nuttigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef Etcetera het volgende:
tvp voor ik naar boven verkas waar ik nog steeds geen internet heb
Mijn vooroordeel zal voor de veroordeling van de onbevooroordeelde ouders geen voor of nadelen hebben.quote:
.... Okee ....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel zal voor de veroordeling van de onbevooroordeelde ouders geen voor of nadelen hebben.
uiteraardquote:
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
.... Okee ....
@MM eh zoiets kan zeker niet echt ofwel?
It's a bloody shame, meneer, a bloody shame...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
Maareeh.. bloed van dat kind in de achterbak van de auto die de ouders gehuurd hadden.
Bij een normale autorit zet je je kind niet in de achterbak, en komt er normaal gesproken ook geen bloed aan te pas. Allemaal wel erg toevallig...
als je baggerlayout gebruikt heb je een soort van msn poppetjes, al dan niet in de vorm van een mannetje of vrouwtje met of zonder kruisjeachtigiets erdoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.
+ Betekent dat je op het forum aanwezig bent, - betekent dat je niet op het forum bent.
Of je moet die optie uitgeschakeld hebben, zoals ik...
Maar jij hebt die niet uitgeschakeld staan, zie ik...
Nope. En ik was er net gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, bovenaan elke post van iemand staat een + of een - teken.
+ Betekent dat je op het forum aanwezig bent, - betekent dat je niet op het forum bent.
Of je moet die optie uitgeschakeld hebben, zoals ik...
Maar jij hebt die niet uitgeschakeld staan, zie ik...
Toen ik mijn vraag stelde niet, toen was je al 6 minuten en 37 seconden offline...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. En ik was er net gewoon nog hoor
Hmm.. ik als algemeen erkend groente en fruit hater moet toch bekennen dat die groente/fruit pers dingetjes van de AH to go wel ok zijn. Met aardbei/wortel/sinaasappel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Etcetera het volgende:
weer een 'het lijkt me niet lekker toch proberen'- product van de lijst kunnen schrappen
groentesap is![]()
![]()
![]()
Kan heel nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik mijn vraag stelde niet, toen was je al 6 minuten en 37 seconden offline...
Ohh mjammie appelpeerframboosquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik als algemeen erkend groente en fruit hater moet toch bekennen dat die groente/fruit pers dingetjes van de AH to go wel ok zijn. Met aardbei/wortel/sinaasappel.
Jammer dat ze er zo achterlijk veel geld voor vragen.
Hmm... geen slecht idee waarschijnlijk. Nergens zulke mooie vrouwen gezien als in Ruslandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh mijn god, Google adsBij dit topic:
Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
quote:Bron: EuroRussians.com
Dating Rusland: Een mooie Russische vrouw daten? Hier vind je Russische dames als vriendin, voor een relatie, of als bruid om te trouwen. Op deze Russische relatie bemiddelings-site kan je contact maken door te bladeren door de rubrieken Russische vrouw zoekt man, contact-advertenties te bekijken, te chatten, en te e-mailen. Onze site is een van de grootste Russische dating sites
hmm.. mijn google-ad isquote:
Bij Roemenie heb ik toch altijd een beetje dat zigeuner-beeldquote:Roemeense Dames
Vrouwen uit Roemenië voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |