Het is klaar om door jou aangeklikt te worden, het wiebelt al van vreugde...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:38 schreef wyccie het volgende:
Wat doet dat konijn daar?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wou toch kinderen?
Oh, maar... je ballen waren er toch al afgevroren. Maakt dus ook niks meer uit.
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik bedoelde de onthulling van het geheim van de vorige TT. Master, verlicht ons
Het gaat om de tekst...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geklikt. Kutmuziek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden...![]()
'UI' is bij ons dé term voor een uiterst irritant persoon of een utterly irritating person (afhankelijk van de lokatie waar we ons bevinden) waarmee we kort een mening over iemand aan elkaar kenbaar kunnen maken zonder dat die persoon in kwestie dat iets zegt.
In dit geval ging het om de mij irriterende topic-titel die Nembrionic aan mij toegedicht had bij topic 334, niet om de persoon dus.
Eerlijk gezegd bedacht ik e.e.a. pas toen ik de TT typte en heb ik bewust de 'I' als een hoofdletter geplaatst.
Zo, iedereen kan weer met een gerust geweten gaan slapen...
O, een gevalletje 'valse schaamte'...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:55 schreef wyccie het volgende:
Zo ver was ik de eerste keer nog niet eens gekomen. Ik haakte af na de eerste kreun.
Dat zou ik wel helemaal uitbeluisterd hebben. (Is dat een woord?)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:57 schreef MadMaster het volgende:
O, een gevalletje 'valse schaamte'...
Wees dan maar blij dat ik 'Je T'Aime... Moi Non Plus' of 'French Kiss' niet onder dat konijn heb geplakt... ':')
Hebben? Jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou ik wel helemaal uitbeluisterd hebben. (Is dat een woord?)
Ach ja, 'wij' hebben dat ooit ook zelf eens bedacht toen we een presentatie in het Engels kregen van een zeer vervelend Engels heerschap waarop een collega zei dat 'ie het een 'UI' (joe-wie) vond. Niet begrijpend keken we hem aan, waarna hij e.e.a. tijdens de koffiepauze toelichtte...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Meeeeeeeeeeeen! Ik had Uiterst Irritant bedacht
Maar ik dacht: nah, dat kan vast niet
quote:Overigens was de misleidende TT toch helemaal niet misleidend. Ik snap niet waar je het over hebt![]()
zoooooohhhh, die is echt slechtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is klaar om door jou aangeklikt te worden, het wiebelt al van vreugde...
Het verschil tussen de radslag en de arabier is dat je bij die laatste je halverwege een kwartslag draait en met je benen gesloten eindigt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is het verschil tussen een radslag en die andere bekende?
wauw, dat wist ik niet wyccie.Bedankt dat je me dat hebt uitgelegdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het verschil tussen de radslag en de arabier is dat je bij die laatste je halverwege een kwartslag draait en met je benen gesloten eindigt.
wyccie +1
Jeremy Irons staat ook niet bekend als de beste zanger ter wereld...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat net op IMDB te lezen, en daar stond dat dit liedje niet in zijn geheel door dezelfde persoon wordt gezongen
Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
voor de verandering weer es
Druk dat je hier niet meer zo veel bent of is het nieuwtje er wel van af?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
schande. Dit podium gebruiken om beroemd te worden en ons dan vervolgens niet meer zien staanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
de akq sc voelt zich misbruiktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
schande. Dit podium gebruiken om beroemd te worden en ons dan vervolgens niet meer zien staan
hebben we haar nu afgeschrikt geworden geworden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
Nahja dat heb ik dus gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan je onderschrift
'lets waste time'
Je moet er voor zorgen dat ik je kruisje kan zien, zodat ik weet dat je aangelogd ben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee echt niet. Niet zo gemeen meteen weer MM :p Daarom bleef ik gewoon weg
gaan ze dan ook in de film laten zien hoe ze dat kind hebben vermoord ?quote:De ouders van de verdwenen Britse kleuter Madeleine McCann voeren gesprekken met mediabedrijf IMG over een mogelijke verfilming van de verdwijning van hun dochter Madeleine. De ouders willen 'met de film de aandacht voor de verdwijning vasthouden en geld genereren voor het 'Vind Madeleine Fonds'. Het echtpaar overweegt ook een boek over de zaak te schrijven.
Ehm wąt precies bedoel je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er voor zorgen dat ik je kruisje kan zien, zodat ik weet dat je aangelogd ben.
Dan maak ik ik geen gemene opmerkingen. Ik had je netjes een vraag gesteld...
Je vooroordeeld!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
gaan ze dan ook in de film laten zien hoe ze dat kind hebben vermoord ?
nuttigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef Etcetera het volgende:
tvp voor ik naar boven verkas waar ik nog steeds geen internet heb
Mijn vooroordeel zal voor de veroordeling van de onbevooroordeelde ouders geen voor of nadelen hebben.quote:
.... Okee ....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel zal voor de veroordeling van de onbevooroordeelde ouders geen voor of nadelen hebben.
uiteraardquote:
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
.... Okee ....
@MM eh zoiets kan zeker niet echt ofwel?
It's a bloody shame, meneer, a bloody shame...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
Maareeh.. bloed van dat kind in de achterbak van de auto die de ouders gehuurd hadden.
Bij een normale autorit zet je je kind niet in de achterbak, en komt er normaal gesproken ook geen bloed aan te pas. Allemaal wel erg toevallig...
als je baggerlayout gebruikt heb je een soort van msn poppetjes, al dan niet in de vorm van een mannetje of vrouwtje met of zonder kruisjeachtigiets erdoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.
+ Betekent dat je op het forum aanwezig bent, - betekent dat je niet op het forum bent.
Of je moet die optie uitgeschakeld hebben, zoals ik...
Maar jij hebt die niet uitgeschakeld staan, zie ik...
Nope. En ik was er net gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.
+ Betekent dat je op het forum aanwezig bent, - betekent dat je niet op het forum bent.
Of je moet die optie uitgeschakeld hebben, zoals ik...
Maar jij hebt die niet uitgeschakeld staan, zie ik...
Toen ik mijn vraag stelde niet, toen was je al 6 minuten en 37 seconden offline...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. En ik was er net gewoon nog hoor
Hmm.. ik als algemeen erkend groente en fruit hater moet toch bekennen dat die groente/fruit pers dingetjes van de AH to go wel ok zijn. Met aardbei/wortel/sinaasappel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Etcetera het volgende:
weer een 'het lijkt me niet lekker toch proberen'- product van de lijst kunnen schrappen
groentesap is![]()
![]()
![]()
Kan heel nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik mijn vraag stelde niet, toen was je al 6 minuten en 37 seconden offline...
Ohh mjammie appelpeerframboosquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik als algemeen erkend groente en fruit hater moet toch bekennen dat die groente/fruit pers dingetjes van de AH to go wel ok zijn. Met aardbei/wortel/sinaasappel.
Jammer dat ze er zo achterlijk veel geld voor vragen.
Hmm... geen slecht idee waarschijnlijk. Nergens zulke mooie vrouwen gezien als in Ruslandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh mijn god, Google adsBij dit topic:
Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
quote:Bron: EuroRussians.com
Dating Rusland: Een mooie Russische vrouw daten? Hier vind je Russische dames als vriendin, voor een relatie, of als bruid om te trouwen. Op deze Russische relatie bemiddelings-site kan je contact maken door te bladeren door de rubrieken Russische vrouw zoekt man, contact-advertenties te bekijken, te chatten, en te e-mailen. Onze site is een van de grootste Russische dating sites
hmm.. mijn google-ad isquote:
Bij Roemenie heb ik toch altijd een beetje dat zigeuner-beeldquote:Roemeense Dames
Vrouwen uit Roemeniė voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com
een fictief persoon, genaamd oud en nieuw?quote:
Bedoel je de buikdraai? Maar die kan ook om de hoge legger.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
En hoe noem je het sub-onderdeel bij de brug met ongelijke leggers waarbij de turnster zowat om de lage legger gevouwen wordt? (dit sub-onderdeel mag overigens inmiddels niet meer...)
Hoor je jezelf soms ook praten? Snap je jezelf dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja er was iets met 'een goed begin...' ofzo
Eh ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoor je jezelf soms ook praten? Snap je jezelf dan?
ah.. loonsverhoging. Zou mij ook wel eens leuk lijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ook alles wel, net lekker twee weken vakantie gehad, gisteren weer begonnen (met frisse moed) Maar ja, moet lukken. Had een leuke kerstbonus en een goede loonsverhoging dus het begin van 2008 is goed.
Oh, ik denk dat je borstwaardsom bedoelt. Dat is anders dan de buikdraai. Bij de borstwaardsom begin je vanaf de vloer om tot streksteun op de legger te komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Buikwaardsom noemen mijn dochters dat.
Ik wou net al zeggen, rugwaardsom lijkt me ook niet zo'n topper om uit te voeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat je borstwaardsom bedoelt. Dat is anders dan de buikdraai. Bij de borstwaardsom begin je vanaf de vloer om tot streksteun op de legger te komen.
Dat zou ik ook wel willen, dat is meer dan 100% loonsverhoging voor mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
en van mijn baas een verhoging van ¤ 500 per 1 januari
EUR 500 is zeker geen lullige verhoging. Wat voor baan heb je ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel jammer van de volgorde, ik kreeg vanuit de CAO op 31 december een verhoging van 1% en van mijn baas een vergoging van ¤ 500 per 1 januari en onze boekhouder voert dit dus ook door op deze volgorde, andersom kan niet zegt ie. Anders had het nog ¤ 0,50 per maand gescheeld.
Moet je ook om 6.15 uur op, bummer. Sweet dreams danmaar. Laatst maakte ik mijn dochter wakker, zegt ze: 'kan je strax even terugkomen, ik moet mijn droom nog afdromen'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee ik gaat naar bed. Morgen weer vroeg op school zijn, verdorie. rotrooster.
*donderwolkjes verschijnen boven hoofd
Ik zal aan je denken als ik morgen voor de 6e keer de snoozeknop indrukquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee ik gaat naar bed. Morgen weer vroeg op school zijn, verdorie. rotrooster.
*donderwolkjes verschijnen boven hoofd
Ik ben bedrijfsleider bij een middelgroot dakdekkersbedrijf.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
EUR 500 is zeker geen lullige verhoging. Wat voor baan heb je ?
Oh dat zal ik ongetwijfeld ook doen, de snoozeknop is mijn beste vriend in de ochtend, naast Giel van de radioquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik morgen voor de 6e keer de snoozeknop indruk
Hehe, heet dat keurploeg bij jullie. Wij noemden dat de selectie(ploeg).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wou net al zeggen, rugwaardsom lijkt me ook niet zo'n topper om uit te voeren.Als je die liggers trouwens ziet met die kleine lijffies. Mijn dochter (7) zit bij de keurploeg en traint twee keer per week, als je ziet hoe fanatiek die gasten zijn.
Het boeit mij nooit zo veel wat voor zender er op staat op de wekkerradio. Binnen 10 seconden is toch die snooze ingedruktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh dat zal ik ongetwijfeld ook doen, de snoozeknop is mijn beste vriend in de ochtend, naast Giel van de radio
Jammer alleen dat ik daarna zo weinig tijd heb
Wat schattig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Moet je ook om 6.15 uur op, bummer. Sweet dreams danmaar. Laatst maakte ik mijn dochter wakker, zegt ze: 'kan je strax even terugkomen, ik moet mijn droom nog afdromen'Kan je mij opdweilen.
Bij de plaatselijke trots 'Be Quick'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:23 schreef wyccie het volgende:
Bij welke vereniging turnen jouw dochters, Roof?
Nou ik studeer bestuurskunde/economie... maar ik twijfel nog een beetje welke kant ik op ga.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, ook leuk, wat voor baan ambieer je na je studie?
Waarom zijn er zoveel sportclubs die Quick heten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij de plaatselijke trots 'Be Quick'
Nee, dat is de dubbele doosknal...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedoel je de buikdraai? Maar die kan ook om de hoge legger.
zit je gelijk te googlenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel sportclubs die Quick heten?
Mwah, dat heb ik jaren geleden al verzonnen toen ik die arme meisjes met hun edele deel (heet dat eigenlijk zo bij een vrouwquote:
Relax, er zijn dan toch nog 39 days en 40 nights te gaan...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
damn.. gewoon het eerste stuk van 40 days & 40 nights gemist
Dan weet ik niet wat je precies bedoelt. Ik ben nog nooit met mijn "edele deel" tegen de legger aangeknald.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Mwah, dat heb ik jaren geleden al verzonnen toen ik die arme meisjes met hun edele deel (heet dat eigenlijk zo bij een vrouw) elke keer tegen die onderste legger aan zag knallen. De naam zegt het al...
Dame op hoge legger, zwaait naar beneden vanuit handstand en laat zich met haar 'edele deel' tegen de onderste legger ploffen, waarbij haar benen doorzwaaien en waarna deze weer terugveren en ze een volgend sub-onderdeel doet...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je precies bedoelt. Ik ben nog nooit met mijn "edele deel" tegen de legger aangeknald.
die turnsters hebben ws hele edele heupenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dame op hoge legger, zwaait naar beneden vanuit handstand en laat zich met haar 'edele deel' tegen de onderste legger ploffen, waarbij haar benen doorzwaaien en waarna deze weer terugveren en ze een volgend sub-onderdeel doet...
Ken je dat niet? Ik verzin het niet.
Ik kan me voorstellen dat je dat nooit gedaan hebt, lijkt me geen pretje...
Weinig, er zijn meer bestuursleden!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Vind je dat veel of weinig.
Ok, snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt, maar dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Zo goed was ik nou ook weer niet. Een handstand op de hoge legger vind ik eng.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Dame op hoge legger, zwaait naar beneden vanuit handstand en laat zich met haar 'edele deel' tegen de onderste legger ploffen, waarbij haar benen doorzwaaien en waarna deze weer terugveren en ze een volgend sub-onderdeel doet...
Ik neem aan dat je ouder bent dan 20 jaar en dat onderdeel is al een jaar of 15 verboden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weinig, er zijn meer bestuursleden!
[..]
Ok, snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt, maar dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Zo goed was ik nou ook weer niet. Een handstand op de hoge legger vind ik eng.
Hmm, even denken. Ja, dat denk ik. Ik ben pas laat gaan turnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem aan dat je ouder bent dan 20 jaar en dat onderdeel is al een jaar of 15 verboden.
Is dat misschien een verklaring dat je het niet (her)kent?
Dank jequote:
Dinsdagavond, theatersportavondquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Wat een rust hier...
Is iedereen naar de manicure, naar de klaverjasavond en/of de dolle dinsdagavond dans demonstratie?
Leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dinsdagavond, theatersportavond. Dit keer mocht ik de dood spelen bij datingshow, was weer lachen
Zo heb ik Albert Heijn koekjesdrink gekochtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Etcetera het volgende:
weer een 'het lijkt me niet lekker toch proberen'- product van de lijst kunnen schrappen
groentesap is![]()
![]()
![]()
Ik probeer nooit iets wat me niet lekker lijkt. Misschien mis ik daardoor veel dingen, maar ik kan zoiets niet in mijn mond stoppen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik Albert Heijn koekjesdrink gekocht. Toen mij gevraagd werd waarom ik het had en die uitleg gaf (het leek me enorm smerig dus ik wilde kijken hoe vies) werd ik vreemd aangekeken
Gelukkig snapt Etsie het wel
Veel plezier op reis Nemquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dank je
Ik kom nog wel eens buurten deze week.
Ik moet om 07:00 de metro hebben..dus waarschijnlijk kan ik beter wakker blijven want ik moet nog douchen en pakken.
Op dinsdagavond?quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Leuk!Ik moest weer zo'n saaie voetbalwedstrijd spelen..
Ja, begin van het nieuwe jaar. Dan speel je altijd een paar oefenwedstrijden om weer in het ritme te komen.quote:
Met hockey hadden we dat nooit. Maar daar ben ik ook al lang lang geleden mee gestoptquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, begin van het nieuwe jaar. Dan speel je altijd een paar oefenwedstrijden om weer in het ritme te komen.Ik vind ze nooit zo leuk, maar ze moeten maar.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 06:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga NU weg...toedelelaters!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik Albert Heijn koekjesdrink gekocht. Toen mij gevraagd werd waarom ik het had en die uitleg gaf (het leek me enorm smerig dus ik wilde kijken hoe vies) werd ik vreemd aangekeken
Gelukkig snapt Etsie het wel
ik koop ook niet snel iets waarvan ik niet zeker weet of het lekker is hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik probeer nooit iets wat me niet lekker lijkt. Misschien mis ik daardoor veel dingen, maar ik kan zoiets niet in mijn mond stoppen.
Gooi het lekker door de koffie of whisky saus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kreeg met kerst nog een fles Ballantines Moet ik dan eigenlijk zeggen dat ik geen Whisky lust?
Hoezo moeilijk en niet durven drinken? Qua keuzes?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb de fles weggegeven aan iemand anders. Mij te moeilijk dat spul, ik durf het niet eens te drinken met al die fratsen. Ik ben bij het Hekeltje in Alkmaar geweest om te kijken of ze de merken hadden die je had gezegd, het was er knijterdruk en de meeste flessen staan achter een stalen hekkie dus ik raakte zonder fles de deur uit.
Yep, zelf gemaakt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Mooi logo, zelf gemaakt? Ik wil zelf geen Whisky drinken, maar ik wilde een fles cadeau doen aan mijn oom die wel Whisky drinkt, vandaar. Je gaf me 3 tips remember? Het is een Bushmill's drinker. Ik heb hem de fles Ballantines gegeven.
Is it me you talking to?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel eens van Vidra gehoord?
Ja, muntje valt weer...quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Je gaf me de volgende tips: Linkwood, Glenmorangie en Connemara.
Vidra is onze huisslijter (zakelijk) en volgens mijn baas is hij Whisky specialist van het jaar geworden, vandaar. Op hun site staat wel van alles over Whisky.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is it me you talking to?
In dat geval,
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:38 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Vidra is onze huisslijter (zakelijk) en volgens mijn baas is hij Whisky specialist van het jaar geworden, vandaar. Op hun site staat wel van alles over Whisky.
http://www.slijterij-vidra.nl/
Als ik zeg dat het een tikje aan de zoete kant is druk ik me zacht uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
was het nou wat danheb nog nooit van koekjesdrank gehoord
Ik ben zelfs al een uur op school geweest en mag zodirecht weer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
kom je nou pas uit je nestdat kįn toch niet.
vellumquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
verdullemes! ik moet alle woorden met de v uit de basiswoordenlijst Latijn leren.
Weet je hoe veeeel dat er zijn?
vereor vero valde...
Die staat er niet inquote:
Komt vast van volo (velle) willen ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer middeleeuws (potjes)Latijnik ken het van mn studie.
Het klinkt op die manier niet heel Latijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, vellum is een heel fijn bewerkt perkament, in het Nederlands heet het velijn. Maar het woord zelf is dus eigenlijk hetzelfde als het Nederlandse 'vel', van een dier dus in dit geval
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gelukkig heb ik mijn reuzebrownie![]()
Hihiquote:
ik hou wel van zoetquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een tikje aan de zoete kant is druk ik me zacht uit
stroopwafelijsquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Moet je eens een keertje stroopwafelijs van Hertog proberen, of Appeltaartijsniet te hachelen die troep.
Heeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:
stroopwafelijs met caramel lekkerrrrr
Foeiquote:hey, handig, er staan nu nummertjes achter de datum van de postkun je zien hoeveel posts er komen voor het topic dicht is (en dus onder een nieuwe uitkomen
![]()
)
Het probleem is dat hij namens de veranderings-organisatie is aangesteld om de reorganisatie qua personele aangelegenheden te coördineren. Zijn opdrachtgever is al net zo'n glibber, die mijd ik als de pest...quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:heftig MM! helaas hebben sommige mensen gewoon een schop nodig, anders kom je nooit wat te weten
Ik zit daar al met allerlei huidige managers en die steunen me op zich ook (ze moesten wel lachen toen die druiloor ineens de wind van voren kreeg en met een rode kop mijn tirade aan moest horen), alleen ben ik meer iemand van het hart op de tong en doen zij het iets genuanceerder dan ik. maar onze doelen zijn op zich gelijk, maar stroken niet helemaal met die van de verandermanager.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:
en het hogerop zoeken heeft geen zin? lijkt me verschrikkelijkt ditzij een beetje geld op strijken, niks regelen, jullie in de kou laten zitten
Het is nog onduidelijk wanneer ik daar begin, heeft ook weer met die reorganisatie te maken waar de OR nog een formele goedkeuring voor moet geven, eind maart. Het is namelijk een interne nieuwe functie...quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef wyccie het volgende:
Mooi dat je al een nieuwe baan hebt, MM. Wanneer begin je daar? En maak je in de tussentijd maar niet meer druk om die eikel.
Inderdaad. Wij zijn ook behoorlijk kwaad over hoe dat bij ons is gegaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Reorganisaties...... komt nooit heel veel goeds van geloof ik![]()
Ik krijg juist altijd veel meer energie uit dat soort dingen, de reden dat ik ook vaak gevraagd wordt om deel te nemen aan dit soort excercities. Maar die energie kan in mijn geval tot een enorm ontlading komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Reorganisaties...... komt nooit heel veel goeds van geloof ikMijn moeder is zwaar overspannen vertrokken toen haar bedrijf ging reorganiseren. Dus hou je inderdaad maar een beetje kalm MM
Ziek is ziekquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:34 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel of ik weer even zal liggen. Dacht dat ik nu wel weer fit zou zijn, maar ben net even de stad in geweest en kwam echt uitgeput thuis. Ben zo moe en draaierig. Maar als ik ga liggen dan komt het helemaal nooit meer goed met mijn studie. Ik heb al twee dagen niks gedaan.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wiebeluh, wiebeluh, doe maar of je in het bos bent...
Fluitketelsquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een fluitketel die niet fluit.
Dat doe ik dus ook steeds.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook steeds.
Dat ding sputtert alleen een beetje. Zoals je probeert te fluiten met een beschuitje in je mik.
En dan zijn er altijd nog mensen 'die graag een beschuitje met die of die willen eten'.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef Soempie het volgende:
Dat ding sputtert alleen een beetje. Zoals je probeert te fluiten met een beschuitje in je mik.
quote:
inc of exl de beschuitstukjesquote:Dat ding sputtert alleen een beetje. Zoals je probeert te fluiten met een beschuitje in je mik.
Als ik een beschuitje met iemand ga eten ga ik niet fluiten hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd nog mensen 'die graag een beschuitje met die of die willen eten'.
Ik vind dat onsmakelijk, een beschuitje moet je alleen eten, is niks erotisch aan...
Maar het was wel een leuke reclamequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd nog mensen 'die graag een beschuitje met die of die willen eten'.
Ik vind dat onsmakelijk, een beschuitje moet je alleen eten, is niks erotisch aan...
* serieuze reactiequote:
Nou.. nadat ik zojuist de eerste aflevering van terminator: the sarah connor chronicles heb gekeken.. wil ik toch echt wel even kwijt dat een beschuitje eten met summer glau nog altijd beter is dan een beschuitje alleen eten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mamaminiquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
* serieuze reactie
![]()
En dan heb ik die dop al zo gedaan dat het gaatje beneden zit, niks. Gaatje boven, handvat gloeiend heet door de stoom. Gaatje aan de zijkant, niks.
Ik wil een fluitende fluitketel.
Maar al die kruimels dan in je bed...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik een beschuitje met iemand ga eten ga ik niet fluiten hoor.
Je kunt toch wel netjes een beschuitje eten boven een bordje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar al die kruimels dan in je bed...
He romantischquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
En samen douchen, terwijl de kruimels nog in je rug staan.
Sommige mensen hebben echt te veel vrije tijdquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:46 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Cva_sGN_0VA
deze al de hele ochtend in m'n hoofd. Vet gedaan.
Nagelafdrukken, bedoel je zeker...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
En samen douchen, terwijl de kruimels nog in je rug staan.
Dat is na het douchen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nagelafdrukken, bedoel je zeker...
Ik moest bij mijn ex sowieso door een openbare gang naar de douche, maar voor de wc en de douche moest je een onoverdekt binnenplaatsje overquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft naar een nieuwe woning gekeken. Nu is het zo dat we door de openbare gang naar zijn keuken en douche moeten en dat wil hij niet meer.
Paar dagen terug had ik gedouched en zat ik in een handdoek achter de computer, ging Sven iets uit de keuken halen zonder de kamerdeur dicht te doen.Komt z'n huisgenoot weer eens gezellig een praatje houden.
![]()
'hoi'
![]()
brrrquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest bij mijn ex sowieso door een openbare gang naar de douche, maar voor de wc en de douche moest je een onoverdekt binnenplaatsje overlekker in de winter!!
Zulke dingen weerhouden mij er van om op kamers te gaan. Droevige, veel te dure huisvesting en ranzige, gedeelde voorzieningen. Ik blijf nog wel even een half jaartje thuis profiterenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest bij mijn ex sowieso door een openbare gang naar de douche, maar voor de wc en de douche moest je een onoverdekt binnenplaatsje overlekker in de winter!!
Gezellige foto MMquote:
Je woonde met hem op een campingquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb teveel artikelen gelezen vandaagik lees net mn aantekeningen terug, echt alles precies verkeerd begrepen
Blijf met je poten van mijn ???quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef Etcetera het volgende:
blief met dien poten van mien poedie
anders kom ik wel even bie die
met mien pa en met mien oompie
*uit dak gaat
Nou.... nu stel je het je wel heel erg voorquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zulke dingen weerhouden mij er van om op kamers te gaan. Droevige, veel te dure huisvesting en ranzige, gedeelde voorzieningen. Ik blijf nog wel even een half jaartje thuis profiteren
Da's gronings. De gepaste reactie in zo'n geval is kniepertjes, pinkje, fladderak!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn ???
anders kom ik wel even bij je
met mijn vader en mijn oom...
*niet begrijpt waarom er uit een dak gegaan wordt... ;?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.Heb het een keer gehad bij Victor. Op een gegeven ogenblik dacht ik het bewijs te hebben dat iemand zich zo had vergist in een jaartal, zodat alle theorieen daarna niet meer klopten.
![]()
Bleek ik gewoon zelf verkeerd gelezen het hebben. Victor heeft er wel een kwartier over na moeten denken en moeten checken.![]()
Mijn vorige huis was echt fantastisch, kwam ook door de huisgenoten. Er was meestal wel iemand aanwezig en gezamenlijk koffie/thee drinken is gewoon heel gezellig. Ook het eten met andere mensen mis ik wel, dan wil je toch meer moeite er in steken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou.... nu stel je het je wel heel erg voor
Ik heb in prima studentenhuizen gewoond. Mijn vorige huis was wel ontzettend brak, maar dat vond ik ook wel wat hebbenJe hoeft je niet zo druk te maken om een wijnvlek in de vloerbedekking, of krassen ergens in
Huisgenoten heb ik ook nooit last van gehad, hoewel ik daar ook andere verhalen over ken inderdaad, hihi.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn ???
anders kom ik wel even bij je
met mijn vader en mijn oom...
*niet begrijpt waarom er uit een dak gegaan wordt... ;?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's gronings. De gepaste reactie in zo'n geval is kniepertjes, pinkje, fladderak!
'zak hooi'quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]cool
Hij was gisteren gewoon niet op zn spreekuur, die zak hooi
En hij heeft ook nog niet gereageerd op mijn mail of ik dan later deze week nog even langs kan komen
Ah...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's gronings. De gepaste reactie in zo'n geval is kniepertjes, pinkje, fladderak!
Ik heb ze aan de lijn gehad, en het probleem dat ik had is opgelostquote:
Deze heb ik laatst aan mn broer cadeau gedaan.. was ie wel erg blij mee. Is dat terecht of drinkt ie volgens jou bocht ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Van Grunings weet ik niet veel. heb wel familie in Delfzijl gehad en daar zat je tijdens verjaardagen maar een beetje met je grote teen te spelen, omdat ik er geen klap van verstond. Ik vind dat geknauw ook niks...![]()
Op 1 maart ben ik trouwens in Groningen, Whisky Festival Noord Nederland dan...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst aan mn broer cadeau gedaan.. was ie wel erg blij mee. Is dat terecht of drinkt ie volgens jou bocht ?
Er zit tegenwoordig zelfs hier in het dorp een heuse whisky shopquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, die heb ik gisterenavond toevallig zelf ook maar eens opengetrokken, had hem al een jaar in de kast staan.
Beetje chocolade en fruit, maar verder vond ik hem vrij vlak qua body en afdronk. Ben sowieso niet zo'n Aberlour-fan 9op de A'Bunadh na dan), maar deze is beter dan de 10-jarige versie.
Waar ben je in Leiden geweest?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zit tegenwoordig zelfs hier in het dorp een heuse whisky shop![]()
Als ik dat geweten had was ik er niet voor naar leiden gegaan
Hoezo eng?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat vind ik zo eng. Zit je wat te klooien op Fok, klik je op een fotoboek. Is het iemand die je gewoon in het echt kent.![]()
Ik moet hier echt mee stoppen.
wie wie wiequote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat vind ik zo eng. Zit je wat te klooien op Fok, klik je op een fotoboek. Is het iemand die je gewoon in het echt kent.![]()
'gewoon' bij de gall&gallquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ben je in Leiden geweest?
En over welke whisky shop heb je het?
Ik zie wel eens via een fotoboek iemand waarvan ik denk: 'Die zou ik in het echt moeten kennen...'quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, ik heb een vermoeden wie achter die winkel/website zit, maar ik ken het op zich niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'gewoon' bij de gall&gall
De shop is http://www.whiskyunlimited.nl/ .. de website is nog niet helemaal jofel lijkt het maar het winkeltje zag er van buiten wel leuk uit.
Zo'n expert is mn broer nog niet hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb een vermoeden wie achter die winkel/website zit, maar ik ken het op zich niet.
En in Leiden zit bij die grote parkeerplaats aan het begin van de winkelstraat wel een goede Gall & Gall. Althans, de eigenaar is een geschikte vent die erg meewerkend is, maar hun aanbod is altijd wat beperkt.
Kan je beter naar Haarlem gaan, naar Liquid Gold ( http://www.liquidgold.nl ), die hebben een mega-assortiment...
Ik heb altijd begrepen dat dat de Brouwmeester onder de Whisky is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook bij Gall & Gall verkrijgbaar...
Ik weet het niet, beetje confronterend. Ik probeer hier zo anoniem mogelijk te zijn en dan ineens *Bam* "Hee, dat is....! Oh, dan zal ik maar niet te veel daar in dat subforum gaan posten." Zoiets. Ja, ik ben gek. I know.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:08 schreef Soempie het volgende:
Hoezo eng?
Hij, hij, hij.quote:
En wat is Brouwmeesterquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat dat de Brouwmeester onder de Whisky is.
Goedkoop bierquote:
Da's bier wat ze verkopen bij de Aldi, niet te zuipen.quote:
Dan valt een vergelijking met Paddy niet echt te maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Da's bier wat ze verkopen bij de Aldi, niet te zuipen.
Nee hoor, ik vroeg me alleen af of je het eng vond dat diegene niet anoniem was of dat het voor jezelf een minder anoniem gevoel gaf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het niet, beetje confronterend. Ik probeer hier zo anoniem mogelijk te zijn en dan ineens *Bam* "Hee, dat is....! Oh, dan zal ik maar niet te veel daar in dat subforum gaan posten." Zoiets. Ja, ik ben gek. I know.
Voor mij dus. Ik ben niet voor niks een ISFJ/ISTJ-type.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:29 schreef Soempie het volgende:
Nee hoor, ik vroeg me alleen af of je het eng vond dat diegene niet anoniem was of dat het voor jezelf een minder anoniem gevoel gaf.
Behalve dat ik weet dat je een medische studie volgt, weet ik bijvoorbeeld helemaal niets van je, bedenk ik me nu n.a.v. je opmerking.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:32 schreef Wyccie:
Voor mij dus. Ik ben niet voor niks een ISFJ/ISTJ-type.
heb je eerder slechte ervaringen met het niet anoniem zijn? Vind het wel knap trouwens, dat je daar zo aan vast kunt houden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij dus. Ik ben niet voor niks een ISFJ/ISTJ-type.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve dat ik weet dat je een medische studie volgt, weet ik bijvoorbeeld helemaal niets van je, bedenk ik me nu n.a.v. je opmerking.
Stelt dat je weer wat gerust?
Ligt er aan welke layout je gebruikt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
Handig dat de posts geteld worden achter de tijd, is dat al lang? Ik kom er net pas achter.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef Soempie het volgende:![]()
en dat ze een vuilnisbak is wat eten betreft...![]()
Nah, weet wel iets meer, maar erg anoniem inderdaad.
Neuh, maar nu kan ik bijvoorbeeld wel vieze dingen roepen en mensen beledigen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
heb je eerder slechte ervaringen met het niet anoniem zijn? Vind het wel knap trouwens, dat je daar zo aan vast kunt houden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn surftocht door Fok en bijbehorende Fotoboeken/MySpace/Hyves wordt nog veel erger. Via via via kwam ik uit op de MySpace van iemand die ik alleen van hier ken. En die site is gewoon zo erg niet wat ik van hem verwacht had. Wtf moet hij überhaupt met een MySpace!
Echt, de hele wereld op z'n kop!
Volgens mij heb ik daar dan nog geen voorbeelden van gezien bij jou.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neuh, maar nu kan ik bijvoorbeeld wel vieze dingen roepen en mensen beledigen.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alle posts op 1 pagina, wat erg handig is, maar vond het onhandig dat ik niet wist wanneer het eind van het topic naderde.
Daar kwam ik gister al achter, toen ontkende mevrouw het zelfs. Later wilde ik nog even doorgeven dat ik precies hetzelfde in elkaar zit, maar toen klapte Fok eruitquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef Soempie het volgende:
En hoezo vind je diegene zo interessant dat je hyves en myspace gaat opzoeken? Of heb je gewoon een algemene onbedwingbare nieuwsgierigheid?
Hehe, degene die ik net ontdekte op Fok, die ik in het echt ken, zit in een bandje. En dat bandje heeft een MySpace/Hyve. Daar klikte ik een beetje op andere mensen en zodoende.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef Soempie het volgende:
En hoezo vind je diegene zo interessant dat je hyves en myspace gaat opzoeken? Of heb je gewoon een algemene onbedwingbare nieuwsgierigheid?
Hehe, natuurlijk niet. Schelden en beledigen doe ik in het echt wel. Hier doe ik me lief voor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:51 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik daar dan nog geen voorbeelden van gezien bij jou.
Ik heb het verspreid over 3 pagina's. Dan weet je het ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alle posts op 1 pagina, wat erg handig is, maar vond het onhandig dat ik niet wist wanneer het eind van het topic naderde.
Opties> algemeen> berichten per pagina> 300quote:
Ietsjes voor 15 uur dacht ik "Ik zou eigenlijk wat voor school moeten gaan doen"quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:56 schreef wyccie het volgende:
Ik klik gewoon door uit pure verveling en een onbedwingbare drang tot SOG-gen.
Ja ja, volgens mij heb jij geen enkel idee. Ik ben eigenlijk Jan-Peter Balkenende.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef MadMaster het volgende:
En weer zo'n vals schaamte-gevoel, weer iets wat ik nu door heb van je...
Dat ben je ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, degene die ik net ontdekte op Fok, die ik in het echt ken, zit in een bandje. En dat bandje heeft een MySpace/Hyve. Daar klikte ik een beetje op andere mensen en zodoende.
Voel me een voyeur.
Dat denk ik al sinds 31 december.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ietsjes voor 15 uur dacht ik "Ik zou eigenlijk wat voor school moeten gaan doen"
Er is nog niet veel veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |