wauw, dat wist ik niet wyccie.Bedankt dat je me dat hebt uitgelegdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het verschil tussen de radslag en de arabier is dat je bij die laatste je halverwege een kwartslag draait en met je benen gesloten eindigt.
wyccie +1
Jeremy Irons staat ook niet bekend als de beste zanger ter wereld...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat net op IMDB te lezen, en daar stond dat dit liedje niet in zijn geheel door dezelfde persoon wordt gezongen
Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
voor de verandering weer es
Druk dat je hier niet meer zo veel bent of is het nieuwtje er wel van af?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
schande. Dit podium gebruiken om beroemd te worden en ons dan vervolgens niet meer zien staanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
de akq sc voelt zich misbruiktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
schande. Dit podium gebruiken om beroemd te worden en ons dan vervolgens niet meer zien staan
hebben we haar nu afgeschrikt geworden geworden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel ik ben er
Nahja dat heb ik dus gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan je onderschrift
'lets waste time'
Je moet er voor zorgen dat ik je kruisje kan zien, zodat ik weet dat je aangelogd ben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee echt niet. Niet zo gemeen meteen weer MM :p Daarom bleef ik gewoon weg
gaan ze dan ook in de film laten zien hoe ze dat kind hebben vermoord ?quote:De ouders van de verdwenen Britse kleuter Madeleine McCann voeren gesprekken met mediabedrijf IMG over een mogelijke verfilming van de verdwijning van hun dochter Madeleine. De ouders willen 'met de film de aandacht voor de verdwijning vasthouden en geld genereren voor het 'Vind Madeleine Fonds'. Het echtpaar overweegt ook een boek over de zaak te schrijven.
Ehm wàt precies bedoel je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er voor zorgen dat ik je kruisje kan zien, zodat ik weet dat je aangelogd ben.
Dan maak ik ik geen gemene opmerkingen. Ik had je netjes een vraag gesteld...
Je vooroordeeld!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
gaan ze dan ook in de film laten zien hoe ze dat kind hebben vermoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |