Ik ben zelfs al een uur op school geweest en mag zodirecht weer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
kom je nou pas uit je nestdat kán toch niet.
vellumquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
verdullemes! ik moet alle woorden met de v uit de basiswoordenlijst Latijn leren.
Weet je hoe veeeel dat er zijn?
vereor vero valde...
Die staat er niet inquote:
Komt vast van volo (velle) willen ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer middeleeuws (potjes)Latijnik ken het van mn studie.
Het klinkt op die manier niet heel Latijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, vellum is een heel fijn bewerkt perkament, in het Nederlands heet het velijn. Maar het woord zelf is dus eigenlijk hetzelfde als het Nederlandse 'vel', van een dier dus in dit geval
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gelukkig heb ik mijn reuzebrownie![]()
Hihiquote:
ik hou wel van zoetquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een tikje aan de zoete kant is druk ik me zacht uit
stroopwafelijsquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Moet je eens een keertje stroopwafelijs van Hertog proberen, of Appeltaartijsniet te hachelen die troep.
Heeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:
stroopwafelijs met caramel lekkerrrrr
Foeiquote:hey, handig, er staan nu nummertjes achter de datum van de postkun je zien hoeveel posts er komen voor het topic dicht is (en dus onder een nieuwe uitkomen
![]()
)
Het probleem is dat hij namens de veranderings-organisatie is aangesteld om de reorganisatie qua personele aangelegenheden te coördineren. Zijn opdrachtgever is al net zo'n glibber, die mijd ik als de pest...quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:heftig MM! helaas hebben sommige mensen gewoon een schop nodig, anders kom je nooit wat te weten
Ik zit daar al met allerlei huidige managers en die steunen me op zich ook (ze moesten wel lachen toen die druiloor ineens de wind van voren kreeg en met een rode kop mijn tirade aan moest horen), alleen ben ik meer iemand van het hart op de tong en doen zij het iets genuanceerder dan ik. maar onze doelen zijn op zich gelijk, maar stroken niet helemaal met die van de verandermanager.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:
en het hogerop zoeken heeft geen zin? lijkt me verschrikkelijkt ditzij een beetje geld op strijken, niks regelen, jullie in de kou laten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |