquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef Euc- het volgende:
Doe mee met het beste idee van Nederland! Elke trein een sportcoupe![]()
Je P-spier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk zou de NS hometrainers ipv stoelen moeten hebben voor de wat actievere reiziger.
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Je P-spier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de fiets naar het station met een laptoprugzak op mn rug is geen briljante combinatie. Ervaring enzo.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ga het natuurlijk niet allemaal doen hè! En shit hey dat je dat fietsen mist. Misschien kan je beter toch wel naar het station fietsen! En in de trein kan je je stepper meenemen? Dan kan je ook steeds 10 minuten (niet langer want dan piept het) steppen en zeg 20 minuten lezen. Neem je toch weer mooi wat beweging mee. En 's avonds natuurlijk hardlopen
En vergeet de te-kleine-broek-rits-dichtdoe-oefening niet!
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je P-spier!Ah, dat klinkt handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat kan ik doen terwijl ik aan het werk ben.
Multitasken roeleert!
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Niet te enthousiast beginnen met trainen. Dáár wil je geen spierpijn hebbenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt handig.En dat kan ik doen terwijl ik aan het werk ben.
Multitasken roeleert!
Klinkt als een bijzondere hobby!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:06 schreef golfer het volgende:
Zo even kijken naar die Holland Doc documentaire op Ned2 over verzamelaars van de inhoud van die verrassingschocolade-eieren.
Goede tip!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet te enthousiast beginnen met trainen. Dáár wil je geen spierpijn hebben
stond stukje over in de krant van de weekquote:Op maandag 24 maart 2008 22:06 schreef golfer het volgende:
Zo even kijken naar die Holland Doc documentaire op Ned2 over verzamelaars van de inhoud van die verrassingschocolade-eieren.
Wauw. Wauw. Wauwwwwww. Wat een filmquote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga 27 dresses met Katherin Heiglkijken
Ik wacht met smart. Ik heb ergens iets gelezen in een post van Erodome over 3 keer per dag 3x10 om te beginnen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goede tip!
Ik zal mijn trainingsschema hier wel posten.
Zou heel lang in de trein zitten en gewoon niet naar de wc gaan ook al genoeg training zijn?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wacht met smart. Ik heb ergens iets gelezen in een post van Erodome over 3 keer per dag 3x10 om te beginnen.
Kweenie. Het is het begin van tantrische seksquote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zou heel lang in de trein zitten en gewoon niet naar de wc gaan ook al genoeg training zijn?
Zozo. Ik dacht dat de 'Wauw'-kreten alleen voor mijn prestaties golden?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wauw. Wauw. Wauwwwwww. Wat een filmZo reaumanties!
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Emieltje het volgende:
Lang geleden dat ik 'wauw' heb gehoord zeg.
Heej, Emiel! Alles kits achter de rits?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Emieltje het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Emieltje het volgende:
Halloquote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej, Emiel! Alles kits achter de rits?
ik ga eens even op zoek ernaarquote:Op maandag 24 maart 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wauw. Wauw. Wauwwwwww. Wat een filmZo reaumanties!
Hoi Emiel.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:58 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Hallo
Jij lijkt me wel iemand die voor het innerlijk gaat, toch?
Trusten DEquote:Op maandag 24 maart 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
oh ja; dus trusten allemaal en bis morgen
20 jaar 20 mm?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi Emiel.
Ik hanteer de 20/20 regel. Voldoe jij daaraan?
Groetjes,!
Wat is die regel dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi Emiel.
Ik hanteer de 20/20 regel. Voldoe jij daaraan?
Groetjes,!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |