Het is klaar om door jou aangeklikt te worden, het wiebelt al van vreugde...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:38 schreef wyccie het volgende:
Wat doet dat konijn daar?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wou toch kinderen?
Oh, maar... je ballen waren er toch al afgevroren. Maakt dus ook niks meer uit.
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik bedoelde de onthulling van het geheim van de vorige TT. Master, verlicht ons
Het gaat om de tekst...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geklikt. Kutmuziek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden...![]()
'UI' is bij ons dé term voor een uiterst irritant persoon of een utterly irritating person (afhankelijk van de lokatie waar we ons bevinden) waarmee we kort een mening over iemand aan elkaar kenbaar kunnen maken zonder dat die persoon in kwestie dat iets zegt.
In dit geval ging het om de mij irriterende topic-titel die Nembrionic aan mij toegedicht had bij topic 334, niet om de persoon dus.
Eerlijk gezegd bedacht ik e.e.a. pas toen ik de TT typte en heb ik bewust de 'I' als een hoofdletter geplaatst.
Zo, iedereen kan weer met een gerust geweten gaan slapen...
O, een gevalletje 'valse schaamte'...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:55 schreef wyccie het volgende:
Zo ver was ik de eerste keer nog niet eens gekomen. Ik haakte af na de eerste kreun.
Dat zou ik wel helemaal uitbeluisterd hebben. (Is dat een woord?)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:57 schreef MadMaster het volgende:
O, een gevalletje 'valse schaamte'...
Wees dan maar blij dat ik 'Je T'Aime... Moi Non Plus' of 'French Kiss' niet onder dat konijn heb geplakt... ':')
Hebben? Jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou ik wel helemaal uitbeluisterd hebben. (Is dat een woord?)
Ach ja, 'wij' hebben dat ooit ook zelf eens bedacht toen we een presentatie in het Engels kregen van een zeer vervelend Engels heerschap waarop een collega zei dat 'ie het een 'UI' (joe-wie) vond. Niet begrijpend keken we hem aan, waarna hij e.e.a. tijdens de koffiepauze toelichtte...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Meeeeeeeeeeeen! Ik had Uiterst Irritant bedacht
Maar ik dacht: nah, dat kan vast niet
quote:Overigens was de misleidende TT toch helemaal niet misleidend. Ik snap niet waar je het over hebt![]()
zoooooohhhh, die is echt slechtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is klaar om door jou aangeklikt te worden, het wiebelt al van vreugde...
Het verschil tussen de radslag en de arabier is dat je bij die laatste je halverwege een kwartslag draait en met je benen gesloten eindigt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is het verschil tussen een radslag en die andere bekende?
wauw, dat wist ik niet wyccie.Bedankt dat je me dat hebt uitgelegdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het verschil tussen de radslag en de arabier is dat je bij die laatste je halverwege een kwartslag draait en met je benen gesloten eindigt.
wyccie +1
Jeremy Irons staat ook niet bekend als de beste zanger ter wereld...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat net op IMDB te lezen, en daar stond dat dit liedje niet in zijn geheel door dezelfde persoon wordt gezongen
Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
voor de verandering weer es
Druk dat je hier niet meer zo veel bent of is het nieuwtje er wel van af?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
schande. Dit podium gebruiken om beroemd te worden en ons dan vervolgens niet meer zien staanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
de akq sc voelt zich misbruiktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
schande. Dit podium gebruiken om beroemd te worden en ons dan vervolgens niet meer zien staan
hebben we haar nu afgeschrikt geworden geworden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
Nahja dat heb ik dus gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan je onderschrift
'lets waste time'
Je moet er voor zorgen dat ik je kruisje kan zien, zodat ik weet dat je aangelogd ben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee echt niet. Niet zo gemeen meteen weer MM :p Daarom bleef ik gewoon weg
gaan ze dan ook in de film laten zien hoe ze dat kind hebben vermoord ?quote:De ouders van de verdwenen Britse kleuter Madeleine McCann voeren gesprekken met mediabedrijf IMG over een mogelijke verfilming van de verdwijning van hun dochter Madeleine. De ouders willen 'met de film de aandacht voor de verdwijning vasthouden en geld genereren voor het 'Vind Madeleine Fonds'. Het echtpaar overweegt ook een boek over de zaak te schrijven.
Ehm wàt precies bedoel je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er voor zorgen dat ik je kruisje kan zien, zodat ik weet dat je aangelogd ben.
Dan maak ik ik geen gemene opmerkingen. Ik had je netjes een vraag gesteld...
Je vooroordeeld!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
gaan ze dan ook in de film laten zien hoe ze dat kind hebben vermoord ?
nuttigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef Etcetera het volgende:
tvp voor ik naar boven verkas waar ik nog steeds geen internet heb
Mijn vooroordeel zal voor de veroordeling van de onbevooroordeelde ouders geen voor of nadelen hebben.quote:
.... Okee ....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel zal voor de veroordeling van de onbevooroordeelde ouders geen voor of nadelen hebben.
uiteraardquote:
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
.... Okee ....
@MM eh zoiets kan zeker niet echt ofwel?
It's a bloody shame, meneer, a bloody shame...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
Maareeh.. bloed van dat kind in de achterbak van de auto die de ouders gehuurd hadden.
Bij een normale autorit zet je je kind niet in de achterbak, en komt er normaal gesproken ook geen bloed aan te pas. Allemaal wel erg toevallig...
als je baggerlayout gebruikt heb je een soort van msn poppetjes, al dan niet in de vorm van een mannetje of vrouwtje met of zonder kruisjeachtigiets erdoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.
+ Betekent dat je op het forum aanwezig bent, - betekent dat je niet op het forum bent.
Of je moet die optie uitgeschakeld hebben, zoals ik...
Maar jij hebt die niet uitgeschakeld staan, zie ik...
Nope. En ik was er net gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.
+ Betekent dat je op het forum aanwezig bent, - betekent dat je niet op het forum bent.
Of je moet die optie uitgeschakeld hebben, zoals ik...
Maar jij hebt die niet uitgeschakeld staan, zie ik...
Toen ik mijn vraag stelde niet, toen was je al 6 minuten en 37 seconden offline...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. En ik was er net gewoon nog hoor
Hmm.. ik als algemeen erkend groente en fruit hater moet toch bekennen dat die groente/fruit pers dingetjes van de AH to go wel ok zijn. Met aardbei/wortel/sinaasappel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Etcetera het volgende:
weer een 'het lijkt me niet lekker toch proberen'- product van de lijst kunnen schrappen
groentesap is![]()
![]()
![]()
Kan heel nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik mijn vraag stelde niet, toen was je al 6 minuten en 37 seconden offline...
Ohh mjammie appelpeerframboosquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik als algemeen erkend groente en fruit hater moet toch bekennen dat die groente/fruit pers dingetjes van de AH to go wel ok zijn. Met aardbei/wortel/sinaasappel.
Jammer dat ze er zo achterlijk veel geld voor vragen.
Hmm... geen slecht idee waarschijnlijk. Nergens zulke mooie vrouwen gezien als in Ruslandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh mijn god, Google adsBij dit topic:
Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
quote:Bron: EuroRussians.com
Dating Rusland: Een mooie Russische vrouw daten? Hier vind je Russische dames als vriendin, voor een relatie, of als bruid om te trouwen. Op deze Russische relatie bemiddelings-site kan je contact maken door te bladeren door de rubrieken Russische vrouw zoekt man, contact-advertenties te bekijken, te chatten, en te e-mailen. Onze site is een van de grootste Russische dating sites
hmm.. mijn google-ad isquote:
Bij Roemenie heb ik toch altijd een beetje dat zigeuner-beeldquote:Roemeense Dames
Vrouwen uit Roemenië voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com
een fictief persoon, genaamd oud en nieuw?quote:
Bedoel je de buikdraai? Maar die kan ook om de hoge legger.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
En hoe noem je het sub-onderdeel bij de brug met ongelijke leggers waarbij de turnster zowat om de lage legger gevouwen wordt? (dit sub-onderdeel mag overigens inmiddels niet meer...)
Hoor je jezelf soms ook praten? Snap je jezelf dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja er was iets met 'een goed begin...' ofzo
Eh ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoor je jezelf soms ook praten? Snap je jezelf dan?
ah.. loonsverhoging. Zou mij ook wel eens leuk lijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ook alles wel, net lekker twee weken vakantie gehad, gisteren weer begonnen (met frisse moed) Maar ja, moet lukken. Had een leuke kerstbonus en een goede loonsverhoging dus het begin van 2008 is goed.
Oh, ik denk dat je borstwaardsom bedoelt. Dat is anders dan de buikdraai. Bij de borstwaardsom begin je vanaf de vloer om tot streksteun op de legger te komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Buikwaardsom noemen mijn dochters dat.
Ik wou net al zeggen, rugwaardsom lijkt me ook niet zo'n topper om uit te voeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat je borstwaardsom bedoelt. Dat is anders dan de buikdraai. Bij de borstwaardsom begin je vanaf de vloer om tot streksteun op de legger te komen.
Dat zou ik ook wel willen, dat is meer dan 100% loonsverhoging voor mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
en van mijn baas een verhoging van ¤ 500 per 1 januari
EUR 500 is zeker geen lullige verhoging. Wat voor baan heb je ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel jammer van de volgorde, ik kreeg vanuit de CAO op 31 december een verhoging van 1% en van mijn baas een vergoging van ¤ 500 per 1 januari en onze boekhouder voert dit dus ook door op deze volgorde, andersom kan niet zegt ie. Anders had het nog ¤ 0,50 per maand gescheeld.
Moet je ook om 6.15 uur op, bummer. Sweet dreams danmaar. Laatst maakte ik mijn dochter wakker, zegt ze: 'kan je strax even terugkomen, ik moet mijn droom nog afdromen'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee ik gaat naar bed. Morgen weer vroeg op school zijn, verdorie. rotrooster.
*donderwolkjes verschijnen boven hoofd
Ik zal aan je denken als ik morgen voor de 6e keer de snoozeknop indrukquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee ik gaat naar bed. Morgen weer vroeg op school zijn, verdorie. rotrooster.
*donderwolkjes verschijnen boven hoofd
Ik ben bedrijfsleider bij een middelgroot dakdekkersbedrijf.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
EUR 500 is zeker geen lullige verhoging. Wat voor baan heb je ?
Oh dat zal ik ongetwijfeld ook doen, de snoozeknop is mijn beste vriend in de ochtend, naast Giel van de radioquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik morgen voor de 6e keer de snoozeknop indruk
Hehe, heet dat keurploeg bij jullie. Wij noemden dat de selectie(ploeg).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wou net al zeggen, rugwaardsom lijkt me ook niet zo'n topper om uit te voeren.Als je die liggers trouwens ziet met die kleine lijffies. Mijn dochter (7) zit bij de keurploeg en traint twee keer per week, als je ziet hoe fanatiek die gasten zijn.
Het boeit mij nooit zo veel wat voor zender er op staat op de wekkerradio. Binnen 10 seconden is toch die snooze ingedruktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh dat zal ik ongetwijfeld ook doen, de snoozeknop is mijn beste vriend in de ochtend, naast Giel van de radio
Jammer alleen dat ik daarna zo weinig tijd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |