Het boeit mij nooit zo veel wat voor zender er op staat op de wekkerradio. Binnen 10 seconden is toch die snooze ingedruktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh dat zal ik ongetwijfeld ook doen, de snoozeknop is mijn beste vriend in de ochtend, naast Giel van de radio
Jammer alleen dat ik daarna zo weinig tijd heb
Wat schattig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Moet je ook om 6.15 uur op, bummer. Sweet dreams danmaar. Laatst maakte ik mijn dochter wakker, zegt ze: 'kan je strax even terugkomen, ik moet mijn droom nog afdromen'Kan je mij opdweilen.
Bij de plaatselijke trots 'Be Quick'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:23 schreef wyccie het volgende:
Bij welke vereniging turnen jouw dochters, Roof?
Nou ik studeer bestuurskunde/economie... maar ik twijfel nog een beetje welke kant ik op ga.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, ook leuk, wat voor baan ambieer je na je studie?
Waarom zijn er zoveel sportclubs die Quick heten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij de plaatselijke trots 'Be Quick'
Nee, dat is de dubbele doosknal...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedoel je de buikdraai? Maar die kan ook om de hoge legger.
zit je gelijk te googlenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel sportclubs die Quick heten?
Mwah, dat heb ik jaren geleden al verzonnen toen ik die arme meisjes met hun edele deel (heet dat eigenlijk zo bij een vrouwquote:
Relax, er zijn dan toch nog 39 days en 40 nights te gaan...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
damn.. gewoon het eerste stuk van 40 days & 40 nights gemist
Dan weet ik niet wat je precies bedoelt. Ik ben nog nooit met mijn "edele deel" tegen de legger aangeknald.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Mwah, dat heb ik jaren geleden al verzonnen toen ik die arme meisjes met hun edele deel (heet dat eigenlijk zo bij een vrouw) elke keer tegen die onderste legger aan zag knallen. De naam zegt het al...
Dame op hoge legger, zwaait naar beneden vanuit handstand en laat zich met haar 'edele deel' tegen de onderste legger ploffen, waarbij haar benen doorzwaaien en waarna deze weer terugveren en ze een volgend sub-onderdeel doet...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je precies bedoelt. Ik ben nog nooit met mijn "edele deel" tegen de legger aangeknald.
die turnsters hebben ws hele edele heupenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dame op hoge legger, zwaait naar beneden vanuit handstand en laat zich met haar 'edele deel' tegen de onderste legger ploffen, waarbij haar benen doorzwaaien en waarna deze weer terugveren en ze een volgend sub-onderdeel doet...
Ken je dat niet? Ik verzin het niet.
Ik kan me voorstellen dat je dat nooit gedaan hebt, lijkt me geen pretje...
Weinig, er zijn meer bestuursleden!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Vind je dat veel of weinig.
Ok, snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt, maar dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Zo goed was ik nou ook weer niet. Een handstand op de hoge legger vind ik eng.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Dame op hoge legger, zwaait naar beneden vanuit handstand en laat zich met haar 'edele deel' tegen de onderste legger ploffen, waarbij haar benen doorzwaaien en waarna deze weer terugveren en ze een volgend sub-onderdeel doet...
Ik neem aan dat je ouder bent dan 20 jaar en dat onderdeel is al een jaar of 15 verboden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weinig, er zijn meer bestuursleden!
[..]
Ok, snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt, maar dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Zo goed was ik nou ook weer niet. Een handstand op de hoge legger vind ik eng.
Hmm, even denken. Ja, dat denk ik. Ik ben pas laat gaan turnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem aan dat je ouder bent dan 20 jaar en dat onderdeel is al een jaar of 15 verboden.
Is dat misschien een verklaring dat je het niet (her)kent?
Dank jequote:
Dinsdagavond, theatersportavondquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Wat een rust hier...
Is iedereen naar de manicure, naar de klaverjasavond en/of de dolle dinsdagavond dans demonstratie?
Leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dinsdagavond, theatersportavond. Dit keer mocht ik de dood spelen bij datingshow, was weer lachen
Zo heb ik Albert Heijn koekjesdrink gekochtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Etcetera het volgende:
weer een 'het lijkt me niet lekker toch proberen'- product van de lijst kunnen schrappen
groentesap is![]()
![]()
![]()
Ik probeer nooit iets wat me niet lekker lijkt. Misschien mis ik daardoor veel dingen, maar ik kan zoiets niet in mijn mond stoppen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik Albert Heijn koekjesdrink gekocht. Toen mij gevraagd werd waarom ik het had en die uitleg gaf (het leek me enorm smerig dus ik wilde kijken hoe vies) werd ik vreemd aangekeken
Gelukkig snapt Etsie het wel
Veel plezier op reis Nemquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dank je
Ik kom nog wel eens buurten deze week.
Ik moet om 07:00 de metro hebben..dus waarschijnlijk kan ik beter wakker blijven want ik moet nog douchen en pakken.
Op dinsdagavond?quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Leuk!Ik moest weer zo'n saaie voetbalwedstrijd spelen..
Ja, begin van het nieuwe jaar. Dan speel je altijd een paar oefenwedstrijden om weer in het ritme te komen.quote:
Met hockey hadden we dat nooit. Maar daar ben ik ook al lang lang geleden mee gestoptquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, begin van het nieuwe jaar. Dan speel je altijd een paar oefenwedstrijden om weer in het ritme te komen.Ik vind ze nooit zo leuk, maar ze moeten maar.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 06:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga NU weg...toedelelaters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |