quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen :
362 zaterdag | 13-14 HOOVERPHONIC - MAD ABOUT YOU
"suck on my balls"quote:
Wie?quote:
Dan moeten we niet te snel posten hequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik stel voor dat dit offcieel het laatste topic is van het eerste jaar.
Kunnen we hierna stats aan vragen
Dit bedoel ik nouquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moeten we niet te snel posten he.
neequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef Impry het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. . . . G E F E L I C I T E E R D . . . .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al stats aangevraagd van de SR-reeks bij JeRa, maar nog niets gezien, hopelijk lukt het allemaal wel!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed ideequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik stel voor dat dit offcieel het laatste topic is van het eerste jaar.
Kunnen we hierna stats aan vragen
waarom alleen de SR?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:47 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik heb al stats aangevraagd van de SR-reeks bij JeRa, maar nog niets gezien, hopelijk lukt het allemaal wel!
Het alternatief voor mij is studeren, dus ja, dan weet je het welquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ff boodschappen doen. Kijken of ik nog kan posten in dit topic als ik terugkom.
Omdat ik dat weekje terug ofzo al aangevraagd had en we toen volledig in de SR-moood zatenquote:
Komt er alleen niet zo vaak uit zeker?quote:
En dat te bedenken dat we regelmatig een heel weekend met 1 topic doen, dus dan wordt de verhouding zelfs nog anders...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
416 topics, dat is gemiddeld 1,14 topic per dag!
Eng hè?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:58 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, wat een drukte hier zeg, en dat in het weekend...
Hup Hup onder de zonnebank jijquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:56 schreef -Hans- het volgende:
Blof? Ik had eigenlijk de Darkness verwacht.
Goede goden:
350 zaterdag | 14-15 FREDDIE MERCURY/MONTSERRAT CABALLE - BARCELONA
Zou Paul het aandurven om die plaat te draaien? Te gekke plaat natuurlijk, maar niet een echte 3FM plaat.
nopequote:Op zaterdag 29 december 2007 14:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Was er vannacht ook een Nachtegiel?
Nope, wel een NachtAnnemieke en NachtDomien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Was er vannacht ook een Nachtegiel?
quote:
Ok, bedankt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, wel een NachtAnnemieke en NachtDomien.
Er was echter geen Freaknacht, de lijst ging gewoon verder zoals de rest van de week ook al het geval is.
Ik wil ook wel in jouw plaats hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |