Veenstra Veenstra voelt zich weer beter in ieder gevalquote:
de lavalamp bedoel je?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
. Tof nummer.
En hoorde ikNina
nu ook het vorige uur?
En zo is hetquote:Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
You're a slave to money...Then you die
lekker nummerquote:Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef cosmick het volgende:
VOICST!
Eindelijk dan enigszins erkenning.
Da's ook wel weer waar. Gewoon de traditie voortzetten en louter kutnummers tot MH bombaderen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Alsjeblieft geen MH, wordt dat nummer ook al verpest...
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra voelt zich weer beter in ieder geval
Of die Plain White T-gastquote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Frayselijk...Nou idd, wanneer komen die met een nieuwe kutplaat...
Ik heb fijne klanten die mij altijd even bellen als er kutplaten gedraaid wordenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ah voor jou Cos...
Vrijdag Anouk en maandag Kane live bij Giel.......quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar. Gewoon de traditie voortzetten en louter kutnummers tot MH bombaderen.
Kunnen wij ook weer leuk posten.
Volgende week dus Kane, dan weer een nieuwe Krezip gevolgd door de nieuwe Blof. En tegen de tijd heeft The Fray ook wel weer een nieuwe slaapplaat.
maandag Kane? dan weet ik al wat de nieuwe MH gaat worden....quote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrijdag Anouk en maandag Kane live bij Giel........
Ik plan alvast een vergadering inquote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrijdag Anouk en maandag Kane live bij Giel........
Ja, dat is idd logisch. Wat vind jij nu van dat Kane-nummer?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
maandag Kane? dan weet ik al wat de nieuwe MH gaat worden....
Voor Kane-begrippen eigenlijk niet eens zo slechtquote:Op maandag 7 januari 2008 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat is idd logisch. Wat vind jij nu van dat Kane-nummer?
Hebben we het over hetzelfde nummer en was je nuchter toen je 'm hoorde?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voor Kane-begrippen eigenlijk niet eens zo slecht
Ik vergelijk het met ander Kane materiaal hequote:Op maandag 7 januari 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hebben we het over hetzelfde nummer en was je nuchter toen je 'm hoorde?.
1 aflevering volgens mij.quote:
Ja, één keertje volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |