een fictief persoon, genaamd oud en nieuw?quote:
Bedoel je de buikdraai? Maar die kan ook om de hoge legger.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
En hoe noem je het sub-onderdeel bij de brug met ongelijke leggers waarbij de turnster zowat om de lage legger gevouwen wordt? (dit sub-onderdeel mag overigens inmiddels niet meer...)
Hoor je jezelf soms ook praten? Snap je jezelf dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja er was iets met 'een goed begin...' ofzo
Eh ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoor je jezelf soms ook praten? Snap je jezelf dan?
ah.. loonsverhoging. Zou mij ook wel eens leuk lijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ook alles wel, net lekker twee weken vakantie gehad, gisteren weer begonnen (met frisse moed) Maar ja, moet lukken. Had een leuke kerstbonus en een goede loonsverhoging dus het begin van 2008 is goed.
Oh, ik denk dat je borstwaardsom bedoelt. Dat is anders dan de buikdraai. Bij de borstwaardsom begin je vanaf de vloer om tot streksteun op de legger te komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Buikwaardsom noemen mijn dochters dat.
Ik wou net al zeggen, rugwaardsom lijkt me ook niet zo'n topper om uit te voeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat je borstwaardsom bedoelt. Dat is anders dan de buikdraai. Bij de borstwaardsom begin je vanaf de vloer om tot streksteun op de legger te komen.
Dat zou ik ook wel willen, dat is meer dan 100% loonsverhoging voor mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
en van mijn baas een verhoging van ¤ 500 per 1 januari
EUR 500 is zeker geen lullige verhoging. Wat voor baan heb je ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel jammer van de volgorde, ik kreeg vanuit de CAO op 31 december een verhoging van 1% en van mijn baas een vergoging van ¤ 500 per 1 januari en onze boekhouder voert dit dus ook door op deze volgorde, andersom kan niet zegt ie. Anders had het nog ¤ 0,50 per maand gescheeld.
Moet je ook om 6.15 uur op, bummer. Sweet dreams danmaar. Laatst maakte ik mijn dochter wakker, zegt ze: 'kan je strax even terugkomen, ik moet mijn droom nog afdromen'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee ik gaat naar bed. Morgen weer vroeg op school zijn, verdorie. rotrooster.
*donderwolkjes verschijnen boven hoofd
Ik zal aan je denken als ik morgen voor de 6e keer de snoozeknop indrukquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee ik gaat naar bed. Morgen weer vroeg op school zijn, verdorie. rotrooster.
*donderwolkjes verschijnen boven hoofd
Ik ben bedrijfsleider bij een middelgroot dakdekkersbedrijf.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
EUR 500 is zeker geen lullige verhoging. Wat voor baan heb je ?
Oh dat zal ik ongetwijfeld ook doen, de snoozeknop is mijn beste vriend in de ochtend, naast Giel van de radioquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik morgen voor de 6e keer de snoozeknop indruk
Hehe, heet dat keurploeg bij jullie. Wij noemden dat de selectie(ploeg).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wou net al zeggen, rugwaardsom lijkt me ook niet zo'n topper om uit te voeren.Als je die liggers trouwens ziet met die kleine lijffies. Mijn dochter (7) zit bij de keurploeg en traint twee keer per week, als je ziet hoe fanatiek die gasten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |