Truste!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is vroeg voor jouw doen!
Voor mij is het laat, dus ik ben pleite!
Ja dat willeweallemoalwel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, mag ik even mopperen, ik ben het ZO ZATIk wil gewoon een bul en op vakantie, grrrr
keej dat mag....mag ik even klagen dat ik 5 april een afstudeerfeestje hebquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, mag ik even mopperen, ik ben het ZO ZATIk wil gewoon een bul en op vakantie, grrrr
Snap je helemaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar jij hebt er al eentje!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat willeweallemoalwel!![]()
![]()
Nee, sterkte hoor! Ik kan het me levendig voorstellen! Zit hier ook met een (misschien wel dergelijke) grote klus en ik word er ook helemaal gek van.
Bloesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Trusten slapers
Ik ga ook zo voor de gezelligheid
Welnee! Ik wil er nog wel eentje, maar heb er geen! Ben van de uni overgestapt naar de opleiding Journalistiek, destijds. Maar ik ga nu wel college geven aan Journalistiek-studenten van de VU. Daar moet ik voor 1 mei een perfect programma voor hebben ontwikkeld. Inclusief wetenschappelijk-didactische onderbouwing, waar ik als journalist geen klap verstand van heb!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt er al eentje!![]()
Serieus, ik heb nog iets meer dan een week, ik ga denk ik woensdagochtend mijn verhaal inleveren, dan moet ik nog 2!!!! kleine vakjes afmaken, een artikel schrijvenen een presentatie klussen.
Ik geef toe, het is mijn eigen kloteplanning. Maar ik zou het liefst tot 4 april in bed kruipen
SoLIk ben vet benieuwd!
Poes heeft nog steeds niet het vertrouwen beschaamd en mag 'los'?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Veel suc6 voor de blokkers!
Ik kijk net even naar buiten, en zie dit Anton Pieck tafereeltje![]()
Een verdwaasde poes op een sneeuwbalkon.
[ afbeelding ]
Dit zou zomaar een quote kunnen zijn uit de slaapkamer van CF en mr. CFquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Poes heeft nog steeds niet het vertrouwen beschaamd en mag 'los'?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Poes heeft nog steeds niet het vertrouwen beschaamd en mag 'los'?
*Proest!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een quote kunnen zijn uit de slaapkamer van CF en mr. CF
het was eik mijn verjaardagskadootje voor jou, maarja ik weet niet wanneer je jarig bent en of ik daar voor uitgenodigd wordt, dus nu is het ut meest liefste afstudeerkadootje gewordenquote:
Die van ons zijn net zo!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Poes heeft het voordeel dat ze schijterig bang is voor alles wat beweegt en niet haar eigenmammie
is, dus ze is van de 24 uur die ze 'los' kan gaan, zo'n 23 uur binnen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:56 schreef latislos het volgende:
wie loopt hier op mijn webpage icoon te klikken?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Die van ons zijn net zo!![]()
![]()
Ideaal, dat soort mutsen!
(Ik hoop niet dat dit ook weer een quote is die uit de slaapkamer van CF en hubbie kon komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |