Komt vast wel weer goed na een goed gesprek a.s. vrijdag.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja en verder voel ik me nog steeds![]()
Heb een ontzettende behoefte om te blowen, terwijl ik in heel mijn leven niet geblowd heb
Joh, SOL, niemand verwacht van je dat je je anders voelt danquote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
in het kort> cnk heeft een einde gemaakt aan onze relatie, hebben Milou naar mijn moeder gebracht zodat wij op ons gemak spullen van Milou en mij naar mijn huisje konden brengen, daarna draaide hij een btje bij en zei hij dat hij alleen nog maar twijfelde en toen heeft hij nog een paar klusjes gedaan die Milou helemaal TOPPIE vond, en toen hebben we afgespoken om te praten vrijdag![]()
Heb een ontzettende behoefte om te blowen, terwijl ik in heel mijn leven niet geblowd heb
Wat golfer zegtquote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
in het kort> cnk heeft een einde gemaakt aan onze relatie, hebben Milou naar mijn moeder gebracht zodat wij op ons gemak spullen van Milou en mij naar mijn huisje konden brengen, daarna draaide hij een btje bij en zei hij dat hij alleen nog maar twijfelde en toen heeft hij nog een paar klusjes gedaan die Milou helemaal TOPPIE vond, en toen hebben we afgespoken om te praten vrijdag![]()
Daar stond eerst iets anders.quote:
Lieve, lieve SOLquote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je penis verlengen, nieuwe.quote:
Wat ben je toch ook een lieve schatquote:Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieve, lieve SOL
Ik voel je knagende pijn en wou dat ik er wat aan kan doen, maar ik denk dat niemand dat op dit moment kan.Ga lekker vroeg naar bed vanavond (en morgen wakker worden met zo'n "WTF, het was dus geen droom
"-gevoel") en jezelf lekker bezig houden deze week in plaats van te malen.
En dan vrijdag nog even met HEM praten. Dan wat meer duidelijkheid.
Nee jouw verschrompelde garnaal werkt nog, wil je zeggen.quote:
Lief Solleke, praat vrijdag goed, maar (en nu lijk ik vast een azijnpisser:) hou er rekening mee dat het over is. Mensen komen zelden daadwerkelijk terug van dergelijke besluiten. Er zit dan toch iets niet goed en doorstarten werkt maar heel zelden. Ik hoop het natuurlijk heel erg ontzettend wél, voor jullie. Die gek weet niet wat hij gaat missen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee.. sorry, gemiste kansquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Nee jouw verschrompelde garnaal werkt nog, wil je zeggen.
Als de maat van een penis iets zou kunnen afspiegelen van hersenomvang en intelligentie, vrees ik het ergste voor je.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Emieltje het volgende:
Nee jouw verschrompelde garnaal werkt nog, wil je zeggen.
We hebben jou wel gemist hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees dat jullie een geweldige en smakelijke meet hebben gehad! Geweldig jongens!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |